Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 11.1KOplossingen
  • 15.9KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

chaos Ziggo - automatisch incasso werkt niet Onopgelost

Na overstap op Ziggo Next blijft Ziggo mij lastig vallen met wanorde. De automatische incasso werkt niet meer. Veel beloftes en na de afspraak nog 1x met ideal te betalen wederom te betalen factuur on...

renekok door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Kan ik een Ziggo abonnement afnemen zonder coax-aansluiting? Opgelost

Middag. We hebben een nieuwe woning zonder Coax aansluiting in huis. Nergens in de woonkamer of in de meterkast. Kan je Ziggo kijken via glasvezel zonder Coax aansluiting? Bedankt Rens

Eigen ruimte of website via ziggo Opgelost

Er staat mij iets bij dat ieder klant naast een mailadres van ziggo ook een stukje ruimte heeft op een website. Hoe kan ik daar bij komen of bestaat dat niet meer?

Humax mediabox: zelf gekocht of bij Ziggo? retour? Opgelost

Ik kan niet meer zien of ik in 2013 mijn Humax 5200 Mediabox zelf gekocht heb of via Ziggo geleverd heb gekregen. Of alleen de smartcard. Ik wil dat zeker weten omdat ik misschien verplicht ben deze r...

wgroet door Stamgast
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Is het mogelijk om een Ziggo abonnement tijdelijk te pauzeren? Opgelost

Ik ga tijdelijk op een vakantiepark wonen omdat mijn nieuwbouwwoning later opgeleverd wordt. Nu is het zo dat ik graag gebruik wil blijven maken van mijn emailadres. Nu begrijp ik dat er geen mogelijk...

Yordi 82 door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

smartcard staat niet in de lijst in mijn ziggo Opgelost

Ik mis één smartcard in de lijst in mijn ziggo. Hoe kan ik deze weer activeren? Krijg de melding E30-4 even geduld...na lang geduld? gebeurt er niks en nummer staat in de lijst.Hoe kan dit opgelost wo...

RonaldC door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Marktconforme upload snelheden voor zakelijk gebruik Opgelost

Beste Ziggo,Vanuit mijn zakelijke abonnement loop ik op dit moment bijna tegen mijn upload limiet aan.Mijn huidige abonnement laat op dit moment een upload van 40 mbit toe waarin ik nog de ruimte heb ...

Kan ik een vandaag gedane bestelling meteen annuleren? Opgelost

Beste Community, Ik heb vanmiddag in mijn enthousiasme een Mediabox Next besteld. Nu lees ik dat je daarvoor een nieuw modem krijgt. Ik heb nu nog een Cisco modem en die werkt prima. Ik wil dus absolu...

wgroet door Stamgast
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Klacht - gratis zenderpakket gaat toch geld kosten. Onopgelost

Op 29 september heb ik een telefonisch een pakketwijziging doorgegeven. Ik wilde namelijk graag de Ziggo Next gaan gebruiken. Geen probleem volgens de klantenservice, maar ik moet wel 20 euro activati...

MargaD door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Na opzegging geen retourdozen ontvangen op het nieuwe adres Onopgelost

Ik krijg de mail met herrinering dat ik mijn ziggo modem en CI module moet terug sturen, want ze hebben de doos nog niet ontvangen. Nu hebben ze de doos natuurlijk naar mijn oude adres gestuurd, los d...

movies en series XL opzeggen - maandelijks opzeggen Opgelost

goeiemorgen, ik heb gister avond mijn movies en series XL abbo op proberen te zeggen en het is wel gelukt maar er was toch iets wat ik niet begreep. toen ik op opzeggen klikte toen stond er dat het ma...

kerimy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

New customer of Ziggo but haven't received any hardware yet Opgelost

Good day, I’m new to The Netherlands and last week contracted Ziggo services.Normally (in other parts of the world) installation team comes with the hardware to do the connection.Today installation te...

Connectbox ja/nee Opgelost

Mijn vraag is waarom ik niet een nieuwe connectbox heb ontvangen bij mijn medianext box ...zit nog steeds met mijn oude modem hier en wat nu….

nol130 door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Straatkast open Opgelost

Wij hebben aan de overkant van de straat een straatkast staan. Nu is er door spelende kinderen een bal tegenaan getrapt, waardoor de voorkant wat met een sleutel vastgemaakt wordt los zit en er vandaa...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen