Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 22.5KOplossingen
  • 44.4KDiscussies
  • 151KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Niet kunnen inloggen op Ziggo GO Opgelost

Hoi, Sinds een week kan ik me niet meer inloggen op Ziggo Go. Wel kan ik me inloggen op Mijn Ziggo. Het rare is dat ik overal hetzelfde invul, maar bij de Ziggo Go zegt die dat de gebruikersnaam/wacht...

Abonnement: oplossing gezocht Opgelost

L.S. Ik heb een vrij duur abonnement ca. 85 euro p/m, daar bij zit ook wel telefoon, daarnaast heb ik ook een vodofone mobiel abonnement. Ergens is het een beetje dubbel,omdat ik door vodofone ook ext...

Ik kan niet meer inloggen op Mijn Ziggo Onopgelost

En voor de zoveelste keer kan ik weer niet inloggen op mijn ziggoAls ik in wil loggen op mijn ziggo zie ik dit:Als ik dan op "Log dan uit" klik kom ik op een uitlog pagina waarbij ik uitgelogd lijk.Al...

Shilka door Raadgever
  • 200 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 47 Likes

40 Mb nu wel of niet mogelijk met Mediabox XL Opgelost

Wellicht kan Ronald Ziggo of Lycke Ziggo hier wat duidelijkheid scheppen Mijn buren hebben nu een pakket met 200/20 internet en mexiabox XL. Ze zijn al wat ouder en gebruiken die snelheid nooit dus g...

Nick999 door Expert
  • 3903 Topics
  • 224 Oplossingen
  • 1065 Likes

Kan mijn Abbonnement eerder ingaan? Onopgelost

Hallo....Min abbo gaat in op 27...januari....maar kan dit ook eerder evt.....anders 2 dagen geen tv

Suus42 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutieve factuur na opzeggin Opgelost

Beste Ziggo,begin december heb ik mijn abonnement opgezegd en hier per email de bevestiging ontvangen dat per 16 januari alles stopt.Zoals bekend heb ik eind december wel de abonnementskosten betaald ...

snorro80 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nota na opzegging Opgelost

Beste Ziggo,op 17 december heb ik mijn abonnement opgezegd en vanaf 17 januari is mijn nieuwe abbonement ingegaan. Echter hebben wij voor de maand januari een volledige maand betaald. Graag zou ik het...

MarleenJ door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waar kan je met klachten over foute facturen terecht? Opgelost

Vandaag heb ik een factuur van Ziggo gekregen.Voor Reparatie aan kabels, stekkers of wandcontactdozen a 50 euro.De monteur is wel geweest maar heeft niets gerepareerd of vervangen.Ik heb Ziggo gebeld ...

RckN door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Abonnement downsizen: kosten in rekening brengen? Opgelost

Ik heb vandaag geinformeerd bij de Ziggo klantenservice om mijn abonnement te downsizen van tv Max naar tv Complete. Dit omdat het via de website al sinds jaar en dag niet werkt. Vervolgens krijg ik t...

vaneskes door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Een verhuizing van Eindhoven naar Breda. Onopgelost

Een verhuizing van fUPC naar fZiggo kan niet worden geregeld via mijn Ziggo. Daarvoor moet naar een speciaal nummer worden gebeld. Het gevolg is ook, maar dat even terzijde, dat het abonnement, dat ik...

Jan F. door Super Expert
  • 16556 Topics
  • 1303 Oplossingen
  • 2855 Likes

Is Volop Bellen te combineren met Internet 25 Mbit/s & TV Start? Opgelost

Wanneer ik het voordeelpakket Internet 25 Mbit/s & TV Start op de site van Ziggo kies, kan ik Volop Bellen niet toevoegen. Als ik het pakket probeer te bestellen via een derde partij, bijv. de Consume...

Automatische incasso wil maar niet lopen Opgelost

Hallo Ziggo,Ik heb zo'n 15 weken geleden automatisch betalen ingesteld/aangevraagd voor het betalen van mijn factuur.Binnen een dag was de informatie in mijn ziggo veranderd, en staat er in mijn ziggo...

Shilka door Raadgever
  • 200 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 47 Likes

Movies & Series XL films bestellen? Opgelost

Goedendag iedereen,Ik twijfel op welke online service ik ga abonneren, Ziggo Movies & Series XL of Netflix. Om mijn keuze te kunnen maken wil ik onder andere nog weten hoe het in zijn werk gaat om bv....

Topic verdwenen :) Onopgelost

Een poosje terug heb ik problemen gehad met de Black friday deal (verkeerde abonnement en zo)Nu heeft Michael Ziggo mij gezegd dat als er toch belkosten gerekend werden ik dat maar even aan moest geve...

Jojo22 door Liefhebber
  • 87 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Afkoopsom bij overstappen Opgelost

ben van Telfort overgestapt naar Ziggo nu moet ik een boete van 75 euro betalen, krijg ik dat van ZIGGO terug

20 jaar lid UPC/Ziggo klacht ingediend twee weken geleden geen reactie Onopgelost

Beste Ziggo,Ik wil even mijn ongenoegen nogmaals met u hier delen, daar ik tot twee keer aan toe een formulier online heb ingevuld en tot op heden nog steeds geen reactie hebben mogen ontvangen!Ik ben...

Cebbes66 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Coax kabel zomaar door tuin gelegd. Onopgelost

Goedemiddag,Circa 2 maanden geleden is hier in de stoep een nieuwe kast geplaatst ter vervanging van de oude. Vandaag kwam ik bij graafwerkzaamheden een gele buis met daarin kabels tegen in mijn tuin....

Jelmert door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Aanvraag direct geannuleerd maar leverproces is niet te stoppen. Onopgelost

Enige tijd geleden plaatste ik een boze post in een inmiddels gesloten topic. (zie hier)Misschien heb ik in dat topic door alle woede en frustratie wat scherpe bewoordingen gebruikt. Maar los daarvan ...

Franzki door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Inloggen Mijn Ziggo via Chrome lukt niet Opgelost

Inloggen bij mijn Ziggo lukt enkel via Edge, niet via Chrome. Dit is zeer storend. Gaat dit ooit nog opgelost worden of blijven we dat beroerde OEPS scherm behouden.

janlis door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Glasvezel versus Ziggo coax: wat brengt de toekomst? Onopgelost

In mijn omgeving gaat glasvezel aangelegd worden. Ik ben op zich heel tevreden over Ziggo, maar coax is natuurlijk op een gegeven ogenblik aan het eind van de capaciteit.Wat is de visie van Ziggo hier...

Internetsnelheid opwaarderen Opgelost

Hoi,Ik heb momenteel een alles in één pakket met TV standaard, Movies & series XL, Internet Z2 en vast bellen. Van de internet Z2 met 200M zou ik willen weten wat opwaarderen naar Internet Max zou kos...

jhui door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aanpassen Verzendwijze factuur - hoe doe ik dit? Opgelost

Hi,Hoe kan ik de verzendwijze van de factuur aanpassen? Het staat momenteel op 'Post', maar ik wil het graag wijzigen naar Email. Via Mijn Ziggo is dat helaas niet mogelijk. Ik kan wel het factuuradre...

Cookies derde partij geblokkeerd Opgelost

Het blijkt, dat wanneer ik in Edge cookies derde partij blokkeer ik niet kan inloggen bij Ziggo. Als ik deze functie wil blijven gebruiken, moet ik Ziggo.nl en account.ziggo.nl toevoegen bij vertrouwd...

dodij door Meedenker
  • 18 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 0 Likes

Snelle service Ziggo Onopgelost

Vandaag mijn abonnement verhoogd naar 200/20.Binnen 1 uur alles bevestigd, en de snelheid aangepast!Compliment voor Ziggo. :thumbsup::thumbsup_tone2::thumbsup_tone2:Groet, Gusto

Gusto door Expert
  • 1490 Topics
  • 33 Oplossingen
  • 145 Likes

Advies voor nummerbehoud bij overstap naar Ziggo Onopgelost

De situatie is als volgt:Op adres A heb ik nog een telefoon abonnement (bij KPN)Adres B is het toekomstige adres waarnaar ik verhuis. Ik heb mijn Ziggo televisie abonnement al verhuisd van adres A naa...

Klantenservice :) Onopgelost

Ik wil toch nog even wat kwijt Ik heb de laatste weken een vervelende periode met ziggo gehad, waardoor ik veel heb gebeld en gechat.Dat is nu hopelijk opgelost.Bijna alle medewerkers op een enkele n...

Jojo22 door Liefhebber
  • 87 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen