Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 11KOplossingen
  • 15.8KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

ziggo start - nog Netflix? Opgelost

Als je ziggo start hebt heb je dan nog zender 150 voor netflix ?

Nieuwe mediabox bestellen Opgelost

Wanneer komen bestaande klanten is in aanmerking voor de nieuwe box ?Ben al meer dan 10 jaar klant bij Ziggo.Of moet ik eerst m'n abbo opzeggen om in aanmerking te komen ?Toen de pilot kwam had ik con...

baret015 door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe wijzig ik mijn abonnement? Opgelost

Hoe kan ik mijn extra mediabox next opzeggen? Moet ik terug sturen of kan ik terug brengen naar vodafone winkel?Ik wil ook ziggo wifi booster opzeggenGrJ huigen-Hillier

Jhuigen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzoek downgrade zonder activatiekosten Opgelost

Ik begrijp uit de reacties hier (https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/activatiekosten-aanpassen-internetsnelheid-bestaande-klant-40029) dat bestaande klanten kunnen downgraden zonder d...

jjjjjjj door Raadgever
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Onderhoud Opgelost

Op 5 sept. is er onderhoud en valt op een donderdag, is het dan van woensdag op donderdag of van doderdag op vrijdag?

Decoder i.c.m. duur abonnement Opgelost

Goede morgen, wil graag weten waarom ik een duur abonnement moet nemen om in aanmerking te komen voor een Ziggo Next decoder. Waarom worden deze dingen niet verstrekt aan alle Ziggo abonnees. Desnoods...

Gratis monteur en toch een rekening Onopgelost

Sinds vorige week storing SMARTCARD DEFECT , digitaal extra zenders ed werken dus niet meer. Ziggo gebeld en aangegeven wat de storing is... en dat ik nieuwe kaart wou.Voor de zekerheid stuurde ZIGGO ...

johnans door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Al dagen geen tv en internet nieuwe mediabox next en modem Onopgelost

Woensdag hebben we in een ziggo winkel de mediabox next en modem opgehaald, alles thuis geïnstalleerd. Maar tot nu toe doet niks het. We hebben inmiddels al heel wat keer gebeld met de klantenservice ...

Krijger75 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo wil dat klant zelf oude apparatuur naar milieustraat brengt. Onopgelost

Mijn modem loopt op zijn eind (brandlucht) dus ik krijg een nieuw modem. Aan de telefoon werd me eerst verteld dat ik een doos krijg toegestuurd om mijn oude modem terug te sturen. Vervolgens krijg ik...

stevienieuw door Gedreven Raadgever
  • 283 Topics
  • 7 Oplossingen
  • 46 Likes

Facturen onduidelijk en niet juist na switch naar next! Opgelost

Ongeveer eind mei de switch gemaakt naar de next box (dit had paar jaar eerder moeten zijn) want veel trager en slechter dan de horizon box kon ook niet.nu heb ik sindsdien facturen die zwaar onduidel...

Betalingsregeling aanvragen. Onopgelost

Hallo allen,Ik heb op 21 augustus een brief gekregen van Ziggo dat er een achterstand is ontstaan van over de 300 euro. Dacht ook dat ik bij was , maar is wellicht mij ontgaan. Brief was gedateerd 19 ...

webvader door Raadgever
  • 30 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Hoeveel Webspace ruimte heb ik eigenlijk? Opgelost

Zoals de titel al doet vertellen heb ik een vraag over mijn webspace ruimte. Ik heb altijd gedacht dat ik 50Mb had, maar onlangs was ik aan het googlen en zag dat dit 500Mb zou zijn.Als ik weer verder...

Lucky_H door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Tijdelijk twee adressen Opgelost

Ik heb de verhuizing al door gegeven. Echter willen we in ons nieuwe huis al eerder wifi verbinding hebben. Ik kan nergens vinden of dit mogelijk is

Truusk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone factuurdatum aanpassen/veranderen Onopgelost

Is het onderhand (jaren terug dezelfde vraag gesteld) al mogelijk om de onwijs onhandige factuurdatum van 21e te veranderen naar de 25/26e :)? Dit vraag ik zowel voor Vodafone als Ziggo.

Gandoe door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen Tele2 NL naar Vodafone (Mobiel/Telefonie) Onopgelost

Ik zit momenteel bij Tele2, maar ik wil overstappen naar Vodafone. Dit omdat ik zo de extra's meekrijg, want ik ben al klant bij Ziggo. Ik wil mijn iPhone 7 én mijn nummer behouden, en wil dus enkel e...

van acceptgiro naar incasso - welke datum afschrijving? Opgelost

Ik heb mijn betaalwijze omgezet van acceptgiro naar automatische incasso (datum 21 augustus). Mijn vraag is wanneer mijn betaling via de automatische incasso gaat en op welke datum het geld van mijn r...

Wel Mediabox Next ontvangen maar geen Modem Opgelost

Heb 3-in-1 pakket besteld.Gisteren pakket ontvangen wat enkel de Mediabox bevat envlgs ordernr SHE409089876 van Postnl bevatte het maar 1 pakket.En vlgs link in email is het pakket bezorgd. (Enkel med...

LowSpeed door Gedreven Raadgever
  • 17 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 8 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen