Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 23.7KOplossingen
  • 46.6KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Aanpassen Verzendwijze factuur - hoe doe ik dit? Opgelost

Hi,Hoe kan ik de verzendwijze van de factuur aanpassen? Het staat momenteel op 'Post', maar ik wil het graag wijzigen naar Email. Via Mijn Ziggo is dat helaas niet mogelijk. Ik kan wel het factuuradre...

Cookies derde partij geblokkeerd Opgelost

Het blijkt, dat wanneer ik in Edge cookies derde partij blokkeer ik niet kan inloggen bij Ziggo. Als ik deze functie wil blijven gebruiken, moet ik Ziggo.nl en account.ziggo.nl toevoegen bij vertrouwd...

dodij door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 2 Likes

Snelle service Ziggo Onopgelost

Vandaag mijn abonnement verhoogd naar 200/20.Binnen 1 uur alles bevestigd, en de snelheid aangepast!Compliment voor Ziggo. :thumbsup::thumbsup_tone2::thumbsup_tone2:Groet, Gusto

Gusto door Expert
  • 1490 Topics
  • 33 Oplossingen
  • 145 Likes

Advies voor nummerbehoud bij overstap naar Ziggo Onopgelost

De situatie is als volgt:Op adres A heb ik nog een telefoon abonnement (bij KPN)Adres B is het toekomstige adres waarnaar ik verhuis. Ik heb mijn Ziggo televisie abonnement al verhuisd van adres A naa...

Klantenservice :) Onopgelost

Ik wil toch nog even wat kwijt Ik heb de laatste weken een vervelende periode met ziggo gehad, waardoor ik veel heb gebeld en gechat.Dat is nu hopelijk opgelost.Bijna alle medewerkers op een enkele n...

Jojo22 door Liefhebber
  • 87 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Ongevraagd huisbezoek Ziggo? Opgelost

Tot mijn verbazing vertelde een vriend dat hij een deze dagen iemand aan de deur heeft gehad die namens Ziggo kwam informeren of 'alles goed werkte'. Hij heeft vriendelijk geantwoord dat dat het geval...

Mieke1949 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn Ziggo werkt niet volledig na opnieuw klant worden Opgelost

Ik heb sinds eergisteren een abbo van Ziggo. Alles netjes geinstalleerd. Ziggo account aangemaakt met klantnummer. Bleek dat er onder mijn klantnummer nog een oud account te vinden was en dus deze ver...

Onterechte verbruikskosten na opzegging abonnement Onopgelost

Goedendag,Waarom krijg ik zowel in november (€ 1,80) en december (€ 0,26) een factuur voor "verbruikskosten" terwijl ik vanaf oktober helemaal geen diensten meer van Ziggo afneem?Richard

Richard_E door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan ik mijn abonnement een aantal maanden pauzeren? Onopgelost

Ik ben een aantal maanden nauwelijks aanwezig op de locatie waar ik Ziggo heb. Ik wil daarom mijn abonnement pauzeren. Ik zie nergens op de website terug of dit mogelijk is.Wie weet of dit mogelijk is...

Was mijn vorige abonnement te duur? Opgelost

Mijn Huidige abo is de start, hiervoor betaal ik €49,50.ik bezit geen mediabox en heb dus ook niets aan interactieve tv.nu lees ik als ik een nieuwe klant zou zijn dat ik maar €43,95 zou betalen voor ...

MaxMarcel door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Inlogprobleem Mijn Ziggo Opgelost

Altijd kon ik met mijn vrouw haar account inloggen bij mijn Ziggo (inzien van factuur) en Ziggogo voor televisie. Na de laatstevakantie in Portugal is het voor mij niet meer mogelijk met haar account ...

grevenno door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Retourdoos en retouradres Ziggo Opgelost

Mijn broer is verhuisd en heeft in verband daarmee zijn abonnementen opgezegd. Hij heeft aan mij gevraagd om de mediabox van UPC, interactieve TV van UPC en het modem van Ziggo te retourneren. De reto...

Oude Ziggo apparatuur vervangen? Opgelost

Goedemorgen, Ik ben al jaren trouw aan ziggo maar merk dat de appartuur ( Samsung digitale ontvanger en cisco modem ) aan vervanging toe zijn. Is het mogelijk dit kosteloos te vervangen of zijn daar k...

Hoe ontkoppel ik mijn ziggo vodafone account Opgelost

Een goede dagIk heb met mijn stomme kop Ziggo en Vodafone gekoppeld.Nou doen de Ziggo go apps of verschillende apparaten het niet meer gebruiker wachtwoord klopt niet.Als ik mijn gegevens opvraag staa...

Bijdeze door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Nieuwe Privacywetgeving bij Ziggo - 25 mei 2018 Onopgelost

Iedereen heeft er vast al wel iets over gehoord, de nieuwe Privacy wetgeving - Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Per 25 mei 2018 gaat ook de nieuwe privacywetgeving geldt in de hele Euro...

EnergieBoy door Super Expert
  • 10887 Topics
  • 539 Oplossingen
  • 2547 Likes

Vanaf nu nog maar één inlog nodig Onopgelost

En wéér een wachtwoord minder! We worden allemaal ondergedompeld in online accounts voor van alles en nog wat. Dat willen we graag iets makkelijker maken door de accounts voor Mijn Ziggo en My Vodafon...

Sander door Community Developer
  • 2583 Topics
  • 263 Oplossingen
  • 1564 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen