Inzicht in je factuur: dit is er aangepast rondom streamingdiensten Sticky Onopgelost
Heb je vragen over je factuur rondom streamingdiensten? We kunnen ons goed voorstellen dat je het even niet snapt, we zijn namelijk bezig met wijzigingen...
Heb je vragen over je factuur rondom streamingdiensten? We kunnen ons goed voorstellen dat je het even niet snapt, we zijn namelijk bezig met wijzigingen...
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Ik zou graag de einddatum van mijn contract willen weten, maar helaas voorziet de mijnZiggo hier niet in. Ik wacht geduldig tot een moderator mij ten hul...
Goedemorgen, Ik heb in augustus mijn abonnement opgezegd en op 14 september is dit overgesloten naar T-mobile. Hier heb ik ook bevestigingen van ontvange...
Hallo, Een vraag, wij wonen sinds kort op een park, het park koopt ziggo in en krijgen we dus via hun, dus zelf geen klantnummer. Wat inhoud dat ik dus o...
In welke situatie wordt een contract verlengd en wanneer is er sprake van een nieuw contract (van 1 jaar) ? Stel iemand past iets aan in zijn persoonlijk...
Op 18/9 telefonisch contact gezocht omdat ik zag dat ik nog steeds ESPN had en wilde weten of ik daar niet voor betaalde, aangezien ik die op 22 Juli al ...
Maandag 20 september wordt er 2 euro zoveel afgeschreven eindafrekening opzegging Ziggo abonnement. Heb per 1 september opgezegd idd die dag geen dienste...
Als ik mijn TV terug schaal van TV Max naar TV Start, kan ik mijn internet connectbox behouden? Kan dit helaas niet zo 1,2,3 vinden op de website. Wij zi...
Beste Leden Ik wil graag de overstap maken naar een Ziggo Abonnement maar wilde weten of de monteur van Ziggo van uit de meterkast coax kabel kan trekken...
Hallo. Ik ben een nieuwe klant en krijg al drie dagen de foutmelding dat " de combinatie van klantnummer en postcode wordt niet herkend". Dus kan ik geen...
Is het nog mogelijk om met CI+ module en Smartcard alleen TV te nemen zonder Internet? Ik kan het niet meer vinden op de site...
Hoi Ik heb nog steeds geen informatie in mijn ziggo app.Kan wel inloggen op ziggo go. Afgelopen woensdag ben ik aangesloten. Ik hoop dat iemand mij kan h...
Modem gaat stuk, kan gebeuren. Vlot en nieuwe ontvangen, prima. Maar dan begint de ellende. In de retourdoos zit een brief. Als het geen Connectbox is, g...
Wij hebben begin juli een nieuwe abonnement aangevraagd ivm verhuizing eind van die maand naar een volledig gerenoveerde jaren 30 woning. Deze woning is ...
Aangezien ik een glasvezelaansluiting krijg zou ik graag willen weten welke opzegtermijn er gehanteerd wordt voor mijn (antieke) Alles-in-1 Plus abonneme...
Sorry ik moet hier even mijn ei kwijt. Vorige week kreeg ik een flyer in de bus waarin een voice remote voor de mediabox XL aangeboden wordt.Vandaag binn...
What is the process of shifting from one house to another and how much it costs?
We hebben een chalet gekocht op Chaletpark De Eeke in De Kiel. Ze hebben daar een contract met Ziggo en ik moet me daar voor aanmelden. Op de site vind i...
Sinds 1 april (geen grap) proberen wij een werkende internet aansluiting op de zaak te krijgen. Aangezien er eerst geen kabel lag moest deze aangelegd wo...
Goedendag, Ik heb nu een "oud" Ziggo pakket. Ik wil graag mijn internet snelheid verlagen, daarom moet ik een nieuw pakket samenstellen. Ik kies dan voor...
Ik heb, ivm verhuizing, een nieuw contract afgesloten bij Ziggo en wil daarom mijn oude ‘Mijn Ziggo account’ met contractnummer **klantnummer verwijderd ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.