Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 11.6KOplossingen
  • 16.3KDiscussies
  • 168KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Verhuizen of nieuw abonnement? Alleen-lezen Opgelost

Binnenkort gaan we verhuizen (binnen het Ziggo gebied). nu is mijn vraag, ik gebruik smartcards met Humax apparatuur, en wil dat graag blijven gebruiken. als ik mijn huidige abonnement opzeg, en een n...

ridare door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik ga verhuizen . Opgelost

Mij moeder en ik wisselen van elkaars woning, allebei Ziggoklant (witte modem en Humax voor smartkaart) moeten wij allebei de componenten meenemen naar nieuwe woning (verhuizing reeds doorgegeven)dus ...

rensepens door Gedreven Raadgever
  • 6 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement Onopgelost

De 26ste april de nieuwe module met Smartcard geactiveerd voor mijn nieuwe tv abonnement, ik had een kabel tv abonnement en sinds de 26ste het standaard abonnement. Op de tv zijn 74+ kanalen zichtbaar...

5sraar3 door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen