Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 14KOplossingen
  • 19.1KDiscussies
  • 178KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

modem Onopgelost

Goedemorgen,Wij zijn overgestapt naar internet giga.Wij hebben hier een nieuwe modem voor gekregen.Tot onze verbazing werd er 2 dagen later weer een modem geleverd deze modem was het zelfde als degene...

Ed.1 door
Level 1
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo helpt niet Onopgelost

Zijn er meer mensen die net als ik niet geholpen worden door Ziggo? Ik heb al weken geen Ziggo Go. Men krijgt het niet voor elkaar, komt de hele tijd met dezelfde onzinnige oplossingen en toezegging w...

PierK door
Level 1
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ziggo abonnement Onopgelost

Goedemorgen, Ik heb zojuist een abonnement afgesloten voor m’n nieuwe huis. Krijg alleen geen bevestigingsmail, dus vraag me af of ik dit nu wel goed heb afgerond.Hoe kan ik mijn bevestigingsmail evt....

Upgrades abonnement Onopgelost

Beste Community, Al een tijdje klant bij Ziggo met het standaard tv en internet abonnement. Nu werd ik vorige week gebeld met een aanbod voor het GiG netwerk. Vanwege de beperking omtrent deze hoge sn...

ChrisCC door
Level 1
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Archief
Leden met de meeste oplossingen