Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 11KOplossingen
  • 15.7KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Betaalinformatielijn vraagt om niet bestaand volgnummer Opgelost

Ik heb jullie betaalinformatielijn ( 0800-2233444) gebeld voor betaal informatie. Eerst wordt om mijn klantnummer gevraagd, en dat toets ik dan in. Vervolgens wordt om een 'volgnummer' gevraagd, er wo...

Shilka door Gedreven Raadgever
  • 244 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 63 Likes

Verhuizing / Przeprowadzka Onopgelost

Witam, Niedługo sie przeprowadzam, chce dokonać swojego Internetu po nowym adresie

Geen aop in meterkast, wel twee kabels met splitters? Opgelost

Iemand dit al eerder gezien?We gaan straks naar een huis uit de jaren 70 verhuizen en had gewoon een aop punt verwacht in de meterkast Heb zo mijn twijfels of dit gaat werken met mijn nieuwe next box...

AppieSan door Raadgever
  • 70 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 25 Likes

Volop bellen niet meer in pakket Opgelost

Ik maak gebruik van volop bellen. Is steeds goed gegaan tot en met 25 juni 2019. Na die datum worden gesprekken (vast en mobiel) plotseling wel in rekening gebracht...Het zijn gewone vaste en mobiele ...

abuijsen door Stamgast
  • 40 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Secret Circle activeren lukt niet Opgelost

Hallo,Gezien de hoeveelheid vragen over het activeren van deze zender ben ik niet de enige met problemen. Zoals eerder gezegd krijg ik de E16-4 foutmelding. Van alles al geprobeerd zoals zenders ophal...

liesje111 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opruimen oude spullen Onopgelost

Ik ben bezig met het opruimen van wat oude spullen. Ik heb hier nog installatiemateriaal liggen dat de monteur in 2012 heeft achtergelaten nadat hij ons alles-in-eensysteem geïnstalleerd had. De spull...

iMark door Expert
  • 1832 Topics
  • 139 Oplossingen
  • 696 Likes

Opzeggen Movies and Series XL via Mijn Ziggo Opgelost

Ik zou de aanvulling voor moviesxl zelf uit moeten kunnen zetten, werd mij verteld door ziggo. Door middel van een vinkje ergens uit te zetten.Nu zoek ik bij mijnziggo, maar het is nergens te vinden.

Inloggen in Mijn Ziggo lukt niet Opgelost

Ik kom met geen mogelijkheid in mijn Ziggo account, pop UPS toegestaan enz..Android probleem of Chrome?

Huidig abonnement anders dan wat bij 'mijn televisie' staat Opgelost

Kun u uitleggen waarom er bij " mijn televisie" staat dat ik Movies and Series XL, Film1 en Ziggo Sport Totaal" heb en bij "huidig abonnement" staat:Ziggo Sport Totaal en Fox Sports Eredivisie, Movies...

Madlo door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tv ontvangen in verzorgingstehuis Opgelost

Mijn vader is verhuisd naar een verzorgingstehuis. De medewerkers geven aan dat hij zelf een tv abonnement bij Ziggo (i.v.m. nieuwbouwproject) moet afsluiten om tv te kunnen kijken. Ik zou graag het v...

EstherW door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Factuur Opgelost

Ik heb een factuur binnen gekregen waarop ik 2.50 moet betalen! Er staat nergens waarom en hoe en wat.... Ik heb nog nooit een factuur van jullie via de post gekregen.

Roosjes door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klopt dit Factuur? Opgelost

Ik heb Ziggo Alles in een Start, met eerste 3 maanden 39.50 euros.Op 24 Juni 2019 had ik een aansluiting van ziggo en op 12 Juli 2019 kreeg ik een factuur van € 110,78.Wil iemand mij graag uitleggen?

Sylomun door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Storing ventilator wijkverdeelkast in Joure Opgelost

Goedenavond Ziggo,Naast mijn woning staat een grijze verdeelkast, waarvan de ventilator op hol is geslagen. De ventilator draait nu al 6 weken onafgebroken en jammert dag en nacht door.Daarom het verz...

Johan C. door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen aansluiting maar wel betaling Opgelost

Ben nieuwe klant bij Ziggo met Klantnummer: ****Vanaf 11 juni 2019 ben ik aangesloten bij Ziggo via een ALL In 1 pakket.Echter tot op heden kunnen wij geen Tv, telefoon of internet ontvangen omdat er ...

Mijn inlog en wachtwoord van Mijn Ziggo werken niet bij mij Opgelost

Mijn zoon heeft de inlog van MIjnZiggo en het wachtwoord gewijzid. Bij hem en mijn dochter werkt het wel, bij mij dus niet.Hoe kan dat? Niet op PC en ook niet op mjijn foon, maar wel met de App ZiggoG...

Marthe53 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bijna dubbele faktuur uit het niets Opgelost

Ik heb altijd dezelfde rekening van rond de 64 euro en plots krijg ik 21 juni een rekening van102 euro terwijl mijn abonnement ongewijzigd is. Nu in juli weer rekening van 63...

Rocketeer door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Arris modem retour of weggooien Opgelost

Bij opruimwerkzaamheden kwam ik dit modem nog tegen.Kan ik deze weggooien of moet deze geretourneerd worden?Hoor het graag.

Mac11 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Onterechte afkoop resterende abonnementstermijnen Opgelost

na bekendmaking van de tariefsverhoging van Ziggo heb ik het abonnement voor 30-06-2019 opgezegd. Dit zou kosteloos moeten zijn, maar helaas krijg ik nu een factuur van €429,92. Het opzeggen ging ook ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen