Serienummer controleren aankoop tweedehands SmartWifi pods Sticky Onopgelost
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Beste allemaal, Wij hebben sinds kort een nieuwbouwwoning en hebben direct de Mediabox XL van Ziggo besteld. Deze is goed aangekomen. Wifi werkt maar hel...
Hallo,Ik wilde vandaag via mijn ziggo (web) het facturen overzicht benaderen, maar ik vond niks.Graag een oplossing.
Hello,I’ve purchased ESPN international yesterday afternoon, but it is still not working on my TV. If i try on ziggo-go, it works normally, so i guess it...
Ziggo heef per abuis een verkeerde smartcard gedeactiveerd, deze was al jaren gewoon werkzaam. Nu ik deze fout van Ziggo wil terug laten draaien kan dat ...
Ik heb van Ziggo als nieuwe klant de power promise gekregen dat ik overal gegarandeerd wifi in hele huis zou hebben. Helaas voldoet Ziggo niet aan zijn b...
Beste Ziggo, ik wil graag dat mijn incassodatum wordt aangepast naar de 25eDe 20e is mijn salaris nog niet binnen... Alvast bedankt Anouk
Goedemorgen, Ik zou graag mijn CI+ module willen stopzetten.
KPN komt aan de deur om een gratis glasvezelaansluiting aan te bieden, volgens hen moeten we voor een zelfde aansluiting van Ziggo betalen, klopt dit.
Ben ik al aangesloten bij Ziggo?
(Vorige topic: https://community.ziggo.nl/community-archief-226/weer-sporadisch-langzaam-internet-net-als-de-vorige-keer-52062/index3.html) Goedemorgen a...
Ik heb onlangs mijn internet snelheid laten verhogen naar max en heb ook TV max, ik kreeg daarna een mail dat er een nieuwe modem opgestuurd gaat worden,...
Hallo,Mijn vriendin heeft vanmiddag contact met ziggo gehad over het abonnement van haar dat op gezegt moet worden ivm samenwonen. Ziggo geeft aan dat ik...
Radeloos zijn wij ……..!!!!!!!Meerdere malen gebeld met klantenservice dat wij niet verhuisd zijn, en vanavond weer een uur aan de lijn gehangen, 4 x door...
Goedenavond, Omdat het niet mogelijk is om via Mijn Ziggo het abonnement Volop bellen op te zeggen zou ik dat graag op deze manier doen.Het liefst nog pe...
Een beetje verplicht moest ik afgelopen maand overstappen op ziggo. Vdsl werd hier teruggezet naar adsl dus de snelheid was niet om naar huis te schrijve...
Goedemiddag,Op tijd heb ik aangegeven dat ik mijn abonnement wilde verhuizen van 8313AT naar 2235TH.De verhuisdag 5 december 2020 is bevestigd door Ziggo...
Hallo allemaal,Momenteel heb ik het volgende abonnement: Graag zou ik mijn vast bellen nummer over willen zetten naar een VoIP oplossing i.v.m. de mogeli...
Goedemiddag,Ik wil ziggo klant worden maar heb geen antenne aznsluiting of kabel in huis,alleen glasvezel tot on de meterkast. Wat moet ik aanschaffen vo...
Je nieuwe modem die je ontvangt is niet geactiveerd als je hem aansluit. Dit kan weken duren, waardoor je geen verbinding met het internet hebt!!NIET DOE...
Ik wil mijn wachtwoord van mijn Ziggo wijzigen. Echter als ik bij mijn Ziggo een nieuw wachtwoord aanvraag, ontvang ik geen mail in betreffende aangegeve...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.