Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 10.5KOplossingen
  • 14.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

aanmelden voor Ziggo TOM I in ons chalet Alleen-lezen Opgelost

We hebben een chalet gekocht op Chaletpark De Eeke in De Kiel. Ze hebben daar een contract met Ziggo en ik moet me daar voor aanmelden. Op de site vind ik hier niets over. Hoe doe ik dat?

harmboven door Raadgever
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Nieuw abonnement - wachten op kabel Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 1 april (geen grap) proberen wij een werkende internet aansluiting op de zaak te krijgen. Aangezien er eerst geen kabel lag moest deze aangelegd worden. Lang verhaal kort, wachten op Ziggo, wach...

Dawesta door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Automatische incasso lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Al eens gebeld en op mijn factuur staat zelf overmaken en er is nog nooit een automatische incasso geweest. Ik betaal elke maand het bedrag zelf aan ziggo. Ik wil graag automatische incasso maar kenne...

Tymaral door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verlagen internet snelheid Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Ik heb nu een "oud" Ziggo pakket. Ik wil graag mijn internet snelheid verlagen, daarom moet ik een nieuw pakket samenstellen. Ik kies dan voor: zelf samenstellen > kies de lagere snelheid > ...

Account verwijderen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb, ivm verhuizing, een nieuw contract afgesloten bij Ziggo en wil daarom mijn oude ‘Mijn Ziggo account’ met contractnummer **klantnummer verwijderd wegens privacy door moderator** laten verwijder...

claudia3 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonement opzeggen Onopgelost

Beste ziggo Waarom kan ik nergens terug vinden tot wanneer mijn abbonement loopt??Kunnen jullie mij vertellen tot wanneer mijn abbonement loopt?? Groetjes Zsuzsanna

Zsuzsanna door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen bevestiging opzegging Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand van Ziggo nazien of mijn opzegging verwerkt is? Ik ben op 16 augustus (nu een dikke week geleden) gebeld door de afdeling opzeggingen. Verhaal uitgelegd en ze gaf ook aan dat eind september...

Danny2020 door Gedreven Raadgever
  • 17 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 3 Likes

Klacht: Mediabox XL werkt niet goed, Next niet mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Heb sinds jullie een abonnement bij Ziggo. Alles in 1 compleet. Heb daarvoor een Mediabox XL ontvangen. Deze werd bloedheet en viel uit. Nu een nieuwe ontvangen en die wordt ook erg warm en maakt lawa...

Henk M. door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internetsnelheid wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag mijn internetsnelheid wijzigen van complete naar start.Kan iemand dat voor mij doen?Online wijzigen werkt niet zoals al bekend is gezien de vele onderwerpen hierover 

emiell door Stamgast
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Factuurdatum aanpassen Alleen-lezen Opgelost

Ik zou graag mijn factuur datum willen verplaatsen zo ver mogelijk aan het einde van de maand. Het komt nu elke keer heel ongelukkig uit om het zo maar te zeggen. Het maakt dan verder niet uit dat ik ...

Incasso datum veranderen Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag mijn incasso datum veranderen naar 29e van de maand.

ziggo go Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken Alleen-lezen Opgelost

Ziggo Go melding: Je hebt een abonnement nodig Sinds kort krijg ik bovenstaande melding bij een serie van 7 seizoen.Van deze serie heb ik 5 seizoen plus afl. 5 van seizoen 6 kunnen zien.Is er iets aan...

Callahan2 door Raadgever
  • 30 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Oude smartcard weer activeren? Opgelost

Ik zit nu bij een andere provider, maar ik heb hier nog een Humax 5200C met een Ziggo smartcard liggen. Ik denk eraan om weer over te stappen naar Ziggo met TV Start, maar ik heb geen interesse in de ...

Signaal bij verhuizing Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, ik had een vraagje.Ik ga binnenkort verhuizen en ik dacht ergens gelezen te hebben dat het signaal(TV&Internet) op mijn oude adres nog even blijft werken na de verhuisdatum die ik door...

Toon015 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Incassodatum wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Goedeavond, Graag zou ik zien dat de maandelijkse incassodatum aangepast wordt naar later in de maand, bij voorkeur aan het einde van de maand. Is dat mogelijk?Bij voorbaat dank.

avanhien door Raadgever
  • 70 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 16 Likes

Onbekende actiecode Friends & Family Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik probeer nu al een tijd mijn jaarabonnement dat inmiddels verlopen is weer te verlengen als externe medewerker via Friends & Family.Heb al meerdere codes aangemaakt, maar telkens met de melding:...

Czerwone door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betaaldatum wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Ik wil graag de betaaldatum van mijn facturen wijzigen naar de 27e van de maand. Ik ben ermee bekend, dat dit eventueel 2x afgeschreven wordt.Met vriendelijke groet Hetty van Vondelen

Incassodatum wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Graag zou ik zien dat de maandelijkse incassodatum aangepast wordt naar later in de maand, bij voorkeur tussen de 26e en 30e. Is dat mogelijk? Het is geen bezwaar als door deze wijziging een...

Aanpassen TV-abonnement zodat ik kan opnemen Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Na wat speurwerk heb ik gelezen dat ik mijn abonnement niet kan wijzigen via mijnZiggo, omdat het abonnement al een aantal jaar bestaat (te oud). Kunt u (moderator) voor mij het abonnement ...

Oneerlijke aanbieding Opgelost

Goedemiddag, In januari werd ik gebeld door een vriendelijke man met de vraag waarom ik een tijd daarvoor weg was gegaan bij Ziggo en of ik geen interesse had om weer terug over te stappen naar Ziggo....

Iris12 door Stamgast
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen