Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 12.4KOplossingen
  • 17.4KDiscussies
  • 171KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Moving to another country Opgelost

Hello, we will have to move to another country on 31th of October 2021, so we need to cancel our Ziggo from that date. However, the hotline is in Dutch and it is too difficult for me to answer the aut...

TH door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Eindafrekening Opgelost

Maandag 20 september wordt er 2 euro zoveel afgeschreven eindafrekening opzegging Ziggo abonnement. Heb per 1 september opgezegd idd die dag geen diensten meer leverbaar. Mailtje gekregen dat in mijzi...

Ha-ns door Raadgever
  • 23 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 18 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen