Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 28.5KOplossingen
  • 53.8KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

opzeggen ziggo tv en internet abonnement Onopgelost

LS Ik heb op 26 april 2022 mijn ziggo abonnement dat afloopt op 10 juni 2022 opgezegd. Nog steeds geen bevestiging ontvangen. Zou graag een bevestiging willen en hoe ik de apparaturen van ziggo moet r...

Mijn ziggo en mijn vodafone koppelen. Onopgelost

Beste iedereen die dit leest, Halverwege vorige maand is mijn mobiele abbonement dat ik via ziggo bij vodafone heb afgesloten in gegaan. Echter als ik bij mijn vodafon inlog krijg ik zowel op internet...

YB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Factuur niet zichtbaar Onopgelost

Hallo ik heb een factuur binnen die hoger is dan ik verwacht had. Alleen staat deze factuur niet op mijnziggo.Kan iemand mij vertellen hoe ik desbetreffende factuur kan vinden?

rvw1985 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

imlogproblemen mijn ziggo Onopgelost

hallo,elke x als ik mijn abbo wil aanpassen krijg ik de melding, we zoeken je pagina er even bij,maar dan ook gelijk daarna,hmmm we kunnen de gezochte pagina niet vindensuper irritant!!!!deze melding ...

gjrie door Meedenker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Bestelling: betalen bij opzeggen binnen 14 dagen Onopgelost

Hi , ik heb bij mijn bestaande complete-pakket max internet besteld. Als ik nu max-internet wil opzeggen (binnen 14 dagen) moet ik volgens ziggo toch 1 maand betalen. Kan dat? Mvg

cormar door Stamgast
  • 51 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 18 Likes

Mediabox next voor 2e TV Onopgelost

Hallo ik heb beneden in de kamer een next mini, nu wil ik graag boven een tweede tv maar dan met de gewone next,gebeld met ziggo maar was niet mogelijk,dat zat niet in mijn pakket,ik vindt het een rar...

Ziggo kabel buiten onder de grond niet te vinden Onopgelost

Ons huis uit 1912 wordt gerenoveerd en zijn op zoek naar de hoofdaansluiting, welke niet in de meterkast als onder de grond te vinden is. Onder de grond is wel een blauwe kabel en een bruine kabel. Mi...

ederoos door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Omwisselen Mediabox Xl naar Next Onopgelost

Beste,Graag zou ik mijn mediabox XL willen omwisselen naar Next.Vriendelijke groet,C. Stefens

Wijzigen incassodatum Opgelost

Goedendag, Ik wil graag de automatische incassodatum verplaatsen naar het eind van de maand. @Ziggo Kunnen jullie dit voor mij wijzigen?

Ydanae door Stamgast
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

factuur klopt niet Onopgelost

Hallo, hier een verzoek aan een moderator. Sinds december 2021 ben ik klant bij Ziggo. Als u in het systeem kijkt ziet u waarschijnlijk dat er heel veel gebeurt is in de maand Januari. Veel dingen zij...

Visser83 door Stamgast
  • 23 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes

Zomaar sms ontvangen over opzegging die ik niet gedaan heb Onopgelost

Ik kreeg vandaag een sms van ziggo die luidt "Dag, uw opzegging is verwerkt. Een paar dagen voor de einddatum krijgt u een retourdoos. Daarmee stuurt u apparatuur die u in bruikleen heeft terug. Toch ...

levi90 door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet Basic combineren met TV complete Next Onopgelost

Weet iemand of je ook een Basic internet abo kunt combineren met TV complete Next??Ik heb nu int. Start + complete next, maar met de oplopende kosten zoek ik manieren om rond te komen.De next zou ik g...

polly29 door Raadgever
  • 36 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Abonnement downgraden en telefoon verhuizen, wijzigt dan contract? Opgelost

De prijswijzigingen dwingen ons een bepaalde richting uit. Het kan zelfs zijn dat we niet bij Ziggo blijven maar dat moet nog nader bekeken worden. In eerste instantie willen we 2 dingen.1.) Van Inter...

Verhuizing Onopgelost

Naar aanleiding van een aanstaande verhuizing naar een bestaand pand ( geen nieuwbouw) even een postcode check van Ziggo gedaan.Geen aansluiting aanwezig is het resultaat.Een postcodecheck bij oa, KPN...

Jester door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Einddatum lopend contract Opgelost

Graag verneem ik van één van de moderatoren wat de einddatum van mijn lopende contract is.Bij voorbaat dank.

Overstapservice gaat compleet mis. Onopgelost

Beste LS, Gisteravond is er een monteur van Ziggo bij ons langs geweest om ons op het Ziggo netwerk aan te sluiten. Dat ging niet omdat er iets mis lijkt te zijn met onze Coax kabel. Dat kan, we hebbe...

Dara door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Overstappen naar Ziggo Internet Basic Onopgelost

Hallo, Ik wil graag mijn bestaande abonnement downgraden, van Internet Start en Kabel TV naar Internet Basic. Als ik echter mijn abonnement wil wijzigen heb ik helaas niet de optie om voor Internet Ba...

Erikmm door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Opzeggen abonnement WiFi booster Opgelost

Beste, Graag zou ik mijn WiFi booster abonnement opzeggen en deze willen retourneren. Met vriendelijke groet, Siemen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen