Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 14.8KOplossingen
  • 20KDiscussies
  • 183KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Opzegtermijn abonnement Alleen-lezen Opgelost

Aangezien ik een glasvezelaansluiting krijg zou ik graag willen weten welke opzegtermijn er gehanteerd wordt voor mijn (antieke) Alles-in-1 Plus abonnement. Mag ik uitgaan van 1 maand? Ik heb recent (...

Yoshi door
Level 8
  • 183 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 55 Likes

Slechte service Alleen-lezen Opgelost

Sorry ik moet hier even mijn ei kwijt. Vorige week kreeg ik een flyer in de bus waarin een voice remote voor de mediabox XL aangeboden wordt.Vandaag binnengekregen en klaarblijkelijk werkt die remote ...

eFfeM door
Level 9
  • 266 Topics
  • 8 Oplossingen
  • 45 Likes

abonnement opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Ik wil mijn abonnement opzeggen bij u (klantnummer ********) en wil graag weten per wanneer dat kan (wat is de opzegtermijn) vanaf 16-9 a.s. Op deze dag krijg ik nl. een nieuwe provider o...

Account verwijderen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb, ivm verhuizing, een nieuw contract afgesloten bij Ziggo en wil daarom mijn oude ‘Mijn Ziggo account’ met contractnummer **klantnummer verwijderd wegens privacy door moderator** laten verwijder...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen