Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 10.5KOplossingen
  • 14.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Incassodatum wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Graag wil ik de incasso datum voor het abonnementsgeld wijzigen naar een latere datum. Nu wordt het rond de 20e afgeschreven, ik zou het prettiger vinden wanneer dit een week later plaats zou vinden. ...

Ziggo Go via kabel zoals vast bellen Opgelost

Hoi, Ik ben voor familie (ouders) een abonnement aan het uitzoeken. TV, terugkijken en bellen zijn noodzakelijk, internet niet dus ik kwam uit op Ziggo vast bellen: https://www.ziggo.nl/bellen/vast-be...

avdleye door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Internet only - Giga variant Alleen-lezen Opgelost

is het mogelijk om internet only ook af te nemen in giga variant https://www.ziggo.nl/internet/internet-only daar zie ik alleen start complete en max ik heb nu tv max next erbij maar ik maak daar hele...

robinjoo19 door Expert
  • 1662 Topics
  • 22 Oplossingen
  • 474 Likes

Geen gratis extra's Ziggo en Hollandsnieuwe Alleen-lezen Opgelost

Na 10 weken is er nog steeds geen koppeling tussen mijn Hollands nieuwe account en mijn Ziggo account. Ik ben in juni overgestapt naar Ziggo, omdat ik dan een gratis zenderpakket zou krijgen en 1000 m...

Kay642 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan mijn abonnement niet inzien Alleen-lezen Opgelost

Kan mijn abonnement niet inzien en aanpassenHulp gevraagd

CEESR64 door Stamgast
  • 55 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Automatische incasso Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik wil de datum van mijn automatische incasso verplaatsen naar later in de maand 29 of 30, kunnen jullie dat voor mij regelen.Alvast bedankt.

brillo door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Email op fout adres Onopgelost

Ik heb al meerdere keren contact met jullie gehad omdat ik nog steeds mails over mijn factuur blijf ontvangen op mijn oude emailadres.In mijn Ziggo staat gewoon mijn nieuwe emailadres.En toch gaat het...

marsman58 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gegevens veranderen en abonnement wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer mijn Internet abonnement aan te passen. Dit lukt me niet online, ik krijg telkens de melding 'Hmm, we kunnen de pagina niet vinden…" Overigens heb ik vanmiddag met de helpdesk gebeld, die g...

Elgar door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet inloggen (op oude account) mijn Ziggo Alleen-lezen Opgelost

Enige tijd geleden heb ik mijn account gekoppeld aan mijn ziggo account. Volgens mij was dat goed gegaan echter kan ik nu niet meer inloggen. Als ik inlog zonder mijn ziggo dan dan krijg ik de melding...

Madmaus1 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beschikbaarheid NEXT bestaande klanten. Alleen-lezen Opgelost

Waarom is de NEXT niet beschikbaar voor bestaande klanten en enkel voor nieuwe klanten?Deze krijgen de next + 6 maanden korting en betalen hierna 50 cent meer, zgn voor de next. Bij hetzelfde pakket. ...

Glorieus door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Oud abonnement veranderen Alleen-lezen Opgelost

Zou fijn zijn als er ff een moderator kon reageren, want aan de telefoon begrepen ze er niet veel van  Mijn ouders hebben nog een oud 'pakket' ten tijden van UPC, of zelfs Chello - Internet Start XL ...

Cancel subscription before it starts Alleen-lezen Opgelost

Hello, a few months ago I subscribed by error to a 1 year Ziggo Internet. The subscription should start on the 31/7/2021 but I do not want it anymore. Trying to communicate with Ziggo customer service...

paolo87 door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Chatten met Ziggo niet mogelijk? Opgelost

Op diverse pagina's op de website van ziggo wordt gesproken over een mogelijkheid om te chatten.Er staat bijv. "Chat met ons" - maar er is geen mogelijkheid om dat te doen.Of er staat "Loop je vast bi...

jdpt door Gedreven Raadgever
  • 52 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 13 Likes

Fout in factuur Opgelost

In de factuur van juni is een verrekening opgenomen met betrekking tot de vervanging van een defecte gehuurde booster via het stopcontact. Hierbij is een fout gemaakt met betrekking tot de periode waa...

Jan F. door Super Expert
  • 16754 Topics
  • 1316 Oplossingen
  • 3003 Likes

Kapotte straatkast Alleen-lezen Opgelost

Op de hoek Jan Willenstraat/ Wenckebachstraat in Geleen staat een kapotte straatkast.

giants777 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Straatkast Ziggo verplaatsen Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen Wij hebben deze week onze voortuin opgeknapt maar nu komt de Ziggo kast die prominent bij ons voor de voortuin staat zeer hinderlijk in het gezicht. Graag zou ik de kast willen laten verpl...

Ferdi1959 door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo komt afspraken niet na Opgelost

Vorig jaar had Ziggo een fout gemaakt bij het omzetten van mijn abonnement.Ik moest kiezen tussen een CI+ of mediabox, terwijl ik helemaal geen extra/nieuwe apparatuur nodig had.Toen had ik maar CI+ g...

Madman_K door Raadgever
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

overzetten email aliassen Alleen-lezen Opgelost

Goedendag. Ik zit met het volgende vraagstuk... hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.Ik heb op het adres van onze woning een ziggo tv/tel/internet abonnement. Daaraan zit gekoppeld:1 e-mail adres (h...

Ziggo tv pakket, welke zenders? Alleen-lezen Opgelost

Ok, ik heb nu Ziggo max met, naar ik begrijp zo'n 125+ tv zenders. Maar nu wil ik graag een overzicht ergens kunnen zien waar ik het verschil in zenders kan zien met het complete pakket, wat volgens m...

SMS geen combinatie voordelen Ziggo en Vodafone meer. Alleen-lezen Opgelost

Ik wijzigde in de Vodafoon app op de mobiele telefoon de buitenland limiet. Prima gelukt. Ontving direct daarna SMS bericht dat de kortingen en extra's komen te vervallen omdat ik geen diensten van Zi...

KBX458 door Super Expert
  • 7260 Topics
  • 323 Oplossingen
  • 3513 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen