Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 20.7KOplossingen
  • 41.3KDiscussies
  • 146KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Wifi booster retourzenden Opgelost

Hoe kan ik mijn gehuurde wifi booster retour aanmelden en moet ik ze dan op de post doen of kan ik het ergens langs komen brengen?

Ziggo kast verplaatsen Opgelost

Hallo, Wij hebben een ziggo straatkast in de tuin staan. Wel heel mooi op de erf afscheiding. Maar nu willen we een beton schutting plaatsen. Waardoor de kast niet meer bereikbaar zou zijn. Nu zoek ik...

Bestelling: hoelang duurt het? Opgelost

Geachte heer/mevrouw,Ik heb gister 23 april een ziggo tv en internet abonement bij jullie genomen graag zou ik willen weten hoelang het duurt voordat het bestelling thuis hebt want ik zit ook meestal ...

Gratis Extras Ziggo + Vodafone Opgelost

Had vernomen van de voordeeltjes als je het samen op een adres hebt, zo gezegd, zo gedaan. Nu heb ik aan de kant van Vodafone al m'n gratis extras... maar van Ziggo nog niks gehoord (wat wel handig zo...

schmidty door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

verlengen ligplaats pakket bezorging Onopgelost

ik wil dat mijn pakket van ziggo bij postnl primera (leverplaats) langer word vast gehouden is dat mogelijk en hoe ? (1 WeeK Ong.)

Valse indruk Onopgelost

Er staat " Omdat u Ziggo met Vodaphone combineert …..".Ik heb wel Ziggo maar nooit Vodaphone gehad. Nimmer!Na bellen blijkt dat er wordt bedoeld " ALS u Ziggo met Vodaphone combineert….."Nog meer mens...

Beveiliging Ziggo diensten - verschillende wachtwoorden voor systemen Opgelost

Op dit moment worden de inlog gegevens van "mijn Ziggo" ook gebruikt voor je inlog van Ziggo email en Ziggo go. Ik zou dit graag met verschillende wachtwoorden willen beveiligen. Dus voor "mijn Ziggo"...

Wilko Gld door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 13 Likes

Grijs kastje op oprit Opgelost

We hebben pas een huis gekocht in Valkenburg Z-H 2235CX 21na het opknappen van tuin en oprit blijkt het grijze kastje half voor de oprit te staanwat is het beste te doen ?bvdAb

abber door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Twee internet abonnementen op één klantnummer mogelijk? Opgelost

Vanwege mijn werk verhuis ik binnenkort deels naar een ander adres; doordeweeks verblijf ik daar, in het weekend verblijf ik op mijn oude adres (waar mijn vriendin blijft wonen). Het internet op ons o...

Raymon door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Terug naar Ziggo Opgelost

HalloIk zit er aan te denken om weer terug te gaan naar Ziggo, alleen wil ik geen XL box maar de nieuwe Nextbox. Ook wil ik een tweede box voor de slaapkamer (geen CI module) omdat dat niet gaat hier....

Wibisa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

TV Start vs TV Compleet - verschil Opgelost

Hoi,ik heb op dit moment een TV compleet pakket, waarvan de Mediabox XL in de la ligt omdat ik via een cam module in m'n smart tv kijk. Nu is mijn vraag: als ik downgrade naar TV Start, wat verandert ...

JansenM door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Contactformulier werkt niet Opgelost

Tijdens grote storing op 07 april 2019.Het invullen van het contactformulier lukt nog wel, maar geeft een foutmelding bij verzenden(restapi.ziggo.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.HTTP ERROR...

Jempi door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan ik ook maandelijks het abonnement upgraden of downgraden? Onopgelost

Ik vroeg me af of het, zoals jullie zeggen, daadwerkelijk mogelijk is om het abonnement maandelijks voor internet + tv te wijzigen? Kan dit alleen als je omhoog gaat in functies, of kan je het abonnem...

Manon123 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen geweigerd Opgelost

Wil ik overstappen, krijgt de nieuwe aanbieder het bericht dat er al een abonnement is bij een andere provider. Daardoor krijg ik dubbele kosten. Waarom is dit niet beter geregeld?

ziggie3 door Gedreven Liefhebber
  • 67 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Dagpas bestellen, hoe? Opgelost

hoe kan ik nu eindelijk een dagpas bestellen

Overzicht gevoerde telefoongesprekken Opgelost

Ik heb o.a. Volop Bellen voor € 10,95 per maand.Hoe kan ik nagaan of ik daarmee goedkoper uit ben dan zonder deze module?Als ik een overzicht kon vinden van de gemaakte telefoongesprekken, dan zal het...

Brampie door Gedreven Raadgever
  • 254 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 16 Likes

Eindversterker verplaatsen? Opgelost

Hallo Ziggo,Ik heb voor mijn huis een grijze kast staan met tv kabels erin. Volgens mij heet het een eindversterker. Deze kast staat op gemeentelijke grond, maar recht op de plek waar ik een inrit/uit...

Film1 opgezegd en toch wordt er nog geld geïncasseerd? Opgelost

Hallo, Is er een webcare medewerker die mij kan vertellen waarom Ziggo een maand na opzegging (ook bevestigd door Ziggo) nog het abonnementsgeld incasseert voor de maand april? Op 27/2 bevestigd dat F...

Music19 door Gedreven Raadgever
  • 392 Topics
  • 8 Oplossingen
  • 61 Likes

Kan niet meer inloggen op Mijn Ziggo Opgelost

Kan niet meer inloggen sinds enkele dagen op mijn ziggo. Krijg onderstaand bericht. Ai, dat ging even misBladwijzer of bookmarkProbeer je in te loggen via een bookmark of bladwijzer? Verander de link ...

wouterD door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Einddatum contract Opgelost

Goedemorgen,Kunnen jullie misschien kijken wat de einddatum is van mijn contract? Volgens mij heb ik een 1 jarige abonnement. Groet, Annette

Bouw1987. door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe gaan jullie om met goedkopere aanbieding van concurrent? Opgelost

Beste Ziggo,Ik was laatst bij mijn vader thuis en hij vertelde mij over iets wat hij nu aan het proberen is. Hij gaf aan dat het gaat om IPTV. Ik heb zelf ook even gekeken en dit lijkt erg goed en goe...

AOverdijk door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Factuur gekregen: ben ik gek of is Ziggo gek? Opgelost

Na 4 maanden toezeggingen, frustraties en vele telefoontjes had Ziggo eindelijk de verlenging van mijn abonnement voor elkaar. Per 1 maart wordt het abonnement voor 1 jaar verlengd en betaalt u per 1 ...

albero67 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Klantnummer - waar vind ik deze? Onopgelost

Hallo ik zoek mijn klantnummer en heb de mails per ongeluk verwijderd

Keshia87 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Straatkast in nieuwbouw wijk - verplaatsen Opgelost

Wij hebben sinds eind januari de sleutel van onze nieuwbouwhuis. Een aantal weken geleden was er plotseling naast ons huis een straatkast geplaatst, precies op plek waar de schuttingdeur komt. Wie ik ...

Hanna door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox binnen maar andere provider nog actief Opgelost

Ik heb vandaag de Mediabox XL binnen alleen is telfort nog niet opgezegd want is een opzegtermijn van een maand, dus telfort is nog actief! Kan ik nu wel al ziggo aansluiten? Of moet ik wachten ?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen