Serienummer controleren aankoop tweedehands SmartWifi pods Sticky Onopgelost
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Goedemiddag, Ik hoor van andere abonnementhouders van Ziggo dat hun UPC mediabox kosteloos wordt omgeruild voor een Next mini. Wij vroegen ons af of dat ...
Hallo, ik wil graag per direct mijn smart wifi pods opzeggen. Helaas heeft het geen meerwaarde.De pods wil ik dan ook snel weer terug sturen. Kan ik deze...
LS Ik wil graag mijn Mediabox XL omruilen voor een goed en zuiniger alternatief, zonder aan functionaliteit in te boeten.Ik heb dit geprobeerd via Mijn Z...
Na een jaar afwezigheid ben ik opnieuw klant geworden bij Ziggo. Alleen mijn oude account met het oude klantnummer is nog actief met daaraan mijn Vodafon...
Goewdemorgen, Ik wil graag per direct de huur van mijn WiFi pods opzeggen en deze zsm naar ziggo retour sturen. Ik ga er vanuit dat de opzegging per dire...
Hallo, Ik ben van plan om over te stappen op glasvezel met alleen internet en vast bellen, dus zonder TV (een combinatie die Ziggo niet lijkt aan te bied...
Goedemiddag, Vanmiddag is de monteur langs geweest omdat mijn modem bij het installeren een rood knipperend lampje gaf. Bij controle bleek er geen signaa...
Goedemiddag, Bij mijn abonnement heb ik destijds een Wifibooster Pod besteld (maandelijks). Sinds gisteren is mijn abonnement actief en gebruik ik de Wif...
Hoe zet ik de sms reclame uit die Ziggo stuurt. Ik vind deze SMS'jes erg vervelend en niet wenselijk. Ik heb en wil ook geen telefoon abonnement via Zigg...
Goedemiddag, Omdat in het in MijnZiggo niet mogelijk is om mijn abonnement voor de Smartwifi pods op te zeggen,hierbij graag het verzoek om het abonnemen...
Na verhuizing maken mijn ouders gebruik van een collectief netwerk. Zender 22 BBCFirst doet het als enige in de reeks niet. Is er iets fout in de instell...
Goedemorgen, Veranderd de contract duur van het abonnement na een verhuizing? Groet,Eco
Goedemorgen ik ben op zoek naar de mogelijkheid of advies over het omzetten van de papieren factuur naar de digitale versie. Ik kan op de site niet goed ...
Zou iemand van de Ziggo moderators mij de einddatum van mijn contract kunnen vertellen?Heb gegevens in mijn profiel toegevoegd. Wens iedereen fijne kerst...
Ik heb een ci module abonnement die ik niet meer gebruik. Ik wil deze stop zetten. Maar dit lukt niet via mijn ziggo. Hoe lukt dat wel?
Ik probeer al een aantal dagen met Safari van Apple in te loggen op Ziggo.nl Ik krijg voordurend de foutmelding "toegang geweigerd Error 15" Na verloop v...
Goedemorgen,Ik begreep dat Viaplay per maand opzegbaar is. Mijn vraag is nu of er ook een minimale abonnementsduur van toepassing is? Of kan ik bijvoorbe...
Ik ben een nieuwe klant bij Ziggo. ( ik heb in oktober aangemeld en vandaag overgegaan ). Wanneer ik inlog op mijn ziggo zie ik mijn producten niet staan...
Sinds half jaar heb ik ook een Sonos installatie en gedurende die tijd doet de audio soms wel en soms niet in combinatie met de Ziggo decoder. Na wat zoe...
Ik heb al jarenlang Technicolor TC7210 modem. Ik heb zojuist mij abonnement veranderd van alles in één Max naar Giga. Kan ik z.s.m. een nieuw modem ontva...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.