Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 12.3KOplossingen
  • 17.2KDiscussies
  • 171KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Chatten met Ziggo niet mogelijk? Opgelost

Op diverse pagina's op de website van ziggo wordt gesproken over een mogelijkheid om te chatten.Er staat bijv. "Chat met ons" - maar er is geen mogelijkheid om dat te doen.Of er staat "Loop je vast bi...

jdpt door Gedreven Raadgever
  • 52 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 13 Likes

Fout in factuur Opgelost

In de factuur van juni is een verrekening opgenomen met betrekking tot de vervanging van een defecte gehuurde booster via het stopcontact. Hierbij is een fout gemaakt met betrekking tot de periode waa...

Jan F. door Expert
  • 16834 Topics
  • 1318 Oplossingen
  • 2511 Likes

Abonnement activation Alleen-lezen Opgelost

Hello, we are going to move to new house and have installed ZIGGO router to get internet there. As far as I understand our contract does also include monthly internet subscription. However, I have not...

Oleg door Raadgever
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen