Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 23.9KOplossingen
  • 46.8KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Bruikleen decoder niet nodig Opgelost

Goedendag, Ik heb thuis 2 eigen tv ontvangers en 1 eigen ci module. Ook heb ik 3 geactiveerde kaarten (TV Home / @Home / Ziggo) Daarnaast heb ik een bruikleen decoder met bruikleen pasje die ik niet g...

Dapaool door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Pakket gewijzigd, wanneer verandert de snelheid Opgelost

Ik heb zojuist mijn pakket gewijzigd van 5pmbit naar 250 mbit en gekozen voor de mediabox next. Wanneer zal ik de nieuwe snelheid hebben? Deze wil ik graag het liefst direct geactiveerd hebben.

Afsluiting oude provider te snel Opgelost

Ziggo heeft aan mijn huidige provider doorgeven dat alles per 1 juli geleverd zou zijn Helaas is dat niet het geval. Ik heb geen apparatuur ontvangen en nu ook geen tv internet en telefonie meer. Klan...

Arjan124 door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

wil Ziggo geen nieuwe klanten? Opgelost

Vier weken geleden vond ik het tijd worden mijn KPN abonnment te beëindigen en weer met Ziggo in zee te gaan. Ziggo gebeld, alleraardigste medewerker aan de lijn die een Internet/Online TV en een geko...

Bert_M door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

betalen en opeen betaaldata anders en betaal ineens te laat Opgelost

Hallo ik had altijd dat ik zelf overmaak en betaling moest altijd uiterlijk op de 28ste binnen zijn dat doe ik altyd de 23ste maar opeen gooit het systeem mij in automatische incasso en betaling werd ...

Blokkeer niet de 'paste' functie voor een nieuw wachtwoord (vervolg) Onopgelost

(vervolg op een eerder item van een andere gebruiker) Zojuist gemerkt dat het niet kunnen plakken van een nieuw wachtwoord een bekend probleem is dat kennelijk nog niet is aangepast. Voor Ziggo missch...

Jan020 door Liefhebber
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Volop Bellen internationaal Opgelost

Hallo. Ik zie dat ik 15 euro betaal voor mijn bellen.. Ik bel nooit naar het buitenland en nooit naar mobiele nummers. Kan dit abonnement verandert worden? Liefst wel bellen in nl zonder extra kosten....

Mediabox in rekening gebracht maar wel teruggestuurd Opgelost

Ik wilde mijn oude kapotte mediabox retour sturen nadat ik een nieuwe had ontvangen. Maar de doos die ik kreeg toegestuurd bleek te klein. Na een berichtje hierover kreeg ik een nieuwe doos waarin het...

Elja door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe lang duurt mijn upgrade nog? 250 -> 500 mbit Opgelost

Hoi, Dit topic is misschien niet zo heel waardevol voor de community , misschien ook wel voor anderen die onder bewind staan. Voor vorige week heb ik mijn bewindvoerder gevraagd of ik mocht upgraden o...

Escovan door Gedreven Liefhebber
  • 33 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 14 Likes

wil Ziggo nog wel zakelijke klanten? Opgelost

Ik heb op 4 mei telefonisch een bestelling gedaan voor een zakelijke aansluiting voor internet en tv met ingang van 29 mei. Ik heb diezelfde dag een bevestigingsmail ontvangen met de bijbehorende prij...

heijden door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra kosten bij overgang naar digitaal (zakelijk) Onopgelost

Klopt het dat het abonnement 5.50 euro duurder wordt (=66 euro per jaar) als we noodgedwongen over moeten naar digitaal? Al decennia lang hebben we Ziggo (vroeger home) en vorig jaar zijn we overgesta...

Tom13 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Aansluitkosten bij internetsnelheidsverhoging Opgelost

Hallo moderators , ik zou graag mijn internetsnelheid verhogen van internet basis naar internet complete. Ik zie nu dat ik €19.95 aansluitkosten moet betalen. Vind dit een vreemde gang van zaken, ben ...

Mark27 door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Complimenten Onopgelost

Het is geen vraag maar ik zou graag langs deze weg complimenten willen geven aan de goede service die door jullie gegeven is. onlangs heb ik een medewerker aan de lijn gehad en die mag toch wel in het...

Barrymir door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Klacht klantenservice (retentie) Onopgelost

Ik had vandaag contact via de Chat met een medewerker met de volgende vraag: Ik heb vorige maand telefonisch mijn abonnement afgesloten. Internet en televisie complete met de Mediabox XL. Nu is mij in...

interactieve diensten niet meer mogelijk sinds Zakelijke aansluiting Opgelost

Afgelopen vrijdag heb ik mijn Ziggo van privé naar zakelijk laten omzetten. Sindsdien werkt replay en opnemen niet meer. Vanaf toen iedere dag contact gehad en 3 mogelijke oplossingen te horen gekrege...

MB82 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Status bestelling Onopgelost

Gisteren bestelling geplaatst. Beloofde bevestigingsmail niet ontvangen. Deze is vlgs Ziggo medewerker wél verzonden. Hij kon deze mail niet lezen/openen. Kreeg foutcode en heeft dit doorgezet naar?? ...

BuurMan2016 door Gedreven Ontdekker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

wisselen van abbonement maar behouden van mediabox XL Opgelost

Ik heb momenteel internet complete en tv max met de Mediabox XL. Nu wil ik graag van abonnement wisselen naar Internet en TV Max. Maar krijg ik hierbij de Mediabox Next ondanks dat ik al de Mediabox X...

Woerde door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen