Serienummer controleren aankoop tweedehands SmartWifi pods Sticky Onopgelost
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
In april 2023 vroeg ik Ziggo aan voor onze toen nog nieuw te bouwen woning. Daarvoor werd destijds een offerte uitgebracht van 1158 euro. Toen besloot ik...
Er staat Mijn Ziggo wordt geladen...Daarna na 5 secondenJe bent uitgelogdWas je nog niet klaar? Log dan opnieuw in. Ik kan wel op Vodafone inloggen, maar...
Vandaag een herinnering ontvangen dat ik nog een Next mini retour moet sturen. Ik ben echter netjes aan het wachten op een retourdoos die maar niet lijkt...
Beste Ziggo,Na dat er heel wat fout ging aan jullie kant hadden jullie het opgelost en kreeg ik een vergoeding en HBO een jaar lang gratis, maar naar 1 m...
Hoi, Ik heb nu een internet xxl abonnement. 2 jaar contract met 9 maanden 50% korting. Dus mijn vraag is als ik een internet elite abonnement kies (wijzi...
Goedemorgen Ziggo-team en community members, als gesprekken worden opgenomen graag toevoegen mijn telefoongesprek van gisteren 15:43 wat begon grappig me...
Hallo Ziggo e/o allemaal, Werd vanmiddag gebeld door een nummer uit Maastricht, nl +31435690206. Als ik dit Google kom ik uit op het Ziggo-forum waar men...
Hallo, ik ben een klacht over mijn gratis abonnement van HBO max dat ik een tijdje geleden heb ontvangen als nieuwe klant van Ziggo. Dit HBO abonnement w...
Hallo,ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij ziggo na een jaar bij kpn gezeten te hebben.Nu heb ik een monteur nodig gehad om de apparatuur aan het w...
Beste .... Ik heb ook sinds gisteren een abonnement van Ziggo met gratis Disney+ voor 12 maanden. Inmiddels al diverse dingen gelezen erover en steeds wo...
Geen vraag, maar een groot compliment. Ik wilde dat ik wist met wie ik heb gesproken vanmiddag, maar het is me ontgaan. Mijn smartcard was bleek defect t...
Ik ben geen klant meer bij ziggo. Graag wil ik mijn account verwijderen maar dat kan ik nergens op jullie website vinden?
Graag met die irritante mails met 50% korting stoppen aub, ik trouwe slapende klant krijg nog geen 1% tegemoetkoming of eenmalige korting.
Hallo Ziggo, Gezien ik een mail willen sturen, maar de mailadressen op internet blijkbaar ook niet kloppen, stuur ik onderstaande maar via deze weg. Hope...
O Ziggo, mijn trouwe vriend,Waarom werkt mijn HBO Max niet zoals het moet?Sinds eind juli, zo stil en leeg,Een scherm zonder leven, een avond zo weeg. De...
Ik vind de facturen slecht leesbaar, grijze letters op witte achtergrond. Kan dit weer gewoon zwart worden? Een tijdje geleden was dit wel zo.
Ons abonnement liep van een jaar liep 6 weken geleden af. Bij de laatste factuur betaalde we nog voor een hele maand terwijl deze eigenlijk maar voor 10 ...
Goedemiddag,Omdat ik via de telefonische helpdesk na meerdere pogingen niet verder kom, stel ik mijn vraag nu hier.Wij verhuren zo'n 115 vakantiehuizen a...
Beste allemaal, Ik werd regelmatig gebeld door +31 30 2961091. Gisteren de telefoon opgenomen en er werd mij een mooie nieuwe voordeliger abonnement aang...
Goedenavond, Afgelopen maand ben ik per 19-8 overgegaan van Ziggo naar Odido Glasvezel. Zoals de instructies aangaven heb ik alle producten (Ziggo Next M...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.