Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 14.8KOplossingen
  • 20KDiscussies
  • 183KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Betaaldatum wijzigen Opgelost

Goedemiddag, Graag zou ik mijn betaaldatum van de factuur wijzigen. Nu wordt hij rond de 21e afgeschreven en ik zou dit graag naar het einde van de maand willen (rond 27e). Alvast bedankt! Met vriende...

RowanS door
Level 1
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Viaplay opzeggen Opgelost

Ben al meer dan 6 uur mee bezig. Mijn Ziggo heeft geen streamingdienst vermeld. Chat met Ziggo,neen, we kunnen niet helpen. Dan bellen met Ziggo, neen, We kunnen dat niet.Dan email naar Viaplay, neen,...

Vigdis door
Level 1
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Volop bellen opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Hallo Moderator. Omdat het niet mogelijk is om via Mijn Ziggo het abonnement Volop bellen op te zeggen zou ik dat graag op deze manier doen. Postcode en huisnummer zijn ingevuld. John

John77 door
Level 4
  • 23 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 11 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen