Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 11KOplossingen
  • 15.8KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Mijn Ziggo geeft een fout: (104) Connection reset by peer Onopgelost

Als ik inlog op Mijn Ziggo krijg ik steeds onderstaande melding:While trying to retrieve the requested URL the following error was encountered:Read ErrorThe system returned: (104) Connection reset by ...

abuijsen door Stamgast
  • 40 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Mediabox Next : hoe om te ruilen voor Mediabox XL? Opgelost

Beste Ziggo,Hele mooie mail gekregen over de MediaBox Next.Vrienden en familie hebben deze inmiddels ontvangen of om mogen ruilen.Ik zou ook graag voor de MediaBox in aanmerking komen.Hoe kan ik dit i...

Delmeer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afspraken worden niet nagekomen Opgelost

Onlangs vanwege de hoge prijzen overgestapt naar T-Mobile.Toen kwam het moment dat Ziggo een tegen actie ondernam met een verleidelijke aanbieding.Ik had ziggo complete met 200mb internet.Ik vertelde ...

"Producten en Verbruik" grijs in Mijn Ziggo. Opgelost

Gegevens** verwijderd **Dit staat nog op mijn ziggo. Producten en Verbruik zijn grijs en ik kan niks doen. Mijn abonnement begun op 19 Juni 2019, maar pas 24 Juni 2019 had ik een aansluiting. Ziggo st...

Sylomun door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Adapter Genexis modem Opgelost

Dag, We hebben net een nieuwe woning gekocht, en een Ziggo tv/internet pakket aangeschaft. Nu blijkt bij nadere inspectie de adapter van het Genexis kastje te missen. Is het mogelijk een vervangende a...

Iveau86 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verhuizing - geen monteur inplannen Opgelost

verhuizing doorgegeven en bevestiging van Ziggo gekregen. waarom kan er nu al niet een monteur worden ingepland ? alle gegevens zijn bij Ziggo bekend. Volgens klantenservice kan dat alleen op de dag v...

Tepe door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Waarom betaalt een trouwe klant meer? Opgelost

Ik ben al lid sinds het nog UPC was. Ook heb ik nog steeds een oude mediabox van UPC. Die is dus echt zwaar verouderd. Het menu is traag en de box loopt regelmatig vast dus ik dacht Ik bel even voor z...

hetismij door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn app werkt niet (reeds opgelost) Opgelost

Gisteren (16-4-2019) de Mediabox Next ontvangen en geïnstalleerd, tesamen met een nieuw modem. Werkt prima. Echter de Ziggo Go app op mijn Ipad en telefoon weigeren dienst sindsdien. (Nu dus ca. 24 uu...

CAI-kast verplaatsen Opgelost

Ik heb laatst iemand van ziggo thuis gehad voor het installeren van de mediabox. Toen heb ik die man gevraagd over het verplaatsen van een cai kast die midden voor mijn oprit staat. Hij heeft telefoni...

Maaika door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

wifi overal? Onopgelost

Ik zit te denken om over te stappen naar ziggo maar de wifi is die in de tuin ook sterk ook ivm formule 1 kijke natuurlijk in onze achtertuin op mijn mobiel

Mediabox Next betaal ik hetzelfde van voor de Mediabox XL? Onopgelost

Toen ik net met een Ziggo medewerker aan de telefoon zat, werd mij het een en ander uitgelegd over de mediabox next.Hij vertelde echter dat ik dan mijn abonnement moest veranderen van mediabox xl naar...

Omruilen Horizon naar Next met slechter abonnement Onopgelost

Gisteren kwam er iemand van Ziggo aan de deur. Zelf was ik niet thuis en heeft mijn partner het gesprek gevoerd en aangegeven de Horizon box om te willen ruilen voor de Next. Dit houdt in dat we het Z...

svd door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oud pakket vervalt Opgelost

Onlangs een mail van Ziggo gekregen. "Er verandert iets voor u. Kijkt u mee?"Er zouden oude pakketten opgeruimd moeten worden en daarom krijg ik een ander pakket.Ik heb nu Kabel TV + Internet 50/5 voo...

lalepie door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Post van Ziggo naar niet bestaande klant, klantenservice doet niets. Onopgelost

Maar even langs deze weg, de persoon die ik bij de klantenservice aan de lijn had ziet het probleem niet zo en begrijpt de ophef niet en mag omwille van privacy niets doen. Misschien logisch maar alle...

Brian door Gedreven Liefhebber
  • 39 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 5 Likes

Onduidelijkheid abonnement met Mediabox Next Onopgelost

Hallo!Er is vandaag bij mij een hoop onduidelijkheid ontstaan.Sinds 2 weken ben ik met veel tevredenheid overgestapt naar Ziggo. Hierdoor zit ik nog in een periode waarbij ik maandelijks korting ontva...

Jordyzie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vernieuwde abonnementen met Next, kan ik deze zelf samenstellen? Opgelost

Sinds vandaag zie ik de nieuwe abonnementen met de mediabox next.Nu heb ik zelf tv compleet Next en internet compleet. waarbij maar 1 internetsnelheid mogelijk was.Nu heb ik weer de optie terug om dez...

Mike2000 door Stamgast
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Mediabox Next: Einddatum contract, Activatiekosten en Pakketvorm. Onopgelost

Ik heb 2 vragen tot wanneer loopt mijn abbonement want er staat nu maandelijksopzegbaar bij. En betaal nu maar 48 euro hoeveel word het na de einddatum. En hoe kom ik kosteloos aan een nieuwe mediabox...

Bas86 door Stamgast
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen