Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 14.5KOplossingen
  • 19.8KDiscussies
  • 180KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Factuur verval datum Opgelost

Goeie dag, Ik heb even een vraag; niet dat er dit X een issue is maar even voor mijn beeldvorming: je 1ste nieuwe factuur heeft een vervaldatum van bijv 28-12. Ik vraag me dan af wanneer de 1ste herin...

webvader door
Level 4
  • 30 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Inloggen Mijnziggo reset Opgelost

Ik ben 1,5 jaar geleden naar KPN gegaan (uitproberen glasvezel) en nu weer terug bij Ziggo. Alles verliep goed totdat na 1,5 dag gehele verbinding internet eruit ging. 2 chatversies gehad, alle kabele...

Bob3 door
Level 2
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen