Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 23.7KOplossingen
  • 46.6KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Oude smartcard weer activeren? Opgelost

Ik zit nu bij een andere provider, maar ik heb hier nog een Humax 5200C met een Ziggo smartcard liggen. Ik denk eraan om weer over te stappen naar Ziggo met TV Start, maar ik heb geen interesse in de ...

Automatische incassodatum veranderen Opgelost

ik wil de datum van automatische incasso verschuiven naar de 27ste van de maand.waar kan dat?

henna2 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Signaal bij verhuizing Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, ik had een vraagje.Ik ga binnenkort verhuizen en ik dacht ergens gelezen te hebben dat het signaal(TV&Internet) op mijn oude adres nog even blijft werken na de verhuisdatum die ik door...

Toon015 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Incassodatum wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Goedeavond, Graag zou ik zien dat de maandelijkse incassodatum aangepast wordt naar later in de maand, bij voorkeur aan het einde van de maand. Is dat mogelijk?Bij voorbaat dank.

avanhien door Gedreven Liefhebber
  • 46 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Onbekende actiecode Friends & Family Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik probeer nu al een tijd mijn jaarabonnement dat inmiddels verlopen is weer te verlengen als externe medewerker via Friends & Family.Heb al meerdere codes aangemaakt, maar telkens met de melding:...

Czerwone door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betaaldatum wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Ik wil graag de betaaldatum van mijn facturen wijzigen naar de 27e van de maand. Ik ben ermee bekend, dat dit eventueel 2x afgeschreven wordt.Met vriendelijke groet Hetty van Vondelen

Incassodatum wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Graag zou ik zien dat de maandelijkse incassodatum aangepast wordt naar later in de maand, bij voorkeur tussen de 26e en 30e. Is dat mogelijk? Het is geen bezwaar als door deze wijziging een...

Aanpassen TV-abonnement zodat ik kan opnemen Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Na wat speurwerk heb ik gelezen dat ik mijn abonnement niet kan wijzigen via mijnZiggo, omdat het abonnement al een aantal jaar bestaat (te oud). Kunt u (moderator) voor mij het abonnement ...

Oneerlijke aanbieding Opgelost

Goedemiddag, In januari werd ik gebeld door een vriendelijke man met de vraag waarom ik een tijd daarvoor weg was gegaan bij Ziggo en of ik geen interesse had om weer terug over te stappen naar Ziggo....

Iris12 door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Vodafone klacht: Niet-bestaand abonnement verkocht Opgelost

Goedenmorgen, graag wil ik deze klacht bij u neerleggen en deze stuur ik ook naar vodafone. Jullie hebben via jullie samenwerking met vodafone mij telefonisch beanderd op 5 mei 2021.Zie ook eerdere co...

Allard1 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

dubbele aansluiting tijdens verhuisperiode Alleen-lezen Opgelost

Beste, 1-9-2021 krijgen we de sleutels voor het nieuwe huis. 1-10-2021 vertrekken we uit de huidige woning. Ik zou tijdens de verhuisperiode wifi willen op het nieuwe adres voor één maand en mijn gewo...

Proefabonnement Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment heb ik internet via xs4all. Die zijn hard bezig de dienstverlening te strippen zodat internet via Ziggo steeds meer een optie wordt. Dat zal best wat werk opleveren, bijvoorbeeld omdat i...

wimj12 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement niet aangepast, oude abonnementkosten op factuur Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, @Paul had voor mij een abonnements wijziging klaar gezet per 1 augustus. Maar nu komt de nieuwe factuur en er is niks aangepast blijkbaar. @Paul is afgelopen week niet meer online geweest...

ZNewbie door Gedreven Meedenker
  • 26 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Hoe vraag ik een Mediabox Next aan? Alleen-lezen Opgelost

Mijn huidige abonnement is een verouderd Alles-in-1 abonnement ‘’Internet Max en TV Max’’ met Ziggo bellen en een Mediabox XL. Zelf aanpassen gaat niet in MijnZiggo. Wij willen graag ‘’Alles-in-1 Max’...

Lini door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Activeren F1 pro. Alleen-lezen Opgelost

Ik heb via KPN een Ziggo sport totaal abonnement. Ik betaal deze maandelijks via KPN. Ik heb dus geen MijnZiggo account maar wel een Ziggo sport totaal GO account. Op de site van F1 pro zag ik dat dez...

ehanique door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw modem: installatie door monteur niet kosteloos? Opgelost

Ik werd zojuist gebeld door een vriend op hoge leeftijd die ik vaak help met ICT-problemen: Ziggo had bij zijn laatste factuur monteurskosten in rekening gebracht voor het vervangen van zijn verouderd...

Machello door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Unlimited Learning Alleen-lezen Opgelost

Hallo Community Members, Onlangs hebben wij een folder gekregen over Unlimited Learning. Als Stichting zijnde is dit heel aantrekkelijk voor ons. Echter vinden wij geen manier om hier gebruik van te m...

abonnement wijzigen / contractsovername? Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen mijn man en ik gaan scheiden. Ik verblijf in thuis waar ik internet en tv van jullie heb. maar alles is van mijn man. we moeten het veranderen. Pawel Dyl / Anna Dyl. Ik wil internet en tv ...

AnnaDyl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis zenderpakket vervalt bij opzeggen Digitale TV Alleen-lezen Opgelost

Hallo lezers, Ik ben een vaste klant van Ziggo en altijd zeer tevreden over de service en kwaliteit. Ik heb mijn abonnement verandert naar een internet only abonnement. (Veel te duur voor wat je krijg...

Danny2 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ontkoppelen Mijn Ziggo en My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, @Ziggo Kunt u mijn Ziggo en Vodafone account ontkoppelen. Er lopen nu dingen door elkaar door een gekoppeld emailadres. Alvast hartelijk dank, Ronald

RPR10 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen