Serienummer controleren aankoop tweedehands SmartWifi pods Sticky Onopgelost
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Hoel lang blijft e-mail actief na beeindiging abonnement ?
Hi, I'm trying to login My Ziggo, but I am getting Error Code 002. I am one of the new members.Currently, my subscription is active, so I am able to use ...
Hallo Ziggo, Ik heb december 2021 3 wifi boosters gekregen vanweg een verhuizing, maar we hebben ze niet nodig gehad en wil ze graag retourneren (zitten ...
Dag, ik maak al geruime tijd gebruik van de Mediabox XL vanaf het begin geeft de Mediabox XL veel warmte af. Nu lees en hoor ik dat dit apparaat veel ene...
Geacht, Ik krijg mijn factuur per post. Ik heb dit liever per mail en heb dit ook al aangegeven. Echter komt het nog steeds per post en kost dit mij €2,5...
Ik beheer de rekening van mijn moeder omdat zij in een verpleeghuis woont. Bij aanvraag voor abonnement duidelijk aangegeven dat het gaat om een kamer in...
Dag, Ik wil graag weten hoe ik mijn proefperiode van de wifiboosters kan opzeggen voordat ik moet gaan betalen. Groet Robbert Zweers
Ik zou graag het gebruik van mijn wifi smart pods willen opzeggen en ze retourneren
graag wil ik Viaplay opzeggen, via mijn Ziggo lukt dit niet en telefonisch kom ik ook geen steek verder, wie weet hoe ik Vaplay op kan zeggen ?
Hi, One of my friends gave me his Mediabox XL before leaving Netherlands. I would like to know how to activate the box or to replace my actual modem ? Th...
Heb afgelopen zondag contact gehad met de klantenservice en heb telefonisch een korting gekregen. Echter krijg ik nu op papier een andere aanbieding dan ...
Ik heb jullie betaalinformatielijn ( 0800-2233444) gebeld voor betaal informatie. Eerst wordt om mijn klantnummer gevraagd, en dat toets ik dan in. Vervo...
Mijn abonnement loopt af op 19 november, en ik moet het modem terugsturen.Nu staat er in de bevestigingsmail "U ontvangt enkele dagen voor de einddatum p...
Hello - I would like to cancel my rental for the wifi-boosters. I have the original box (both deco and ziggo). Thank you
Hello, My subscription with Ziggo is finishing this December (only have the internet connection + smartpods, but no TV) and since I've been having some i...
Wordt de laatste dagen meerdere kerel lastig gevallen door callcenter van meer met Ziggo terwijl ik in bel me niet register sta. Weet niet of het via jul...
Ik heb sinds de introductie van de Next 2 boxen.Inmiddels is de TV in de slaapkamer voorzien van een Google TV (met de Go app en andere ), dus die Next...
Door een verhuizing heb ik een nieuw klant nummer gekregen en wil ik dat aan mijn mail adres koppelen. Omdat ik nog een oud account heb van een aantal ja...
Hallo Hoe zeg ik het abonnement van Viaplay bij jullie op.Als ik het bij streamingdienst doe krijg ik een wit beeld met oops something went wrong
Via "meermetziggo" (dus niet rechtstreeks met ziggo) heb ik een abo afgesloten dat binnenkort ingaat.Nu verwacht ik problemen met de signaalsterkte (een ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.