Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 12.4KOplossingen
  • 17.3KDiscussies
  • 171KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Klacht Onopgelost

Ik heb vandaag met Ziggo gebeld om info te krijgen over het eventueel opzeggen van mijn abbo. Daarnaast wilde ik vragen of ik precies dezelfde aanbieding kan krijgen als mijn broer van een paar dagen ...

HB1977 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

waarom een afkoopsom Opgelost

Op 4 oktober is mijn jaarabonnement bij Ziggo afgelopen. Op die dag ga ik overstappen naar een andere provider. Dit heb ik gedaan via de overstapservice. Ik 'zit' dus mijn abonnementsduur helemaal uit...

JtB1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen