Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 10.5KOplossingen
  • 14.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

smart kaart voor in CI module Opgelost

Ik heb een televisie en een CI module gekocht, maar heb nog een smartkaart nodig om erin te stoppen. Hoe kom ik aan deze kaart?En waarom is er niet gewoon een klantenservice waar ik die vraag aan kan ...

Daum van incasso aanpassen Opgelost

Zou U voor mij de datum van incasso kunnen aanpassen van de 15 naar 25ste van de maandBij voorbaat dank

Postema door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Monteurbezoek kan niet worden ingepland Onopgelost

Beste allemaal, Wij hebben sinds kort een nieuwbouwwoning en hebben direct de Mediabox XL van Ziggo besteld. Deze is goed aangekomen. Wifi werkt maar helaas de Mediabox XL niet. Deze blijft op offline...

MBemmel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Factuuroverzicht niet beschikbaar Opgelost

Hallo,Ik wilde vandaag via mijn ziggo (web) het facturen overzicht benaderen, maar ik vond niks.Graag een oplossing.

jens68 door Stamgast
  • 37 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

ESPN international not active Onopgelost

Hello,I’ve purchased ESPN international yesterday afternoon, but it is still not working on my TV. If i try on ziggo-go, it works normally, so i guess it’s just not active on my tv decoder for some re...

maxbupi door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifibooster Opgelost

hoe moet ik mijn wifi booster opzeggen.

snoekren door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht ingediend - Ziggo maakt fout op fout, Ziggo reageert niet Onopgelost

Ziggo heef per abuis een verkeerde smartcard gedeactiveerd, deze was al jaren gewoon werkzaam. Nu ik deze fout van Ziggo wil terug laten draaien kan dat alleen als ik 2 euro pm extra betaal voor een n...

Power Promise (voor nieuwe klanten) Onopgelost

Ik heb van Ziggo als nieuwe klant de power promise gekregen dat ik overal gegarandeerd wifi in hele huis zou hebben. Helaas voldoet Ziggo niet aan zijn belofte, ik heb geen wifi op de eerste en tweede...

WishalG door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Incassodatum aanpassen Onopgelost

Beste Ziggo, ik wil graag dat mijn incassodatum wordt aangepast naar de 25eDe 20e is mijn salaris nog niet binnen... Alvast bedankt Anouk

Nouki1982 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen CI+ module Onopgelost

Goedemorgen, Ik zou graag mijn CI+ module willen stopzetten.

KPN aan de deur - gratis tov Ziggo? Opgelost

KPN komt aan de deur om een gratis glasvezelaansluiting aan te bieden, volgens hen moeten we voor een zelfde aansluiting van Ziggo betalen, klopt dit.

aansluiting Onopgelost

Ben ik al aangesloten bij Ziggo?

Terugkoppeling grote hulp vorige topic(zie link in omschrijving) Onopgelost

(Vorige topic: https://community.ziggo.nl/community-archief-226/weer-sporadisch-langzaam-internet-net-als-de-vorige-keer-52062/index3.html) Goedemorgen allen, Half jaar geleden met @Cecilia Ziggo mijn...

Conflixx door Gedreven Liefhebber
  • 45 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Abonnement veranderd Onopgelost

Ik heb onlangs mijn internet snelheid laten verhogen naar max en heb ook TV max, ik kreeg daarna een mail dat er een nieuwe modem opgestuurd gaat worden, ik zou ook graag de mediabox next krijgen als ...

Rene3065 door Stamgast
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

abonnement opzeggen i.v.m. samenwonen Onopgelost

Hallo,Mijn vriendin heeft vanmiddag contact met ziggo gehad over het abonnement van haar dat op gezegt moet worden ivm samenwonen. Ziggo geeft aan dat ik een mail moet sturen om dit te bevestigen zoda...

Verhuizing niet goed gegaan Onopgelost

Radeloos zijn wij ……..!!!!!!!Meerdere malen gebeld met klantenservice dat wij niet verhuisd zijn, en vanavond weer een uur aan de lijn gehangen, 4 x doorverbonden en uiteindelijk verbinding verbroken....

Piecomol door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Opzeggen volop bellen Opgelost

Goedenavond, Omdat het niet mogelijk is om via Mijn Ziggo het abonnement Volop bellen op te zeggen zou ik dat graag op deze manier doen.Het liefst nog per 1 januari 2021. Met vriendelijke groet,Eltjo ...

nieuwe klant: ik word gek van ziggo!!!! Onopgelost

Een beetje verplicht moest ik afgelopen maand overstappen op ziggo. Vdsl werd hier teruggezet naar adsl dus de snelheid was niet om naar huis te schrijven.Ik mijn stoute schoenen aangetrokken en voor ...

verhuizen van 8313AT naar 2235TH lukt niet Onopgelost

Goedemiddag,Op tijd heb ik aangegeven dat ik mijn abonnement wilde verhuizen van 8313AT naar 2235TH.De verhuisdag 5 december 2020 is bevestigd door Ziggo zelfs kregen we een nieuw telefoonnummer.Na di...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen