Serienummer controleren aankoop tweedehands SmartWifi pods Sticky Onopgelost
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Hoe kan ik in hemelsnaam contact via e mail of contact formulier krijgen,. ik blijf maar zoeken maar vind het dus niet dank voor het meezoeken en helpen
goedeavond.ik kan de Internetkabels niet in de kast van de muur doen. (zeg denk ik dat het komt omdat ik een ander soort aansluiting heb ) zie de bij gel...
Goede dag, ik heb al paar berichten gelezen over dat de app van Videoland steeds foutmeldingen geeft met series op de media box next. Ik heb al 6 maanden...
Mijn vader is een aantal jaren geleden overleden. Zijn partner gebruikt gewoon nog het ziggo abonnement. Echter deze heeft nooit “mijn ziggo” gebruikt. E...
Na 1 maand allerlei TV en internet problemen gehad te hebben, werkte alles weer en kon ik eindelijk mijn oude mediabox en modem terugsturen. Inmiddels ha...
Ik heb een facturen gekregen van ziggo, terwijl ik geen lid meer ben van ziggo. tijdens opzegging is mij verteld dat ik niks extra hoefde te betalen.
Hoi Ziggo !Ik wil graag mijn “Volop vast bellen” van 11,95 opzeggen, dit houdt in dat ik 13 cent per minuut ga betalen om te bellen.Helaas, ik struin de ...
Ik wil mijn CI+ module opzeggen Dit lukt niet via mijn Ziggo online
Nu Giga kabelinternet in onze wijk mogelijk is, zou ik graag willen wisselen naar het Giga abonnement zoals dat bij de pakketten omschreven is. Zie plaat...
Ziggo heeft een actie met ESPN : 4 maanden voor 50%.Wat zijn de voorwaarden van deze actie? Is deze zender ook dan nog steeds maandelijks op te zeggen al...
Ik overweeg over te stappen naar een andere provider.Ik ben al vele jaren klant bij ziggo en betaal al heel lang een flinke prijs voor mijn abonnement In...
Goedemorgen, Graag wil ik mijn wifibooster abonnement opzeggen en de apparatuur retourneren. Willen jullie dit in gang zetten?Hartelijk dank,Michiel
Hallo,Ik heb momenteel de 50Mbit variant. Met TV standaard en telefoon die ik niet gebruik. Dit abo is vorig jaar maart ingegaan. Helaas is door alle onl...
Hallo,Ik vroeg mij af of jullie kunnen zien of er al schot in mijn case zit aangezien ik nu al meer dan 2 weken zonder tv en WiFi en internet zit. Ik dra...
Goedemorgen, Wij hebben sinds vorige jaar wifibooster op huurbasis bij jullie. Wij willen deze opzeggen? Maar in mijn ziggo kan ik nergens vinden om op t...
Ik heb een bevestiging dat mijn abonnement per 05-12-2020 is opgezegd. Tevens heb ik de bevestiging dat ik mijn modem en tv decoder heb terug gestuurd.Ei...
https://community.ziggo.nl/offtopic-258/sms-van-ziggo-46375Blijkbaar is Ziggo hier al langer mee bezig. Heftig irritant om nu plotseling ook per SMS last...
Klantenservice is slecht bereikbaar, dan maar vanaf hier. Ik wil mijn internet/tv opzeggen.Kan er iemand mij bellen of vanaf hier gaan opzeggen. Gr.Derya
Ik maakte tot voor kort gebruik van Ziggo webspace (members.home.nl), maar ik zie nu dat dat opgeheven is. Kan ik op een of andere manier de bestanden di...
Ik probeer om een bericht over een foutmelding met de verhuizingsformulier te sturen. Maar als ik het contactformulier invul, werkt het niet - er is een ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.