Serienummer controleren aankoop tweedehands SmartWifi pods Sticky Onopgelost
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Beste, ik ben nieuw klant bij ziggo en in het verleden ben ik dit ook geweest. Nu heb ik destijds een ander klantnummer gehad en daarbij mij e-mail gekop...
ik heb een exstra mediabox en die wil ik opzeggen maar hoe?
Beste,Ik wil het TV only abonnement van mijn moeder upgraden via deze actie: https://www.ziggo.nl/euroKan ik daarna dit pakket upgraden met Voip bellen?E...
Als het goed is ontvang ik vandaag een Next Mini voor de 2de TV. Wat doe ik met de "Digitale ontvanger Full Digital" van Ziggo die overbodig is geworden ...
Ik heb een all in pakket. Dat wil ik nu opzeggen. Opzegtermijn is 1 maand. Nu is de vraag: kun je gedurende de maand opzeggen en gaat dan de maand in? Bi...
Wat een ontzettende lieve verassing. Een lach op mijn gezicht en die van mijn kinderen. Prachtig!! Dankjewel Mala, ook namens mijn kinderen voor de heerl...
Kreeg net een email met de volgende inhoud van dit raadselachtige email adres Ziggo | Klantenservice | 80D Geachte heer/mevrouw ,Je ontvangt deze e-mail...
Beste community, Wij zijn kort geleden verhuisd en hebben hierbij een nieuw Ziggo abonnement afgesloten met een nieuw klantnummer. Vervolgens hebben we m...
Ik heb nu een Alles in 1 basis abo met 4 smartcards en 3 CI-modules.Wanneer ik terug ga naar Internet Basic en een TV abo, wat zijn dan naast het vervall...
Hoi, graag wil ik mijn contract "Internet Start en Kabel TV" omzetten naar alleen "Internet Start". Via de zelf doen manier is het mij niet gelukt. Kan d...
hallo,elke x als ik mijn abbo wil aanpassen krijg ik de melding, we zoeken je pagina er even bij,maar dan ook gelijk daarna,hmmm we kunnen de gezochte pa...
Hi , ik heb bij mijn bestaande complete-pakket max internet besteld. Als ik nu max-internet wil opzeggen (binnen 14 dagen) moet ik volgens ziggo toch 1 m...
Hallo ik heb beneden in de kamer een next mini, nu wil ik graag boven een tweede tv maar dan met de gewone next,gebeld met ziggo maar was niet mogelijk,d...
Beste,Graag zou ik mijn mediabox XL willen omwisselen naar Next.Vriendelijke groet,C. Stefens
Hallo, hier een verzoek aan een moderator. Sinds december 2021 ben ik klant bij Ziggo. Als u in het systeem kijkt ziet u waarschijnlijk dat er heel veel ...
De prijswijzigingen dwingen ons een bepaalde richting uit. Het kan zelfs zijn dat we niet bij Ziggo blijven maar dat moet nog nader bekeken worden. In ee...
Beste, Graag zou ik mijn WiFi booster abonnement opzeggen en deze willen retourneren. Met vriendelijke groet, Siemen
Heb nu al 2x vanuit Thailand (€1,25 p/m, 30 min wachtrij) en vanuit Nederland via familie gepoogd op te zeggen maar men blijft het verkeerd doen en nu kr...
Kan een expert een moderator triggeren die mij kan vertellen of ik inmiddels mijn contract maandelijks op kan zeggen. Ik weet eerlijk gezegd niet wanneer...
Hoi, Vorige week heb ik gebeld met Ziggo omdat ik graag mijn huidige TV standaard wilde omzetten van CI module naar de nieuwe media box Next mini. Omdat ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.