Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 11KOplossingen
  • 15.8KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Extra mediabox next Onopgelost

contact gehad met ziggo over 2de next kastje is onmogelijk zeggen zeIs alleen mogelijk voor zakelijke gebruikersMijn zoon heeft eigen bedrijf en heeft 2 next kastjes bij zijn abonnement van 45 euro ik...

rico12345 door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wisselen van abonnement Alleen-lezen Opgelost

Geachte lezers,ik wil per 01-07-2021 een goedkoper abonnement uit proberen en wel de ZiggoGo met internet € 48,50 (kan altijd nog binnen enkele dagen wijzigen naar 300Mbits) En stop dus dan met het lo...

Polle1949 door Raadgever
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Oud account op emailadres Alleen-lezen Opgelost

Geachte heer/ mevrouw, Onlangs op mijn nieuwe adres een Ziggo aansluiting.Hiervoor wil ik dus een nieuw account registreren, dit gaat niet omdat het oude account nog steeds actief staat op mijn emaila...

TMRodi door Raadgever
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Vast bellen Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer alleen het Vast Bellen gedeelte op te zeggen via Mijn Ziggo.. Maar helaas geeft de website foutmelding.. Dat ging niet goed...De bestelling is niet geluktHelaas ging er iets mis bij het onl...

Abonnement zonder TV Alleen-lezen Opgelost

Aangezien Ziggo eerder dit jaar uitfasering van analoge TV heeft afgerond, is er zicht op wanneer je internet kan afnemen zonder TV af te nemen? Ik heb de afgelopen 15 jaar geen minuut TV gekeken maar...

Opzeggen Ziggo abonnement. Ik word teruggebeld??? Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond, Ik heb vanavond via de digitale weg (opzegformulier) mijn abonnement opgezegd. Tot mijn grote verbazing lees ik dat ik over 3 werkdagen gebeld ga worden?? Waarom moet ik een opzegging tel...

Music21 door Stamgast
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Twee verschillende abonnementen op een adres Opgelost

Ha iedereen! Misschien kan iemand mij hier op het forum helpen bij de volgende vraag. Momenteel woon in op de benedenverdieping van een woning. Boven mij woont een gezin. Beide wonen we op hetzelfde h...

RT92 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kom steeds terug in mijn ziggo omgeving Onopgelost

Beste, Ik kom steeds terug op de mijn ziggo omgeving. Bijvoorbeeld:Ik wil een extra smart aanvragen (of in ieder geval meer info over), wanneer ik op de volgende link https://www.ziggo.nl/zakelijk/tel...

Abonnnent wijzigen Onopgelost

Ik zou graag mijn huidige ziggo abonnement willen wijzigen naar alles in 1 complete.Als ik daarbij tenminste 3 gratis wifi mesh boosters krijg.Op de website wordt vermeldt dat je die krijgt maar als i...

emiell door Stamgast
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Fout met espn Opgelost

Helaas kwam ik erachter dat er iets niet goed gaat met mijn abonnement.Ik heb een jaar gratis ZST. Dat loopt tot medio juli 21. In Jan 21 heb ik espn erbij genomen. Nu zie ik dat ik ook vanaf toen bet...

Arjan124 door Raadgever
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

I want to become a customer, but I can't figure out the website Alleen-lezen Opgelost

Hi everyone, I just bought an apartment, and I would like to get internet from Ziggo, but I can't figure out how to do this. Every option that I looked at (including the contact form) is requesting a ...

Silvia12 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Movies en series Alleen-lezen Opgelost

Ik heb movies en series L. Voorheen stond er bij elke film en serie of ik daarop geabonneerd was. Nu na de update staat dat er niet meer bij. Kan dit weer worden hersteld. Dan kun je namelijk direct z...

Toegang Mijn Ziggo Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, een week of drie geleden heb ik op deze plek gevraagd of mijn MyVodafone en MijnZiggo ontkoppeld konden worden. Een van de moderatoren heef toen bevestigd dat dit was gebeurd.Het probleem...

Wen777 door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Moving out Opgelost

Good afternoon, At the end of the month I will be moving away from the Netherlands, therefore I would like to terminate my contract.Would it be possible to stop paying the monthly bill then or I will ...

Glasvezel Onopgelost

Zojuist een brief van KPN ontvangen met de mededeling dat zij tot in mijn huis glasvezel gaan aanleggen. Daarvoor moet ik toestemming geven. Alvorens dat te doen heb ik gekeken bij de providers. Ziggo...

heusden99 door Stamgast
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

niks ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb afgelopen week een abbonement gestart, ik heb die nog steeds niet ontvangen.Ook heb ik maar 1 mail ontvangen waarin stond dat ik een paar uur later nog een mail zou krijgen maar dit is helemaal...

Geen klant allang alles teruggestuurd Opgelost

Zijn geen klant geweest meteen opgezegd meerdere keren via de teleoonfalles is teruggestuurd meteen. Post nl bewijzen dat het al is afgeleverd

Wijziging TV abonnement Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen Zijn sinds gisteren weer abonnee van Ziggo, alles is weer aangesloten en werkt goed.Alleen is er 1 probleempje, mijn vrouw mopperde dat ze geen programma's kan terugkijken, en wat blijkt i...

avanhien door Raadgever
  • 70 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 16 Likes

Incassodatum aanpassen Alleen-lezen Opgelost

L.S Hoe kan ik dit aan laten passen naar de 29e van de maand? GroetDirk

davg door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen