Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 20.7KOplossingen
  • 41.3KDiscussies
  • 147KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Factuur gekregen: ben ik gek of is Ziggo gek? Opgelost

Na 4 maanden toezeggingen, frustraties en vele telefoontjes had Ziggo eindelijk de verlenging van mijn abonnement voor elkaar. Per 1 maart wordt het abonnement voor 1 jaar verlengd en betaalt u per 1 ...

albero67 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Klantnummer - waar vind ik deze? Onopgelost

Hallo ik zoek mijn klantnummer en heb de mails per ongeluk verwijderd

Keshia87 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Straatkast in nieuwbouw wijk - verplaatsen Opgelost

Wij hebben sinds eind januari de sleutel van onze nieuwbouwhuis. Een aantal weken geleden was er plotseling naast ons huis een straatkast geplaatst, precies op plek waar de schuttingdeur komt. Wie ik ...

Hanna door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox binnen maar andere provider nog actief Opgelost

Ik heb vandaag de Mediabox XL binnen alleen is telfort nog niet opgezegd want is een opzegtermijn van een maand, dus telfort is nog actief! Kan ik nu wel al ziggo aansluiten? Of moet ik wachten ?

'Direct je abonnement aanpassen' op mijn ZIGGO lukt niet Onopgelost

Zodra ik via mijn ZIGGO mijn abonnement probeer aan te passen, MOVIES en SERIES XL naar MOVIES en SERIES, worden automatisch allerlei vinkjes bij media box geactiveerd en ook blijft MOVIES en SERIES X...

Abonnement zonder telefonie mogelijk? Opgelost

Is er al een abonnement beschikbaar zonder vaste telefonie? Of moet ik dan alles 'los' regelen?Wij hebben al een aantal maanden geen vaste telefoon meer, en zijn ook niet van plan er nog één te gaan a...

Lauwie75 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling niet te volgen Opgelost

Mijn probleem: bij de bestelling is er iets mis gegaan met de email (wel verstuurt volgens de helpdesk, maar helaas niet aangekomen).Volgens de HD kunnen ze de mail niet nogmaals versturen met als res...

mr_rolin door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Over mijn bestelling Opgelost

Kunnen u even voor mij kijken wanneer mij bestelling opgestuurd word op dit adres **Verwijderd** want hij staat nu al een week in de verwerking lijst en ik heb de spullen nog niet binnen Ik hoor het g...

Geen twee Horizon mediaboxen mogelijk? Opgelost

Zit al meer dan 2 jaar te klooien met de Horizon.Constant blijft het beeld hangen, monteur (2x) erbij en nieuwe Horizon aangevraagd.(3 a 4 keer)Ook gevraagd naar alternatief, andere soort Box of ander...

Nijboer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw telefoonnummer - aanvraag annuleren Opgelost

Beste,via.MijnZiggo per ongeluk een nieuw publiek nummer aangevraagd, maar dat wilde ik helemaal niet! Hoe haal ik deze aanvraag uit het systeem en behoud mijn eigen nummer?

Sven85 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Inzage van persoonlijke gegevens Opgelost

Goedemiddag,Vanochtend, 09:00 uur, heb ik een email ontvangen van het adres: ziggo.nl@edm.ziggo.nl.In deze email stond de volgende tekst: 'We kregen uw bericht met verzoek tot inzage van uw persoonlij...

Betaling binnengekomen? Opgelost

Het gaat hier om een betaling en ben benieuwd of deze bij u is aangekomen. Aangezien ik misschien afgesloten zou worden . Maar via deze weg wilde ik laten weten dat ik betaald heb. Betalingsverkeer: 3...

Pakket aanpassen - geen digitale tv meer Onopgelost

HalloIk heb een all in one pakket en nu wil ik alleen internet en telefonie,geen tv meer.Is dat mogelijk?of moet ik naar een andere leverancier.alvast bedankt

Aansluitpunt groene cai kabel Opgelost

Beste leden en ziggo medewerkers.Wij staan op het punt om te gaan verhuizen naar een nieuwbouw woning. Ziggo gaat met ons mee naar het nieuwe adres, als het goed is is dat allemaal geregeld.Ik heb in ...

Berry84 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet/telefoon Opgelost

kan ik ook alleen internet en telefoon af nemen bij ziggo? Zonder tv.

Forst pro door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet kunnen inloggen op Ziggo GO Opgelost

Hoi, Sinds een week kan ik me niet meer inloggen op Ziggo Go. Wel kan ik me inloggen op Mijn Ziggo. Het rare is dat ik overal hetzelfde invul, maar bij de Ziggo Go zegt die dat de gebruikersnaam/wacht...

Abonnement: oplossing gezocht Opgelost

L.S. Ik heb een vrij duur abonnement ca. 85 euro p/m, daar bij zit ook wel telefoon, daarnaast heb ik ook een vodofone mobiel abonnement. Ergens is het een beetje dubbel,omdat ik door vodofone ook ext...

Ik kan niet meer inloggen op Mijn Ziggo Onopgelost

En voor de zoveelste keer kan ik weer niet inloggen op mijn ziggoAls ik in wil loggen op mijn ziggo zie ik dit:Als ik dan op "Log dan uit" klik kom ik op een uitlog pagina waarbij ik uitgelogd lijk.Al...

Shilka door Raadgever
  • 200 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 47 Likes

40 Mb nu wel of niet mogelijk met Mediabox XL Opgelost

Wellicht kan Ronald Ziggo of Lycke Ziggo hier wat duidelijkheid scheppen Mijn buren hebben nu een pakket met 200/20 internet en mexiabox XL. Ze zijn al wat ouder en gebruiken die snelheid nooit dus g...

Nick999 door Expert
  • 3903 Topics
  • 224 Oplossingen
  • 1064 Likes

Kan mijn Abbonnement eerder ingaan? Onopgelost

Hallo....Min abbo gaat in op 27...januari....maar kan dit ook eerder evt.....anders 2 dagen geen tv

Suus42 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutieve factuur na opzeggin Opgelost

Beste Ziggo,begin december heb ik mijn abonnement opgezegd en hier per email de bevestiging ontvangen dat per 16 januari alles stopt.Zoals bekend heb ik eind december wel de abonnementskosten betaald ...

snorro80 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nota na opzegging Opgelost

Beste Ziggo,op 17 december heb ik mijn abonnement opgezegd en vanaf 17 januari is mijn nieuwe abbonement ingegaan. Echter hebben wij voor de maand januari een volledige maand betaald. Graag zou ik het...

MarleenJ door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waar kan je met klachten over foute facturen terecht? Opgelost

Vandaag heb ik een factuur van Ziggo gekregen.Voor Reparatie aan kabels, stekkers of wandcontactdozen a 50 euro.De monteur is wel geweest maar heeft niets gerepareerd of vervangen.Ik heb Ziggo gebeld ...

RckN door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Abonnement downsizen: kosten in rekening brengen? Opgelost

Ik heb vandaag geinformeerd bij de Ziggo klantenservice om mijn abonnement te downsizen van tv Max naar tv Complete. Dit omdat het via de website al sinds jaar en dag niet werkt. Vervolgens krijg ik t...

vaneskes door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Slecht begin bij Ziggo - monteur niet gratis? Onopgelost

Afgelopen maandag Ziggo besteld, TV en internet.Met de belofte dat ik tot 8 weken nog aanspraak kan maken op een installatiemonteur wat ze in een mooi woord Installatiegarantie noemen.Nadat ik woensda...

Simba24 door Expert
  • 656 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 102 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen