Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 12.4KOplossingen
  • 17.3KDiscussies
  • 171KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Account verwijderen Opgelost

Sinds augustus 2020 ben ik overgestapt naar een andere provider en is mijn Ziggo abonnement opgezegd.Vandaag ontdek ik per toeval dat mijn Ziggo account nog steeds bestaat.Wat moet ik doen om mijn Zig...

WimSteG door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement Onopgelost

Mijn dochter krijgt als 'trouwe klant" (3 jaar eigen abonnement ?) gratis een jaar Film1 en gratis een jaar 4 kanalen ESPN. Ik gun haar dit van harte, maar Ziggo kan of wilt mij geen antwoord geven wa...

Inlog MijnZiggo Opgelost

Goedenavond, ik heb een MijnZiggo en ZiggoGo account waarbij ik inlog met een gebruikersnaam met wachtwoord. Nu zat ik in de app te kijken en kan je ervoor kiezen om een extra beveiligingscode in te s...

Chris1974 door Stamgast
  • 36 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 9 Likes

Ziggo bij Media Markt Onopgelost

Afgelopen zaterdag ben ik naar de Media Markt geweest om een nieuwe tv voor de slaapkamer te kopen. Er kwam een jongen van Ziggo naar me toe en we raakten aan de praat. Ik heb hem de volgende vraag ge...

Kartal72 door Gedreven Raadgever
  • 215 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 49 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen