Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 10.9KOplossingen
  • 15.7KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Activatiekosten vergoeden Onopgelost

Geachte heer, mevrouw,Ik ben niet te spreken over mijn Mediabox XL, die moeten we nu gebruiken om programma's terug te kijken. Toen het analoge signaal er was gebruikte mijn vrouw nog een video record...

Extra Mediabox Next, verkeerd voorgelicht en nu niet meer leverbaar. Onopgelost

Op 23 augustus mijn abonnement laten omzetten van oude box naar de nieuwe Next. Tijdens het telefonisch gesprek kwam naar voren dat een tweede box (we hadden een extra op de slaapkamer) niet nodig zou...

rthofstee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw Vodafone abonnement Opgelost

beste Ziggo,ik wil mijn nieuwe telefoon abonnement afsluiten, maar er is een probleem met het doorgeven van mijn persoonlijke inkomens.ik woon bij mijn ouders en ik betaal ook mee met de huur van de w...

Minh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zakelijk abonnement korting Opgelost

Moet je als zakelijk bij Ziggo ook bij KvK ingeschreven staan of is dit niet nodig?Ferry.

Ferry1960 door Gedreven Meedenker
  • 111 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 12 Likes

Factuur met aparte specificatie van de internetkosten Opgelost

Voor het kunnen declareren van mijn internetkosten heb ik een specificatie van deze kosten nodig. Helaas heeft Ziggo de factuur 'vereenvoudigd' en is al geruime tijd de aparte specificatie van de inte...

Erik-01 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen na 12 maanden, nummerbehoud is al in gang gezet Opgelost

Omdat wij op 1 oktober over willen stoppen naar glasvezel heb ik eerder deze week een formulier ingevuld waarop ik niks gehoord heb van Ziggo (https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/klantgegev...

gvgestel door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

activatiekosten bij alleen upgraden internet? Opgelost

Hallo,Ik wil alleen mijn internet upgraden van 50Mbit naar 250Mbit.Ik heb het modem Technicolor TC7210.Waarom worden hier €19,95 activatiekosten voor gerekend, terwijl ik bij mijn weten hiervoor geen ...

RoeBre door Raadgever
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Extra zender pakket opzeggen? Opgelost

Ik heb een Hollandsnieuwe abonnement en daarmee de aanbieding om een maand gratis zenderpakket te kiezen. Ervan uitgaand dat deze voor een maand geldig is. Is dit waar of blijft dit na een maand ook g...

JannekeVW door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo geeft valse belofte na verhuizing Onopgelost

Goede dagGesprekken gehad met Ziggo via chat (omdat ik doof bent)We gaan morgen verhuizen naar nieuwe adres.Ze hebben gezegd dat per morgen als we daar wonen ook nieuwe pakket krijgenHad nog hele oude...

Beloki78 door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

gemaakte kosten declareren Opgelost

ik heb vanaf 23 augustus tot vanochtend geen tv en internet gehad. Er waren werkzaamheden gepland tussen 23 aug en 28 aug waardoor er mogelijk geen internet tv en telefonie mogelijk zou zijn. Maandag ...

Klantenservice onbeschoft en onbehulpzaam Onopgelost

Zojuist om 20.15 uur op 15 augustus 2019 met Ziggo gebeld.De medewerkster aan de telefoon was onbeschoft en bot. Toen ik aangaf dat ik niet tevreden was met hoe de communicatie bij Ziggo ging, nu ik a...

Zclient door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen instructie ontvangen voor gratis tv pakket Onopgelost

Goedendag,ik heb al ruim twee jaar Vodafone en ziggo samen op 1 adres, maar sinds gisteren de twee accounts gekoppeld. Echter, ik heb nog geen instructie ontvangen voor gratis tv pakket. Kunt u mij di...

ziggo start - nog Netflix? Opgelost

Als je ziggo start hebt heb je dan nog zender 150 voor netflix ?

Nieuwe mediabox bestellen Opgelost

Wanneer komen bestaande klanten is in aanmerking voor de nieuwe box ?Ben al meer dan 10 jaar klant bij Ziggo.Of moet ik eerst m'n abbo opzeggen om in aanmerking te komen ?Toen de pilot kwam had ik con...

baret015 door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe wijzig ik mijn abonnement? Opgelost

Hoe kan ik mijn extra mediabox next opzeggen? Moet ik terug sturen of kan ik terug brengen naar vodafone winkel?Ik wil ook ziggo wifi booster opzeggenGrJ huigen-Hillier

Jhuigen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzoek downgrade zonder activatiekosten Opgelost

Ik begrijp uit de reacties hier (https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/activatiekosten-aanpassen-internetsnelheid-bestaande-klant-40029) dat bestaande klanten kunnen downgraden zonder d...

jjjjjjj door Raadgever
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Onderhoud Opgelost

Op 5 sept. is er onderhoud en valt op een donderdag, is het dan van woensdag op donderdag of van doderdag op vrijdag?

Decoder i.c.m. duur abonnement Opgelost

Goede morgen, wil graag weten waarom ik een duur abonnement moet nemen om in aanmerking te komen voor een Ziggo Next decoder. Waarom worden deze dingen niet verstrekt aan alle Ziggo abonnees. Desnoods...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen