Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 23.7KOplossingen
  • 46.6KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Geschrokken van een vreemd bedrag van bijna 900 euro Opgelost

Hallo, mijn moeder van bijna 93 jaar, heeft van Ziggo een rekening van bijna 900 euro gekregen, omdat ze helaas van het ziekenhuis niet meer naar haar eigen huis kon, en dus nu in een verpleegtehuis z...

Vrouwtje door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Prijsverlaging Film1 Opgelost

Ik heb al al jaren een combi abonnement van Film1 en Ziggosport (voorheen sport1), daar betaalde ik 24,95 voor. Onlangs is de prijs van Film1 van 14,95 naar 9,95 verlaagd, maar nu betaal ik 24,90 voor...

gjstroom door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Oude Motorola modems retour ? Opgelost

Bij de zolderopruiming vond ik nog een: 1x Motorola modem/router SBV5121E 1x Motorola Surfboard SB4200E Moeten deze retour aan Ziggo (adres?) of kunnen deze naar het stort. Graag een reactie,

JHZ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekeningnummer gewijzigd maar afschrijving nog van oude rekening Opgelost

Hoi, ik heb mijn rekeningnummer gewijzigd in mijn Ziggo ruim een week geleden. Als ik in mijn ziggo kijk, is het ook echt het nieuwe rekeningnummer. Echter, mijn afschrijving is vandaag van mijn oude ...

Ldekroon door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstapservice gaat niet goed, Onopgelost

Ik ben een nieuwe klant en mijn eerste kennismaking met Ziggo valt erg tegen. Op 2 november heb ik telefonisch een abonnement bij Ziggo afgesloten. Vanaf 12 november kon ik pas overstappen. In een bri...

Overnemen contract in geval van scheiding Opgelost

Hallo, Als ik een contact overneemt ivm scheiding. Profiteer ik dan van de lopende acties die er nu zijn bij Ziggo????? Mvg Lizardo

Lizardo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling dagpas Fox Sports niet verwerkt in Mijn Ziggo Opgelost

Ik heb reeds tweemaal (11 december en 12 december) een bestelling geplaatst voor een Fox Sports dagpas voor Zondag 15 december. Beide keren heb ik de melding ‘we hebben je bestelling ontvangen’ gekreg...

Hanutje door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

MijnZiggo app Onopgelost

Hallo Ziggo,Ik heb me erover verbaasd dat Ziggo tot op de dag van vandaag geen ‘MijnZiggo’ app heeft waarmee je eenvoudig zaken in jou eigen account kunt regelenIk en ik denk velen met mij zouden graa...

Kan ik Ziggo afnemen met een glasvezelaansluiting? Onopgelost

L.S., kunnen wij wanneer wij mogelijk verhuizen naar een woning met glasvezel- aansluiting, ziggo behouden als TV / Telefoon en Internet aanbieder ? In afwachting van uw antwoord, Vriendelijke groeten

TV kijken zonder coax kabel Opgelost

Goedenavond,Ik heb een korte vraag;Onlangs heb ik een eigen woning gekocht waar glasvezel aanwezig is. Nu heb ik gekozen om TV van Ziggo te nemen (TV Start abonnement met de CI+ module). Tevens heb ik...

Aqua-Life door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Krijg mezelf niet uitgelogt in Mijn Ziggo Opgelost

Zoals de titel zegt, krijg mezelf niet uitgelogt op de ziggo website. Heb op uitloggen geklikt, zodra ik op inloggen klik ben ik direct ingelogt en hoef ik niet meer loginnaam en wachtwoord in te vull...

Nodakear door Meedenker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Authenticatie probleem bij het inloggen op Mijn Ziggo Opgelost

Hallo, Ik heb sinds kort ook Vodafone en de accounts zijn nu ook gekoppeld. Inloggen op mijn Vodafone werkt gewoon. Bij het inloggen op mijnZiggo krijg ik deze melding: Er is iets mis met ons authenti...

Dawvie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

nota oktober - niet eens met extra kosten. Opgelost

In oktober is 50 euro extra afgeschreven terwijl ik het daar niet mee eens was. Sinds jullie werkzaamheden maandenlang geen digitale televisie gehad. 3 keer eigen monteur laten komen (elektroworld baa...

Gratis Extra's: Geen gratis tv-pakket bij Kabel TV (DVB-C ingesteld) Opgelost

Laat ik even beginnen bij het begin. 6 maanden geleden wilde ik graag in aanmerking komen voor de zogenaamde “gratis extra’s” van Ziggo, Movies & Series L om specifiek te zijn. Hiervoor diende ik over...

Disclaimer door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Wat een rare gang van zaken Opgelost

Waarom moeten wij de eenmalige kosten betalen, terwijl er in de bevestigingsmail staat dat deze gratis zijn. En waarom betaal ik in december nog steeds voor het film1 abonnement, die in oktober al is ...

Yani door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom krijg ik geen korting op mijn abonnement bij een upgrade? Opgelost

We willen graag over op de Mediabox Next, vanwege het lage energie-verbruik en de snelheid van het apparaat.Bij het openen van de Ziggo website viel mijn oog op de volgende aanbieding:- 6 maanden kort...

Banzi door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Mijn factuur is € 100!! Onopgelost

Waarom is mijn factuur zo hoog? Zonder aankondiging ook nog eens...

2712frank door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen