Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 23.8KOplossingen
  • 46.7KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Einddatum contract Opgelost

Goedemorgen,Kunnen jullie misschien kijken wat de einddatum is van mijn contract? Volgens mij heb ik een 1 jarige abonnement. Groet, Annette

Bouw1987. door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe gaan jullie om met goedkopere aanbieding van concurrent? Opgelost

Beste Ziggo,Ik was laatst bij mijn vader thuis en hij vertelde mij over iets wat hij nu aan het proberen is. Hij gaf aan dat het gaat om IPTV. Ik heb zelf ook even gekeken en dit lijkt erg goed en goe...

AOverdijk door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Factuur gekregen: ben ik gek of is Ziggo gek? Opgelost

Na 4 maanden toezeggingen, frustraties en vele telefoontjes had Ziggo eindelijk de verlenging van mijn abonnement voor elkaar. Per 1 maart wordt het abonnement voor 1 jaar verlengd en betaalt u per 1 ...

albero67 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Klantnummer - waar vind ik deze? Onopgelost

Hallo ik zoek mijn klantnummer en heb de mails per ongeluk verwijderd

Keshia87 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Straatkast in nieuwbouw wijk - verplaatsen Opgelost

Wij hebben sinds eind januari de sleutel van onze nieuwbouwhuis. Een aantal weken geleden was er plotseling naast ons huis een straatkast geplaatst, precies op plek waar de schuttingdeur komt. Wie ik ...

Hanna door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox binnen maar andere provider nog actief Opgelost

Ik heb vandaag de Mediabox XL binnen alleen is telfort nog niet opgezegd want is een opzegtermijn van een maand, dus telfort is nog actief! Kan ik nu wel al ziggo aansluiten? Of moet ik wachten ?

'Direct je abonnement aanpassen' op mijn ZIGGO lukt niet Onopgelost

Zodra ik via mijn ZIGGO mijn abonnement probeer aan te passen, MOVIES en SERIES XL naar MOVIES en SERIES, worden automatisch allerlei vinkjes bij media box geactiveerd en ook blijft MOVIES en SERIES X...

Abonnement zonder telefonie mogelijk? Opgelost

Is er al een abonnement beschikbaar zonder vaste telefonie? Of moet ik dan alles 'los' regelen?Wij hebben al een aantal maanden geen vaste telefoon meer, en zijn ook niet van plan er nog één te gaan a...

Lauwie75 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling niet te volgen Opgelost

Mijn probleem: bij de bestelling is er iets mis gegaan met de email (wel verstuurt volgens de helpdesk, maar helaas niet aangekomen).Volgens de HD kunnen ze de mail niet nogmaals versturen met als res...

mr_rolin door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Over mijn bestelling Opgelost

Kunnen u even voor mij kijken wanneer mij bestelling opgestuurd word op dit adres **Verwijderd** want hij staat nu al een week in de verwerking lijst en ik heb de spullen nog niet binnen Ik hoor het g...

Geen twee Horizon mediaboxen mogelijk? Opgelost

Zit al meer dan 2 jaar te klooien met de Horizon.Constant blijft het beeld hangen, monteur (2x) erbij en nieuwe Horizon aangevraagd.(3 a 4 keer)Ook gevraagd naar alternatief, andere soort Box of ander...

Nijboer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw telefoonnummer - aanvraag annuleren Opgelost

Beste,via.MijnZiggo per ongeluk een nieuw publiek nummer aangevraagd, maar dat wilde ik helemaal niet! Hoe haal ik deze aanvraag uit het systeem en behoud mijn eigen nummer?

Sven85 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Inzage van persoonlijke gegevens Opgelost

Goedemiddag,Vanochtend, 09:00 uur, heb ik een email ontvangen van het adres: ziggo.nl@edm.ziggo.nl.In deze email stond de volgende tekst: 'We kregen uw bericht met verzoek tot inzage van uw persoonlij...

Betaling binnengekomen? Opgelost

Het gaat hier om een betaling en ben benieuwd of deze bij u is aangekomen. Aangezien ik misschien afgesloten zou worden . Maar via deze weg wilde ik laten weten dat ik betaald heb. Betalingsverkeer: 3...

Pakket aanpassen - geen digitale tv meer Onopgelost

HalloIk heb een all in one pakket en nu wil ik alleen internet en telefonie,geen tv meer.Is dat mogelijk?of moet ik naar een andere leverancier.alvast bedankt

Aansluitpunt groene cai kabel Opgelost

Beste leden en ziggo medewerkers.Wij staan op het punt om te gaan verhuizen naar een nieuwbouw woning. Ziggo gaat met ons mee naar het nieuwe adres, als het goed is is dat allemaal geregeld.Ik heb in ...

Berry84 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet/telefoon Opgelost

kan ik ook alleen internet en telefoon af nemen bij ziggo? Zonder tv.

Forst pro door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen