Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 13.4KOplossingen
  • 18.4KDiscussies
  • 175KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Telefonisch bedrogen Alleen-lezen Opgelost

Ziggo toestanden, Na een simpel telefoontje ,op op 21-10 van een enquetebureau namens Ziggo, over hoe tevreden ik ben over ziggo, opeens 23-10 een mediabox via de post en een ander abonnement.Niet ove...

Twan5 door Raadgever
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Contract KabelTV Alleen-lezen Opgelost

Bij het afsluiten stond op de website van ziggo kabeltv dat het maandelijks opzegbaar is en maandelijks aangepast kan worden. Maandag afgesloten en wat schets mijn verbazing….. in de welkomsbrief staa...

sverrips door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen