Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 14KOplossingen
  • 19.2KDiscussies
  • 178KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

imlogproblemen mijn ziggo Onopgelost

hallo,elke x als ik mijn abbo wil aanpassen krijg ik de melding, we zoeken je pagina er even bij,maar dan ook gelijk daarna,hmmm we kunnen de gezochte pagina niet vindensuper irritant!!!!deze melding ...

gjrie door
Level 3
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

factuur klopt niet Opgelost

Hallo, hier een verzoek aan een moderator. Sinds december 2021 ben ik klant bij Ziggo. Als u in het systeem kijkt ziet u waarschijnlijk dat er heel veel gebeurt is in de maand Januari. Veel dingen zij...

Visser83 door
Level 4
  • 24 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes

Abonnement wijzigen Opgelost

@Ziggo, Wil graag mijn alles in een pakket wijzigen naar een internet only abonnement 300 Mbits met vast bellen. Maar kan dit zelf niet wijzigen in mijn ziggo.Hoe nu te handelen?

jomoni door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen zenders plus Alleen-lezen Opgelost

Hallo, per 30 maart 2022 mijn zenders plus abonnement opgezegd, dus per 30 april 2022 zou deze dus van mijn abonnement verwijderd moeten zijn. Bij controle heb ik dus voor de volgende maand betaald en...

rrkoens door
Level 3
  • 21 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen