Verandering van Abonnement Opgelost
Hallo, Ik heb een simpele vraag. Ik wil mijn abonnement wijzigen van Allles-in-één Max naar Alles-in-één complete.Ga ik daar in het internetgebruik iets van merken. Ik bedoel dan voornamelijk de snelh...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, Ik heb een simpele vraag. Ik wil mijn abonnement wijzigen van Allles-in-één Max naar Alles-in-één complete.Ga ik daar in het internetgebruik iets van merken. Ik bedoel dan voornamelijk de snelh...
Ik wil graag een oud mailaccount van @Home opheffen, via de klantenservice lukt dat niet.Ik ben nog steeds ( al jaren) ziggo klant, maar heb geen mailaccount nodig van ziggo, en het oude adres kan ik ...
We zijn nieuwe klant en hebben begrepen dat het 24 uur duurt voordat de mediabox is geactiveerd. Wat ik wil weten is of ik ondertussen wel via het andere hdmi kanaal de playstation aan kan zetten, of ...
Goedenavond, hopelijk kan iemand dit voor mij oplossen.Ik heb een bestelling gedaan voor een nieuw abonnement. Bij dit abonnement hoorde een korting van 50% voor de eerste 12 maanden. Ik ontving op 3 ...
Ik wil graag de datum van de automatische incasso aanpassen naar de 29e, kan dat?
als ik het goed begrijp kan ik inloggen op kanaal 200 maar moet mijn zoon gaan streamen (via een app?)? We hebben allebei ziggo en ik wil een abonnement met hem delen, maar ik zie hier dingen die mij ...
Ik krijg vandaag reclame van Ziggo op de mat. Als ik weer terugkeer naar Ziggo krijg ik 12 maanden 50% korting en 12 maanden lang een extra tv-pakket gratis. Ik vind dit een interessant aanbod en heb ...
Gisteren is mijn abonnementswijziging ingegaan. Ik had nog wat lineare TV via een Ci+ module. Dat is opgezegd omdat we geen lineare tv kijken. Een maand geleden hebben we Viaplay aangeschaft via Ziggo...
Heb mijn abonnement gewijzigd en heb nu alleen Ziggo account voor : Ziggo internet compleet en Ziggo bellen. Mijn vraag is of je dan nog steeds in kan loggen voor Ziggo Go. Als ik nu probeer in te log...
Hello, I sent back the malfunctioning mediabox on April 4th, but checking the status of the shipment on PostNL it seems that the package has not yet been delivered to Ziggo. Is it normal for a return ...
Ik heb een Alles-in-1 Plus pakket, ben er tevreden mee.Maar ik zou graag een Media box willen hebben......hoe gaan we dat doen ?
Een aantal maanden geleden had ik een vraag gesteld hier over en die is beantwoord door @Lyckeom Internet+bellen wil toevoegen aan mijn oude ziggo televisie abonnement en mijn oude geactiveerde kaarte...
Na opzegging abonnement een factuur gekregen over een al betaalde periode. Medewerker klantenservice kon er ook geen touw aan vastknopen. Advies was om het te storneren. Tevens kreeg ik de bevestiging...
Hallo, Ik heb een tv max abonnement, de 6 kanalen van ziggo sport werken nog niet op de mediabox next, wel op de ziggo go
Instellingen staan op geen reclame, toch krijg ik reclame. Blij dat ik volgende maand weg ben.
Hallo, ik zag het volgende telefonie abonnement van ziggo:https://www.ziggo.nl/bellen/vast-bellen nu is mijn vraag,als je dit abonnement afsluit, krijg je dan basic internet erbij van 40/5 Mbps?anders...
Beste [wie hier iets voor me kan betekenen], Vorige week merkte ik dat Youtube terug schaalde in kwaliteit en langzaam bufferde, ook andere zaken waren traag. Een speedtest toonde ook dat de bandbreed...
Hallo!In Mijn Ziggo (zowel online als in de app) werkt mijn tabblad 'Producten' niet. De Klantenservice heeft geen antwoord voor me, behalve dan dat het probleem 'bekend' is. Gek genoeg wordt er echte...
In mijn wijk wordt momenteel glasvezel aangelegd. Na overleg met de leverancier blijkt dat Ziggo niet meelift op deze infrastructuur. Toch zie ik, sinds kort, bij de postcode check dat een upgrade naa...
Hi community, Since I've merged my Vodafone and Ziggo accounts, I can't access "Mijn Ziggo" anymore. Everytime I try this, I get redirected to the account overview page, with the URL containing an err...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
5 | |
3 | |
2 | |
2 |