Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 20.7KOplossingen
  • 41.3KDiscussies
  • 147KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

ApplenTV app werkt. niet meer Onopgelost

Sinds kort werk mijn Ziggo Go app op de Apple TV niet meer. Op geen enkele Apple TV. Opnieuw installeren helpt niet.ik zie in de app alleen drie icoontjes. Rest scherm is zwart.

aspilt door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Hoofdaansluiting Onopgelost

Binnenkort krijg ik een nieuwe Ziggo aansluiting. Ik wil alles graag zelf installeren en ben dit aan het voorbereiden.In de meterkast van ons appartement zit een hoofdaansluiting VQ601R. Ik heb begrep...

Tiksi door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo Go app op apple tv geeft zwart beeld Onopgelost

Wij hebben sinds 21 december flink wat gedoe met Ziggo. Er kwam een installateur van jullie de Next instaleren en trok toen onze coax kabel kapot. Na enorm veel gedoe hebben we ons door een monteur la...

Apple TV app issies Onopgelost

Hi Allen,we hebben problemen met de Ziggo App op de Apple TV.Het scherm van de app blijft leeg. Heb de app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd maar na het bericht “Welkom op de Ziggo App” verschijnt de ...

Kaka door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

apple tv ziggo go werkt niet Opgelost

Sinds vanmorgen werkt de ziggo go app niet meer via mijn apple TV. Ik krijg alleen een zwart scherm met drie icoontjes die niet klikbaar zijn. Graag een oplossing.

WAN IP lease verloopt dagelijks Onopgelost

Sinds enige tijd merk ik dat de IP lease van het WAN anders dagelijks verandert. Dat is iets van de laatste maanden. Daarvoor heb ik vrij lang hetzelfde 212 adres gehad. Dit is erg vervelend want het ...

MaartenWK door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Kan geen ip adres verkrijgen Opgelost

Sinds een maand of 4 heb ik met enige regelmaat dat spontaan al mijn draadloze apparaten geen ip adres meer kunnen verkrijgen. Gisteren was dat wederom het geval. De melding op de telefoon bijvoorbeel...

Heula door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wifibooster M4 Onopgelost

ik heb de wifiboostersM4 ontvangen , ik krijg er maar 2 geiïstalleerd , de 3de blijft rood , wat ik ook doe , ik heb de route ral 3 keer uitgezet , de beschrijving van de installatie vind ik maar mond...

Susiewan door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

foutcode CD2505 Onopgelost

Foutcode CS2505 blijft aanhouden ondanks de door ziggo aangegeven oplossingen

klacht indienen kosten monteur Onopgelost

Ik had probleem met internet verbinding op advies van medewerker die aan de lijn gehad heb ik bolster aanschaf met nadruk als de verbinding niet wordt opgelost of met handleiding die we ontvangen de v...

13745621 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bekabeling straatkast Onopgelost

Tegen onze erfgrens staat een straatkast. Nu willen wij een heg plaatsen op de erfgrens, maar we willen uiteraard geen kabels raken. Hoe groot is de kans dat de kabels door onze tuin lopen?

shaarsma door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox instelling Onopgelost

Ik heb connectbox maar mijn binnen camera werkt alleen op 2.4ghz. Kan box switchen tussen 2.4 en 5ghz. Of is alleen standaard instelling mogelijk 5ghz of 2.4ghz.

Elkali56 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

madiabox xl niet tevreden Onopgelost

Mijn Mediabox XL werkt naar mijn zin niet naar behoren de wifi schommelt steeds in snelheid tv en geluid hapert of stoort regelmatig en de box is erg traag in zijn gebruik met bijvoorbeeld over zetten...

Wifi boosters eigendom of bruikleen? Opgelost

Hallo ik had een vraag over de 3 wifiboosters. Zijn deze nu mijn eigendom of, moet ik deze uiteindelijk weer samen met modem en mediabox inleveren mocht ik ooit mijn contract beëindigen?

Nick8919 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

geen beeld wel geluid Onopgelost

Vanwege thuiswerk dien ik geregeld te werken met internetkabel in modem. Na verwijderen kabel springt TV in loop van avond plots op grijs. Wel geluid, geen beeld. Iemand een idee?

Ziggo Sport Totaal en ESPN Eredivisie Onopgelost

Nou kan ik nergens vinden welke zendernummers er allemaal onder vallen.Welke zendernummers zitten in het pakket?

MaartenCK door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Hoe taal spraak commando naar Nederlands terugzetten Onopgelost

De taal is nu Russisch of iets dergelijks... ik kan ineens geen Nederlandse commando's meer geven.... die "verstaat hij niet meer"...?…Hoe zet ik het terug naar Nederlandse taal?…Dank alvast

Uiltje23 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifibooster wachtwoord word niet herkend Onopgelost

Heb net mijn nieuwe wifibooster geinstalleerd (vanochtend van ziggo ontvangen) maar het geleverd wachtwoord word echter niet herkend. Booster al een keer of drie gereset , maar werkt nog steeds niet. ...

JJvR door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

tp link deco m4 Onopgelost

Nu ik de 3 deco's heb geïnstalleerd en zoals in de handleiding staat, de wifi op de connect box hebt uitgeschakeld, kan ik dan nog wel gebruik maken van de ziggo wifi spot?

Gijsbeker door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wijziging abbonement Onopgelost

Goedenavond,wij zijn in het bezit van een TV & Internet start abonnement, hierbij hebben wij 3 CI+ modules.Eind December hadden wij het abonnement omgezet naar een mediabox xl, door technische bezware...

Rens_1979 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Spoedactivatie Onopgelost

In plaats van een bevestigingsmail voor het retourneren van de door mij bestelde smart Wifiboosters, krijg ik gisteren een e-mail dat mijn gehele all-in-one abonnement door Ziggo is beëindigd. Binnen ...

ronaldws door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vanaf oktober geen factuur{automatische incasso} Opgelost

Ben eind september verhuisd van naar Heb daarna geen factuur meer ontvangen!heb al paar keer gebeld met klantenservice,nog niet opgelost.Groet Frieda wigman

fwigman door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Cashback niet ontvangen doordat Ziggo mijn abonnement heeft gewijzigd Opgelost

Helaas is mijn vorige topic al gearchiveerd, daarom ben ik gedwongen om een nieuw topic te openen.https://community.ziggo.nl/community-archief-226/apparatuur-niet-geleverd-voor-nieuw-abonnement-66051N...

NickB9 door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

internet Onopgelost

Ik heb wederom geen internet. Gebeurt wel erg vaak de laatste tijd. Volgens de website zijn er geen storingen. Wordt er moedeloos van.

Andreate door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik krijg mail van Ziggo voor andere ziggo klant...... Onopgelost

Ik krijg mail van Ziggo over een Ziggo abonnement van een andere klant. Die wil ik niet….Klantenservice kan niet veranderen, of ik zelf de mail wil doorsturen naar de “andere” klant van Ziggo. Vreemd,...

Ziggo Storing vind mijn adres niet Opgelost

Als ik mijn adres bij Ziggo storingen intik, op mijn laptop en mijn mobiel wordt aangegeven We hebben je adres niet kunnen vinden. Controleer je gegevens. Tikt een medewerker van Ziggo mijn adres in, ...

YffY door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bestelling Onopgelost

Goedemiddag, Ik heb vanmorgen een collega va u aan de telefoon gehad en zij zou een kabel opsturen. Gaat dit dan wel goed? Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet,Mahfoez Op 18 jan. 2021 om 12...

Mahfoez door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen