oud modem omruilen Alleen-lezen Opgelost
Goedemorgen,Onze modem en mediabox zijn van 2013. Wij zouden deze graag omruilen voor nieuwe apparaten.
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen,Onze modem en mediabox zijn van 2013. Wij zouden deze graag omruilen voor nieuwe apparaten.
Ik krijg al ruim 2 jaar geen factuur-, service- of marketingmails van Ziggo. Tientallen keren contact gehad hierover, steeds dezelfde controles en daarna afwachten of het is opgelost.Niet dus! De enig...
Hoi hoi, in vorige contact is mijn account gescheiden van Vodafone. Nu wil ik een nieuwe we instellen maar dat werkt op geen mogelijke manier... Niet via sms en ook niet via mail... Is er iemand van Z...
Ben sinds kort omgezet van een oud Ziggo abonnement naar Alles-in-1 Start met CI+.Ik ben inmiddels al enige commentaren tegenkomen op de Community waarom de Start XXL versie niet met een CI+ abonnemen...
Ik heb schijnbaar 2 accounts voor ziggo onder verschillende e-mailadressen. Een met een actief tv abonnement en een zonder. Daarnaast heb ik een vodafone account. Echter is het vodafone account gekopp...
Waarom is het niet mogelijk om online een aanpassing aan mijn abbo door te voeren? Inlog gedaan op verschillende devices met verschillende browsers. Ook op de telefoon lukt dit niet. Hebben meer mense...
Kan niet inloggen in Mijn Ziggo App op iPad sinds de laatste update van iPadOS naar 14.7.1.
Zojuist een brief gekregen om wifiboosters te retourneren die ik allang heb geretourneerd. Dit heb ik reeds met heel veel moeite (het bereiken van de klantenservice is helaas een hele opgave) aan jull...
Wanneer kunnen we een tweede media box next bestellen
Kan ik de mediabox xl inwisselen voor de mediabox next , heb abonnement Complete,
Graag wil ik de incasso datum voor het abonnementsgeld wijzigen naar een latere datum. Nu wordt het rond de 20e afgeschreven, ik zou het prettiger vinden wanneer dit een week later plaats zou vinden. ...
Hoi, Ik ben voor familie (ouders) een abonnement aan het uitzoeken. TV, terugkijken en bellen zijn noodzakelijk, internet niet dus ik kwam uit op Ziggo vast bellen: https://www.ziggo.nl/bellen/vast-be...
is het mogelijk om internet only ook af te nemen in giga variant https://www.ziggo.nl/internet/internet-only daar zie ik alleen start complete en max ik heb nu tv max next erbij maar ik maak daar hele...
Na 10 weken is er nog steeds geen koppeling tussen mijn Hollands nieuwe account en mijn Ziggo account. Ik ben in juni overgestapt naar Ziggo, omdat ik dan een gratis zenderpakket zou krijgen en 1000 m...
Kan mijn abonnement niet inzien en aanpassenHulp gevraagd
Hallo ik wil de datum van mijn automatische incasso verplaatsen naar later in de maand 29 of 30, kunnen jullie dat voor mij regelen.Alvast bedankt.
Ik heb al meerdere keren contact met jullie gehad omdat ik nog steeds mails over mijn factuur blijf ontvangen op mijn oude emailadres.In mijn Ziggo staat gewoon mijn nieuwe emailadres.En toch gaat het...
Ik probeer mijn Internet abonnement aan te passen. Dit lukt me niet online, ik krijg telkens de melding 'Hmm, we kunnen de pagina niet vinden…" Overigens heb ik vanmiddag met de helpdesk gebeld, die g...
Enige tijd geleden heb ik mijn account gekoppeld aan mijn ziggo account. Volgens mij was dat goed gegaan echter kan ik nu niet meer inloggen. Als ik inlog zonder mijn ziggo dan dan krijg ik de melding...
Waarom is de NEXT niet beschikbaar voor bestaande klanten en enkel voor nieuwe klanten?Deze krijgen de next + 6 maanden korting en betalen hierna 50 cent meer, zgn voor de next. Bij hetzelfde pakket. ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.
Op 1 februari verhuizen de zenders Disney Channel en National Geographic naar een ander kanaal. Ook is ESPN vanaf dan op een extra kanaal te volgen. Deze zenderwijzigingen gaan helemaal vanzelf, hier ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
3 | |
3 | |
3 | |
2 |