Serienummer controleren aankoop tweedehands SmartWifi pods Sticky Onopgelost
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Hallo, Pak en beet zo'n 5 weken geleden heeft mijn zoon een Hollandsnieuwe abonnement afgesloten met het idee om dan voor de TV zo'n extra pakket te acti...
Ik heb nu een Horizon mediabox XL. Er schijnt nu een next box beschikbaar te zijn die zuiniger en sneller is. Kan ik mijn huidige box laten vervangen voo...
Gister nacht om 23:49 een bedrag betaald om weer aangesloten te worden. Om 11:30 vanmorgen betaalbewijs gestuurd. Het bedrag zou binnen 4 uur verwekt moe...
Hallo, graag zou ik de incassodatum van mijn abonnement willen wijzigen naar de 26e of 27e van de maand. Waar kan ik dit aanpassen? Met vriendelijke groe...
Hi, Ik ben sedert overgestapt van een andere mobiele telecomprovider naar hollandsnieuwe. Ik zou een mail moeten krijgen met combivoordeel van Ziggo. Maa...
hoe kan ik mijn email adres behouden na opzeggen ziggo abonnement?
zie onderwerp
Hallo, sinds vandaag mijn ziggo klant en ik zou graag een mijn ziggo account aan willen maken maar de combinatie klantnunmer met postcode en huisnummer w...
Beste Leden,Mijn naam is Ozan en ik ben al een jaar klant bij Ziggo, Mijn contract loopt volgende week af en niemand heeft me benaderd bijvoorbeeld voor ...
Beste, ook hier hetzelfde issue; Klantnummer: *Zoek ik voor je op, zorg dat de adresgegevens in je profiel up to date zijn*Gebruikersnaam Mijn Ziggo: mij...
Ik ben/was al een aantal jaren tevreden lid en werd ieder jaar netjes gebeld of ik nog tevreden was. Had af en toe wel eens wat haperingen of zo maar nie...
Hello, I would like to delete this myziggo account. This account is connected to a ziggo subscription that should be closed more than one month ago. Plea...
Ik heb in augustus gevraagd https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Geen-bevestiging-opzegging/m-p/831755 hoe het zat met een bevestiging van opzeggen v...
Hello, we will have to move to another country on 31th of October 2021, so we need to cancel our Ziggo from that date. However, the hotline is in Dutch a...
in februari 2020 dit dubbele abonnement gemeld.na onderzoek dit met terugwerkende kracht verrekend , prima.helaas het ging weer niet goed dit per brief g...
Ik zou graag de einddatum van mijn contract willen weten, maar helaas voorziet de mijnZiggo hier niet in. Ik wacht geduldig tot een moderator mij ten hul...
Goedemorgen, Ik heb in augustus mijn abonnement opgezegd en op 14 september is dit overgesloten naar T-mobile. Hier heb ik ook bevestigingen van ontvange...
Hallo, Een vraag, wij wonen sinds kort op een park, het park koopt ziggo in en krijgen we dus via hun, dus zelf geen klantnummer. Wat inhoud dat ik dus o...
In welke situatie wordt een contract verlengd en wanneer is er sprake van een nieuw contract (van 1 jaar) ? Stel iemand past iets aan in zijn persoonlijk...
Op 18/9 telefonisch contact gezocht omdat ik zag dat ik nog steeds ESPN had en wilde weten of ik daar niet voor betaalde, aangezien ik die op 22 Juli al ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.