Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 14KOplossingen
  • 19.2KDiscussies
  • 178KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Tijd voor afscheid :) Opgelost

Na vele jaren klant (en monteur) te zijn geweest bij Ziggo, is het voor mij tijd om afscheid te nemen. Vandaag is mijn glasvezel opgeleverd dus overstappen. Niet alleen heeft de huidige prijsstijging ...

Nick999 door
Level 17
  • 3918 Topics
  • 225 Oplossingen
  • 1078 Likes

Abonnement wijzigen Opgelost

Hallo, ik wil graag mijn TV abonnement opzeggen omdat ik geen gebruik maak van digitale televisie. Wel zou ik graag mijn huidige internet abonnement behouden. Bij ‘abonnement wijzigen’ kan ik alleen a...

Probleem inloggen Mijn ziggo Opgelost

Geachte,Als ik wil in loggen in mijn ziggo geeft de pagina dit aan Deze pagina werkt momenteel nietNeem contact op met de eigenaar van de site als het probleem zich blijft voordoen.HTTP ERROR 401 Graa...

Upgraden van actie? Opgelost

Beste,Ik wil het TV only abonnement van mijn moeder upgraden via deze actie: https://www.ziggo.nl/euroKan ik daarna dit pakket upgraden met Voip bellen?En kan het TV pakket ook geupgrade worden zodat ...

digibeta door
Level 5
  • 50 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 15 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen