Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 14KOplossingen
  • 19.2KDiscussies
  • 178KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

2 accounts ziggo Alleen-lezen Opgelost

Ik heb schijnbaar 2 accounts voor ziggo onder verschillende e-mailadressen. Een met een actief tv abonnement en een zonder. Daarnaast heb ik een vodafone account. Echter is het vodafone account gekopp...

Incassodatum wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Graag wil ik de incasso datum voor het abonnementsgeld wijzigen naar een latere datum. Nu wordt het rond de 20e afgeschreven, ik zou het prettiger vinden wanneer dit een week later plaats zou vinden. ...

Email op fout adres Onopgelost

Ik heb al meerdere keren contact met jullie gehad omdat ik nog steeds mails over mijn factuur blijf ontvangen op mijn oude emailadres.In mijn Ziggo staat gewoon mijn nieuwe emailadres.En toch gaat het...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen