Serienummer controleren aankoop tweedehands SmartWifi pods Sticky Onopgelost
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Hallo lezers, Ik ben een vaste klant van Ziggo en altijd zeer tevreden over de service en kwaliteit. Ik heb mijn abonnement verandert naar een internet o...
Goedemorgen,Onze modem en mediabox zijn van 2013. Wij zouden deze graag omruilen voor nieuwe apparaten.
Ik krijg al ruim 2 jaar geen factuur-, service- of marketingmails van Ziggo. Tientallen keren contact gehad hierover, steeds dezelfde controles en daarna...
Hoi hoi, in vorige contact is mijn account gescheiden van Vodafone. Nu wil ik een nieuwe we instellen maar dat werkt op geen mogelijke manier... Niet via...
Ben sinds kort omgezet van een oud Ziggo abonnement naar Alles-in-1 Start met CI+.Ik ben inmiddels al enige commentaren tegenkomen op de Community waarom...
Kan niet inloggen in Mijn Ziggo App op iPad sinds de laatste update van iPadOS naar 14.7.1.
Zojuist een brief gekregen om wifiboosters te retourneren die ik allang heb geretourneerd. Dit heb ik reeds met heel veel moeite (het bereiken van de kla...
Wanneer kunnen we een tweede media box next bestellen
Kan ik de mediabox xl inwisselen voor de mediabox next , heb abonnement Complete,
Graag wil ik de incasso datum voor het abonnementsgeld wijzigen naar een latere datum. Nu wordt het rond de 20e afgeschreven, ik zou het prettiger vinden...
Hoi, Ik ben voor familie (ouders) een abonnement aan het uitzoeken. TV, terugkijken en bellen zijn noodzakelijk, internet niet dus ik kwam uit op Ziggo v...
is het mogelijk om internet only ook af te nemen in giga variant https://www.ziggo.nl/internet/internet-only daar zie ik alleen start complete en max ik ...
Na 10 weken is er nog steeds geen koppeling tussen mijn Hollands nieuwe account en mijn Ziggo account. Ik ben in juni overgestapt naar Ziggo, omdat ik da...
Kan mijn abonnement niet inzien en aanpassenHulp gevraagd
Ik heb al meerdere keren contact met jullie gehad omdat ik nog steeds mails over mijn factuur blijf ontvangen op mijn oude emailadres.In mijn Ziggo staat...
Enige tijd geleden heb ik mijn account gekoppeld aan mijn ziggo account. Volgens mij was dat goed gegaan echter kan ik nu niet meer inloggen. Als ik inlo...
Waarom is de NEXT niet beschikbaar voor bestaande klanten en enkel voor nieuwe klanten?Deze krijgen de next + 6 maanden korting en betalen hierna 50 cent...
Zou fijn zijn als er ff een moderator kon reageren, want aan de telefoon begrepen ze er niet veel van Mijn ouders hebben nog een oud 'pakket' ten tijde...
Hello, a few months ago I subscribed by error to a 1 year Ziggo Internet. The subscription should start on the 31/7/2021 but I do not want it anymore. Tr...
In de factuur van juni is een verrekening opgenomen met betrekking tot de vervanging van een defecte gehuurde booster via het stopcontact. Hierbij is een...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.