Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 13.2KOplossingen
  • 18.3KDiscussies
  • 174KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Eindafrekening Opgelost

Maandag 20 september wordt er 2 euro zoveel afgeschreven eindafrekening opzegging Ziggo abonnement. Heb per 1 september opgezegd idd die dag geen diensten meer leverbaar. Mailtje gekregen dat in mijzi...

Ha-ns door Raadgever
  • 23 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 18 Likes

Groene kabel onvindbaar Alleen-lezen Opgelost

Wij hebben begin juli een nieuwe abonnement aangevraagd ivm verhuizing eind van die maand naar een volledig gerenoveerde jaren 30 woning. Deze woning is ca. 15 jaar onbewoond geweest. Ziggo heeft aanv...

Opzegtermijn abonnement Alleen-lezen Opgelost

Aangezien ik een glasvezelaansluiting krijg zou ik graag willen weten welke opzegtermijn er gehanteerd wordt voor mijn (antieke) Alles-in-1 Plus abonnement. Mag ik uitgaan van 1 maand? Ik heb recent (...

Yoshi door Gedreven Raadgever
  • 183 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 54 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen