Serienummer controleren aankoop tweedehands SmartWifi pods Sticky Onopgelost
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Hallo iedereen,Op 12 januari werd ik gebeld met een aanbod voor internet van Ziggo. Ik heb hier niet zoveel vestand van en gaf de telefoon aan mijn docht...
Voor het beantwoorden van een community vraag , ben ik op zoek gegaan naar een aantal details die ik in het antwoord op de vraag wilde verwerken. Gezien ...
Wil ieder helpdinges als eerste vraag stellen "Waar denkt u zelf dat 't aan ligt?" in plaats van die (vaak achterhaalde) protocollen. Heeeel graag, en be...
Graag wil ik een persoonlijke aanbieding
Alle @home klanten zijn destijds overgegaan naar Ziggo, en daarmee werd ook de members.home.nl webspace overgenomen. Ik had hier een persoonlijke webpagi...
Ik heb een mediator xl ontvangen ter vervanging van mijn Cisco box.Ik heb hem deze week geïnstalleerd en televisie werkt goed. Ook Netflix op kanaal 150....
Hoi,Hierbij wil ik graag volop bellen opzeggen.Met vriendelijke groet,
Ik wil volop bellen graag opzeggen omdat ik dit niet veel gebruik, beetje zonde van de centen.
Beste Ziggo,Ik ben een tevreden klant en heb daarom onlangs mijn abonnement bij jullie verlengd. Mijn nieuwe abonnement met ook nieuwe voorwaarden gaat 1...
Ik heb op 8 januari jl. mijn defecte Horizon kastje teruggestuurd in de verpakking van de nieuw ontvangen Mediabox XL.Krijg ik nog een bevestiging dat de...
Ik heb net de nieuwe Mediabox XL met afstandbediening met spraakbesturing geinstalleerd. Als ik een app wil opstarten, zie ik de naam van de app wel in h...
Ik heb sinds vanochtend de volgende foutmelding op een groot aantal kanalen - “Ontvangst van uitzending mislukt (E202)” op mijn Sharp tv. De foutcode is ...
Hallo,Omdat we overgestapt zijn op glasvezel hebben we ons contact opgezegd. Nu is onze e-mail gehakt. Om het password te kunnen wijzigen moet ik inlogge...
Sinds twee dagen kunnen de volumeknop van de ab van next niet meer gebruiken, we hebben al een nieuwe ab gekregen maar hebben nog steeds hetzelfde proble...
Ik wil graag volop bellen uitzetten
Beste,Mijn schoonvader heeft moeite met het hebben van verschillende afstandsbedieningen. Nu had ik het idee een ci module te bestellen.Nu rest de vraag,...
Op 17 december j.l. was er in mijn postcode-district een storing bij Ziggo aan internet en tv. Aangezien chatten daardoor niet mogelijk was heb ik met mi...
Ik heb momenteel 2 bekabelde wifi versterkers van Ziggo ( de C7). De versterkers werken prima maar hoe kan ik van de 3 netwerken die ik nu heb 1 netwerk ...
Door dat ik niet goed heb opgelet bij de installatie van de TPlink deco M4 heb ik nu twee wifi netwerken naast mijn reeds bestaande netwerk, aangemaakt. ...
Ik heb een wifibooster. Deze werkt prima. Ik heb een uitbreidingsset aangevraagd. De eerste was kapot. Ik heb een nieuwe ontvangen. Deze doet het wel maa...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.