Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 11.6KOplossingen
  • 16.2KDiscussies
  • 168KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Wat is een "stuk"? Opgelost

Hallo allemaal, Ik wil graag een set SmartWifi boosters huren. Er staat dat je een set van 3 huurt voor €2,50 per maand, maar je moet het aantal stuks selecteren. Mijn vraag is dus, is het aantal stuk...

Contract verlengen Opgelost

Bij ons doen ze nog eens een aanbieding maar zeggen gewoon op. Veel contact formulieren ingevuld en wacht nog steeds op reactie. Nu kijk ik morgen of er al wat is anders stappen wij over naar KPN wat ...

Martin75 door Stamgast
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Recht van inzage Alleen-lezen Opgelost

Beste, ik wordt al geruime tijd lastig gevallen door Ziggo per e-mail, telefoon en post. Helaas staat er nergens hoe ik gebruik kan maken van "rech op inzage" conform wet VAG/GDPR. hoe kan ik hier geb...

benthem door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wisselen van abonnement Alleen-lezen Opgelost

Geachte lezers,ik wil per 01-07-2021 een goedkoper abonnement uit proberen en wel de ZiggoGo met internet € 48,50 (kan altijd nog binnen enkele dagen wijzigen naar 300Mbits) En stop dus dan met het lo...

Polle1949 door Raadgever
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Oud account op emailadres Alleen-lezen Opgelost

Geachte heer/ mevrouw, Onlangs op mijn nieuwe adres een Ziggo aansluiting.Hiervoor wil ik dus een nieuw account registreren, dit gaat niet omdat het oude account nog steeds actief staat op mijn emaila...

TMRodi door Raadgever
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Vast bellen Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer alleen het Vast Bellen gedeelte op te zeggen via Mijn Ziggo.. Maar helaas geeft de website foutmelding.. Dat ging niet goed...De bestelling is niet geluktHelaas ging er iets mis bij het onl...

Abonnement zonder TV Alleen-lezen Opgelost

Aangezien Ziggo eerder dit jaar uitfasering van analoge TV heeft afgerond, is er zicht op wanneer je internet kan afnemen zonder TV af te nemen? Ik heb de afgelopen 15 jaar geen minuut TV gekeken maar...

Abonnnent wijzigen Onopgelost

Ik zou graag mijn huidige ziggo abonnement willen wijzigen naar alles in 1 complete.Als ik daarbij tenminste 3 gratis wifi mesh boosters krijg.Op de website wordt vermeldt dat je die krijgt maar als i...

emiell door Stamgast
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Fout met espn Opgelost

Helaas kwam ik erachter dat er iets niet goed gaat met mijn abonnement.Ik heb een jaar gratis ZST. Dat loopt tot medio juli 21. In Jan 21 heb ik espn erbij genomen. Nu zie ik dat ik ook vanaf toen bet...

Arjan124 door Raadgever
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

Movies en series Alleen-lezen Opgelost

Ik heb movies en series L. Voorheen stond er bij elke film en serie of ik daarop geabonneerd was. Nu na de update staat dat er niet meer bij. Kan dit weer worden hersteld. Dan kun je namelijk direct z...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen