Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 13.9KOplossingen
  • 19KDiscussies
  • 177KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Borg voor modem terugkrijgen Onopgelost

Vorige maand heb ik mijn internet&TV abonnement opgezegd, officiëel per 12 januari 2023.Vorige week, op vrijdag 6 januari, ontving ik retourdozen. Ik heb toen gelijk de apparatuur afgekoppeld en opges...

Jochem_ door
Level 3
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Archief
Leden met de meeste oplossingen