Extra mediabox next Onopgelost
contact gehad met ziggo over 2de next kastje is onmogelijk zeggen zeIs alleen mogelijk voor zakelijke gebruikersMijn zoon heeft eigen bedrijf en heeft 2 next kastjes bij zijn abonnement van 45 euro ik...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
contact gehad met ziggo over 2de next kastje is onmogelijk zeggen zeIs alleen mogelijk voor zakelijke gebruikersMijn zoon heeft eigen bedrijf en heeft 2 next kastjes bij zijn abonnement van 45 euro ik...
Geachte lezers,ik wil per 01-07-2021 een goedkoper abonnement uit proberen en wel de ZiggoGo met internet € 48,50 (kan altijd nog binnen enkele dagen wijzigen naar 300Mbits) En stop dus dan met het lo...
Geachte heer/ mevrouw, Onlangs op mijn nieuwe adres een Ziggo aansluiting.Hiervoor wil ik dus een nieuw account registreren, dit gaat niet omdat het oude account nog steeds actief staat op mijn emaila...
Ik probeer alleen het Vast Bellen gedeelte op te zeggen via Mijn Ziggo.. Maar helaas geeft de website foutmelding.. Dat ging niet goed...De bestelling is niet geluktHelaas ging er iets mis bij het onl...
Aangezien Ziggo eerder dit jaar uitfasering van analoge TV heeft afgerond, is er zicht op wanneer je internet kan afnemen zonder TV af te nemen? Ik heb de afgelopen 15 jaar geen minuut TV gekeken maar...
Goedenavond, Ik heb vanavond via de digitale weg (opzegformulier) mijn abonnement opgezegd. Tot mijn grote verbazing lees ik dat ik over 3 werkdagen gebeld ga worden?? Waarom moet ik een opzegging tel...
Ha iedereen! Misschien kan iemand mij hier op het forum helpen bij de volgende vraag. Momenteel woon in op de benedenverdieping van een woning. Boven mij woont een gezin. Beide wonen we op hetzelfde h...
Beste, Ik kom steeds terug op de mijn ziggo omgeving. Bijvoorbeeld:Ik wil een extra smart aanvragen (of in ieder geval meer info over), wanneer ik op de volgende link https://www.ziggo.nl/zakelijk/tel...
Ik zou graag mijn huidige ziggo abonnement willen wijzigen naar alles in 1 complete.Als ik daarbij tenminste 3 gratis wifi mesh boosters krijg.Op de website wordt vermeldt dat je die krijgt maar als i...
Helaas kwam ik erachter dat er iets niet goed gaat met mijn abonnement.Ik heb een jaar gratis ZST. Dat loopt tot medio juli 21. In Jan 21 heb ik espn erbij genomen. Nu zie ik dat ik ook vanaf toen bet...
Hi everyone, I just bought an apartment, and I would like to get internet from Ziggo, but I can't figure out how to do this. Every option that I looked at (including the contact form) is requesting a ...
Ik heb movies en series L. Voorheen stond er bij elke film en serie of ik daarop geabonneerd was. Nu na de update staat dat er niet meer bij. Kan dit weer worden hersteld. Dan kun je namelijk direct z...
Goedemiddag, een week of drie geleden heb ik op deze plek gevraagd of mijn MyVodafone en MijnZiggo ontkoppeld konden worden. Een van de moderatoren heef toen bevestigd dat dit was gebeurd.Het probleem...
Good afternoon, At the end of the month I will be moving away from the Netherlands, therefore I would like to terminate my contract.Would it be possible to stop paying the monthly bill then or I will ...
Zojuist een brief van KPN ontvangen met de mededeling dat zij tot in mijn huis glasvezel gaan aanleggen. Daarvoor moet ik toestemming geven. Alvorens dat te doen heb ik gekeken bij de providers. Ziggo...
Begin februari heb ik per post een aanbieding ontvangen voor Alles-in-1 Max; Tijdelijk de eerste 12 maanden voor 69,- per maand i.p.v. 89,50. De korting kon worden verkregen d.m.v. een actiecode op de...
Ik heb afgelopen week een abbonement gestart, ik heb die nog steeds niet ontvangen.Ook heb ik maar 1 mail ontvangen waarin stond dat ik een paar uur later nog een mail zou krijgen maar dit is helemaal...
Zijn geen klant geweest meteen opgezegd meerdere keren via de teleoonfalles is teruggestuurd meteen. Post nl bewijzen dat het al is afgeleverd
Goedemorgen Zijn sinds gisteren weer abonnee van Ziggo, alles is weer aangesloten en werkt goed.Alleen is er 1 probleempje, mijn vrouw mopperde dat ze geen programma's kan terugkijken, en wat blijkt i...
L.S Hoe kan ik dit aan laten passen naar de 29e van de maand? GroetDirk
Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
4 | |
4 | |
3 | |
2 |