Inzicht in je factuur: dit is er aangepast rondom streamingdiensten Sticky Onopgelost
Heb je vragen over je factuur rondom streamingdiensten? We kunnen ons goed voorstellen dat je het even niet snapt, we zijn namelijk bezig met wijzigingen...
Heb je vragen over je factuur rondom streamingdiensten? We kunnen ons goed voorstellen dat je het even niet snapt, we zijn namelijk bezig met wijzigingen...
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Wij hebben vanuit voorgaande tijden 3 @smartcards, waarvan wij er nog maar 1 gebruiken. ? 1: Zijn hier eigenlijk kosten aan verbonden? ? 2: Zijn die te d...
Hi, i moved abroad. please help me cancelling my internet subscription. it's near impossible to get a contact, or there's no easy way to cancel my subscr...
Pas op 23 oktober is mijn apparatuur geregistreerd en had ik eindelijk internet en tv. Op het moment dat ik wilde opnemen bleek dit niet mogelijk terwijl...
Hoe moet ik mijn ziggo wifibooster pods opzeggen? Ik krijg ze niet aan de praat. Zie enkel melding “Deze SmartWifi pod is al geïnstalleerd” en “U kunt de...
Ik had bij Ziggo nog een verouderd abonnement Z1 TV en Internet met extra zenders Ziggo Sport compleet en ESPN. Gisteren aangepast naar KabelTV pakket me...
Af en toe krijg ik tijdens kijken van een eerder opgenomen programma diverse foutcodes. Meestal zijn het CS 2212, CS 3300 en CS 9097.Dit gebeurt gemiddel...
Hoe kan ik in de Deco app een gescheiden netwerk aanmaken dat alleen maar 2.5Heeft ? Dat ivm het pogen om mn probleem op te lossen met instabiel Sonos. S...
Hoel lang blijft e-mail actief na beeindiging abonnement ?
Hi, I'm trying to login My Ziggo, but I am getting Error Code 002. I am one of the new members.Currently, my subscription is active, so I am able to use ...
Hallo Ziggo, Ik heb december 2021 3 wifi boosters gekregen vanweg een verhuizing, maar we hebben ze niet nodig gehad en wil ze graag retourneren (zitten ...
Dag, ik maak al geruime tijd gebruik van de Mediabox XL vanaf het begin geeft de Mediabox XL veel warmte af. Nu lees en hoor ik dat dit apparaat veel ene...
Geacht, Ik krijg mijn factuur per post. Ik heb dit liever per mail en heb dit ook al aangegeven. Echter komt het nog steeds per post en kost dit mij €2,5...
Ik beheer de rekening van mijn moeder omdat zij in een verpleeghuis woont. Bij aanvraag voor abonnement duidelijk aangegeven dat het gaat om een kamer in...
Dag, Ik wil graag weten hoe ik mijn proefperiode van de wifiboosters kan opzeggen voordat ik moet gaan betalen. Groet Robbert Zweers
Ik zou graag het gebruik van mijn wifi smart pods willen opzeggen en ze retourneren
graag wil ik Viaplay opzeggen, via mijn Ziggo lukt dit niet en telefonisch kom ik ook geen steek verder, wie weet hoe ik Vaplay op kan zeggen ?
Hi, One of my friends gave me his Mediabox XL before leaving Netherlands. I would like to know how to activate the box or to replace my actual modem ? Th...
Heb afgelopen zondag contact gehad met de klantenservice en heb telefonisch een korting gekregen. Echter krijg ik nu op papier een andere aanbieding dan ...
Ik heb jullie betaalinformatielijn ( 0800-2233444) gebeld voor betaal informatie. Eerst wordt om mijn klantnummer gevraagd, en dat toets ik dan in. Vervo...
Mijn abonnement loopt af op 19 november, en ik moet het modem terugsturen.Nu staat er in de bevestigingsmail "U ontvangt enkele dagen voor de einddatum p...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.