modem Onopgelost
Goedemorgen,Wij zijn overgestapt naar internet giga.Wij hebben hier een nieuwe modem voor gekregen.Tot onze verbazing werd er 2 dagen later weer een modem geleverd deze modem was het zelfde als degene...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen,Wij zijn overgestapt naar internet giga.Wij hebben hier een nieuwe modem voor gekregen.Tot onze verbazing werd er 2 dagen later weer een modem geleverd deze modem was het zelfde als degene...
Zijn er meer mensen die net als ik niet geholpen worden door Ziggo? Ik heb al weken geen Ziggo Go. Men krijgt het niet voor elkaar, komt de hele tijd met dezelfde onzinnige oplossingen en toezegging w...
Goedemorgen, Ik heb zojuist een abonnement afgesloten voor m’n nieuwe huis. Krijg alleen geen bevestigingsmail, dus vraag me af of ik dit nu wel goed heb afgerond.Hoe kan ik mijn bevestigingsmail evt....
Wij hebben per 1 december ons account opgezegd na minstens 5 jaar klant te zijn geweest bij Ziggo. Dit hebben we expres via de telefoon gedaan zodat wij geen dingen misten en alles goed geregeld was.O...
Mijne abonnement met ziggo begint morgen en ik heb gisteren een pakketje met WiFi modem er in maar zonder het kaartje om tv te kijken .De vraag , hoe moet ik nu tv kijken ?
Hallo ik heb bij jullie een nieuw pakket afgesloten en nu kreeg ik een mail dat ik nog een extra zender pakket kan kiezen omdat ik ook vodafone heb. Hiervoor dien ik een ‘Mijn Ziggo Account’ aan te ma...
Beste Community, Al een tijdje klant bij Ziggo met het standaard tv en internet abonnement. Nu werd ik vorige week gebeld met een aanbod voor het GiG netwerk. Vanwege de beperking omtrent deze hoge sn...
Hoi Ziggo-community. Vorig jaar mijn Ziggo abonnement opgezegd i.v.m. scheiding en tijdelijk wonen bij iemand andersNadat ik akkoord kreeg op een nieuwe woning, heb ik gelijk een nieuw abonnement aang...
Voor mijn nieuwe Vodafone nr en app heb ik mijn emailadres gebruikt en vervolgens gekoppeld met Ziggo. Had ik dit maar niet gedaan. Als ik nu wil inloggen bij Ziggo Go vraagt hij m'n nieuwe gebruikers...
Verhuizing doorgeven online - 500 internal server errorIk probeer een verhuizing door te geven, maar krijg steeds een foutmelding:Internal Server ErrorThe server encountered an internal error or misco...
goedeavond.ik kan de Internetkabels niet in de kast van de muur doen. (zeg denk ik dat het komt omdat ik een ander soort aansluiting heb ) zie de bij geleverde fotoik weet nu hoe ik moet op lossen. ik...
Goede dag, ik heb al paar berichten gelezen over dat de app van Videoland steeds foutmeldingen geeft met series op de media box next. Ik heb al 6 maanden een abonnement en pas sinds begin deze maand e...
Mijn vader is een aantal jaren geleden overleden. Zijn partner gebruikt gewoon nog het ziggo abonnement. Echter deze heeft nooit “mijn ziggo” gebruikt. Er is echter wel nog een actieve Mijn Ziggo acco...
Na 1 maand allerlei TV en internet problemen gehad te hebben, werkte alles weer en kon ik eindelijk mijn oude mediabox en modem terugsturen. Inmiddels had ik 4 retourboxen, waarvan ik er 2 gebruikt he...
Ik heb een facturen gekregen van ziggo, terwijl ik geen lid meer ben van ziggo. tijdens opzegging is mij verteld dat ik niks extra hoefde te betalen.
Hoi Ziggo !Ik wil graag mijn “Volop vast bellen” van 11,95 opzeggen, dit houdt in dat ik 13 cent per minuut ga betalen om te bellen.Helaas, ik struin de hele Ziggo-site af om mijn Alles-in-1 te kunnen...
Deze week overgestapt op Ziggo en alles geïnstalleerd . Internet en TV werken. Nu probeer ik me te registreren voor MijnZiggo maar bij het invullen van mijn klantnummer (die bij de bevestigingsmail is...
Ik wil mijn CI+ module opzeggen Dit lukt niet via mijn Ziggo online
Nu Giga kabelinternet in onze wijk mogelijk is, zou ik graag willen wisselen naar het Giga abonnement zoals dat bij de pakketten omschreven is. Zie plaatje hieronder.Alleen kan ik dat op geen enkele m...
Ziggo heeft een actie met ESPN : 4 maanden voor 50%.Wat zijn de voorwaarden van deze actie? Is deze zender ook dan nog steeds maandelijks op te zeggen als ik zou willen?Groeten,Jeroen.
Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
5 | |
3 | |
2 | |
2 |