Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 14KOplossingen
  • 19.1KDiscussies
  • 177KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Opzegtermijn abonnement Alleen-lezen Opgelost

Aangezien ik een glasvezelaansluiting krijg zou ik graag willen weten welke opzegtermijn er gehanteerd wordt voor mijn (antieke) Alles-in-1 Plus abonnement. Mag ik uitgaan van 1 maand? Ik heb recent (...

Yoshi door
Level 8
  • 183 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 55 Likes

Slechte service Alleen-lezen Opgelost

Sorry ik moet hier even mijn ei kwijt. Vorige week kreeg ik een flyer in de bus waarin een voice remote voor de mediabox XL aangeboden wordt.Vandaag binnengekregen en klaarblijkelijk werkt die remote ...

eFfeM door
Level 9
  • 266 Topics
  • 8 Oplossingen
  • 45 Likes

abonnement opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Ik wil mijn abonnement opzeggen bij u (klantnummer ********) en wil graag weten per wanneer dat kan (wat is de opzegtermijn) vanaf 16-9 a.s. Op deze dag krijg ik nl. een nieuwe provider o...

Account verwijderen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb, ivm verhuizing, een nieuw contract afgesloten bij Ziggo en wil daarom mijn oude ‘Mijn Ziggo account’ met contractnummer **klantnummer verwijderd wegens privacy door moderator** laten verwijder...

Signaal bij verhuizing Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, ik had een vraagje.Ik ga binnenkort verhuizen en ik dacht ergens gelezen te hebben dat het signaal(TV&Internet) op mijn oude adres nog even blijft werken na de verhuisdatum die ik door...

Toon015 door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Archief
Leden met de meeste oplossingen