Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Community statistieken

  • 19.2KOplossingen
  • 38KDiscussies
  • 143KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Opzegging Alleen-lezen Opgelost

Kunt u bevestigen wanneer mijn abonnement is opgezegd?

mlangerak door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Hoe lang duurt het tot een contractovername is verwerkt? Onopgelost

Hoe lang duurt het tot een contractovername is verwerkt?Ik heb inmiddels een week geleden het contractovernameformulier op de post gedaan met bijhorende documenten, maar ik krijg nog steeds de facture...

Klantenservice 0,00000 Alleen-lezen Onopgelost

Beste lezers,Onlamgs is mijn moeder gestorven en moet mijn vader naar een verzorgingshuis om medische redenen. Hier hebben ze stadaard tv pakket van ziggo, maar wilde verhuizing doorgeven van telefoon...

Baerke05 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Waar vinden we Muziek On Demand? Onopgelost

Op deze pagina https://www.ziggo.nl/televisie/digitale-radio word verwezen naar muziek ondemand is dat nog accuraat, hoe en waar is dit portaal te vinden, wij nemen Movies & Series XL af de clips die ...

RoWi. door Expert
  • 4528 Topics
  • 189 Oplossingen
  • 1095 Likes

apple producten Onopgelost

Zijn er momenteel mensen die ook sinds afgelopen vrijdag al last hebben van het niet kunnen ontvangen van mail op hun ipad en iphone?

Joris27 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraagjes omtrent abbo Opgelost

Hey Ziggo. Paar vraagjes: Ik heb nog geen retourbox mogen ontvangen om mijn oude box terug te sturen daar ik een XL heb gekregen. Heeft dit misschien een Corona-reden?Kan ik nu ook de 50,- borg een ke...

Edwin010 door Stamgast
  • 65 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes

Nieuw abonnement geen reactie Onopgelost

Goedemorgen Voor de tweede keer een nieuw abonnement proberen af te sluiten. De eerste keer geen reactie per mail ontvangen en bleek post naar het nieuwe adres gestuurd te zijn waar we pas 1-4 heen ga...

Hoekman door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontvangst radiozender. Onopgelost

In de namiddag, tegen het einde van de dag valt de radiozender vaak weg. Meestal heb ik dan NPO2 aanstaan. Sterke ruis en ook andere zenders zijn dan niet mogelijk

CS1010 melding - na 6 maanden nog geen oplossing Onopgelost

Uit wanhoop maar een nieuw topic geopend. Ik ben inmiddels al 6 maanden bezig om een extra Next decoder actief te krijgen. Als ik bedenk hoeveel tijd me dit al gekost heeft dan kan ik wel een jaar kad...

Bas27 door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Waarom kan ik geen monteur bestellen? Alleen-lezen Opgelost

Waarom kan ik geen monteur bestellen, wordt naar chat service doorgestuurd; deze is niet in gebruik

rsmits56 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement opgezegd na bijna 20 jaar Onopgelost

Hoe ziggo met bestaande klanten omgaat is niet te begrijpen.Ze hebben liever nieuwe klanten dan klanten die bij hun in het systeem al staan. Na bijna 20 jaar ziggo (upc) en vodafone (libertel) klant t...

Depak door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

Van Analoge naar Digitale TV Alleen-lezen Opgelost

Verleden week de TV van mijn schoonmoeder ( 93 jaar) van analoog naar digitaal omgeschakeld. Ik moest hiervoor van Dronten naar Joure rijden, maar ja , je doet wat je moet doen.Abonnement is gewoon "k...

Alleen internet snelheid aanpassen kan niet? Alleen-lezen Opgelost

Vandaag wilde ik de internet snelheid aanpassen, echter krijg ik een foutmelding. “Waarschijnlijk heb je je huidige pakket geselecteerd. Maak een andere keuze en kies een nieuw pakket. Ga terug” Zie i...

Tezorian door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe maak ik contact als bevestiging niet klopt? Opgelost

Hallo, Hoe maak ik contact met Ziggo?Erg leuk dat in mijn mail staat dat ik zelf kan kiezen hoe ik contact opneem, maar het enige wat ik doe is een rondje draaien tussen alle standaard antwoorden, ik ...

Hanzels door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ID-bewijzen niet leesbaar Onopgelost

Ik wil het ziggo-abonnement overnemen van een huisgenoot. We hebben het betreffende formulier en onze ID-bewijzen (voor- en achterkant) per post al drie keer naar ziggo gestuurd. Maar we krijgen steed...

Overstap kpn-ziggo Opgelost

Ik ben overgestapt van kpn naar ziggo en mijn abonnement bij kpn zou door Ziggo opgezegd worden zodra de apparatuur zou werken. De apparatuur werkt nog helemaal niet (inmiddels al drie keer met de kla...

Hoe krijg ik probleem opgelost veroorzaakt door Ziggo? Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, een paar weken gelden belde ik met een vraag over het geluid via mijn Humax. Sindsdien ontwikkelt zich een soap met ongevraagde aanpassingen van mijn abonnement en activatie van verkeerde s...

bri03 door Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuw abonnement! Onopgelost

Goedemiddag, even een vraag, hoe kan het als je op 27-01-21 telefonisch een abonnement afsluit ( in dit geval voor mijn moeder) dat ik dan compleet verkeerd wordt voorgelicht.Het alles in 1 abonnement...

JAGM door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening twee keer zo duur. Alleen-lezen Onopgelost

Beste medewerker,Ik heb een wijziging in mijn abonnement laten doorvoeren in december.Nu weet ik dat ik iets meer ga betalen.Maar nu is mijn rekening van januari wel heel erg hoog.Ik heb een deel van ...

Robert 020 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Email synchroniseert niet op telefoon (Android) Onopgelost

Hi! Wij hebben een ziggo-mail account die we gebruiken op vier apparaten: twee laptops en twee telefoons. Op de laptops en één van onze mobiele telefoons gaat dit prima. Echter op mijn telefoon synchr...

NenS1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aansluiten steinel wifi lamp Alleen-lezen Opgelost

Wie heeft ervaring met het installeren van een steinel wifi buitenlamp ( L620 cam ) op de connectbox

GERRIT JF door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Account maken Onopgelost

Ik heb sinds een week Ziggo en ik probeer een account te maken. Ik krijg echter de melding dat er al een account bestaat met mijn e-mail adres. Dit kan echter niet kloppen. Een nieuw wachtwoord opstur...

wat doet Ziggo Onopgelost

Schandalig,zo begin ik mijn verhaal,08-01-2021 werd ik s’avonds gebeld of ik giganet wilde hebben,ik heb hier mee ingestemd(helaas),toen ik de bevestigingsmail binnen kreeg,kreeg ik mijn twijfels en h...

GPaans25 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Delete/erase/remove account Onopgelost

Hoi!My account is no longer requiredPlease remove the account from your systems by erasing all personal data, including the following, and confirm once complete:* activity* contact information* member...

door Niet van toepassing

Update 4.29 Mediabox Next Onopgelost

Heeft iemand een tip om de vraag om de batterijen te vervangen vergoedt uit te schakelen. Je bent nu verplicht om batterijen in de afstandsbediening te hebben die ik niet gebruik.

Prtime video vraag nog steeds met kluitje in het riet Onopgelost

Er lopen hier tientallen vragen over het feit dat mensen graag de Prime Video App op de NEXT geinstalleerd willen zien, en steeds wordt als klant met een kluitje in het riet gestuurd “ We geven het do...

lepels door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

tv terugkijken Opgelost

Why some peograms are available on my ziggo go app for tablet but not for the TV? E.g. some movies from sbs9 are sbailable only on ZIGGO Go for tablet

Paola door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

VPN op android tv wordt geblokkeerd door Connectbox Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds begin januari een internetabonnement bij Ziggo, en wil graag mijn Windscribe VPN werkend krijgen. Ik gebruik deze om op mijn android tv box internationale Netflix te kijken. Dit ho...

Ziggeau door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

synchroon geluid netflix Onopgelost

Als ik een film kijk op Netflix loopt het geluid niet synchroon met de uitzending. Wat kan ik eventueel aan de instelling veranderen.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen