Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 11KOplossingen
  • 15.7KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Omzetten abonnement naar Basic lukt niet via website Opgelost

Beste, Ik wil mijn abonnement downgraden van een 'Ziggo Start' naar een Internet only Basic abonnement (40/5 Mbit/s voor € 32,50 per maand, eerste 6 maanden 29,50). Ik maak namelijk geen gebruik meer ...

ivarl door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Combivoordeel Hollandsnieuwe Opgelost

Ik ben een maand geleden overgestapt van vodafone naar hollandsnieuwe. Tot op heden nog geen e-mail van ziggo ontvangen dat ik extra pakket kan activeren. Mijn n.a.w. gegevens zijn bij hollandsnieuwe ...

Graag mijn abonnement aanpassen (werkt niet via Mijn Ziggo) Opgelost

Volgens mijn recherche is dit een bekend probleem als ik een "oude" abonnement heb.Ik had eigenlijk verwacht dat het juist in zo een situatie mogelijk zou moeten zijn het abonnement via Mijn Ziggo aan...

Uwe79 door Raadgever
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Tot wanneer loopt mijn abonnement/contract Onopgelost

De vraag is simpel, het antwoord vinden lijkt onmogelijk. Tot wanneer loopt mijn contract/abonnement? niet te vinden...

Automatische incassodatum wijzigen Opgelost

Beste, Kan mijn incassodatum gewijzigd worden? Gelieve na de 24e van de maand.

Cjgnagel door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontkoppelen Ziggo account Opgelost

Zou iemand mij kunnen helpen met het ontkoppelen van mijn reeds opgezegde Ziggo account ***klantnummer verwijderd door moderator ivm privacy**** van mijn Vodafone account? Dan kan ik daarna mijn huidi...

Tatjana1 door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Automatische incassodatum wijzigen Opgelost

Beste, Kan mijn incassodatum gewijzigd worden? Het liefst naar de eerste van de maand maar ergens tussen de 26ste en de 5de van de nieuwe maand is ook goed. Alvast bedankt. Groeten, Floris

FHO1 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

F1 TV activeren met Ziggo Sport Totaal lukt niet Opgelost

Na eerste contact ziggo klantenservice ben ik netjes door de F1TV.com support gemaild om het probleem "Je account is al gekoppeld met Ziggo en ook je gratis abonnement is actief. Geniet van live strea...

WH door Stamgast
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen NPO Extra Opgelost

Gister kon in nog npo extra ontvangen. En nu ineens niet meer. Heeft u enig idee hoe dit komt? Vr gr Monique van der Linde

RE: Hollandsnieuwe combivoordeel is niet te activeren Opgelost

Vervolg op https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Hollandsnieuwe-combivoordeel-is-niet-te-activeren/m-p/853387/highlight/true#M12673 omdat ik daar niet meer kan reageren. Het ontbreken van de harde ...

Met Rick door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement plotseling gewijzigd, telefonisten snappen het niet Opgelost

Hallo, Omdat jullie telefonisten niet luisteren en zelf weinig snappen, hierbij maar in tekst mijn probleem.- 20 september gebeld om mijn digitale TV abonnement op te zeggen AAN HET EINDE van mijn jaa...

ZZZZZ door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Betaaldatum wijzigen Opgelost

Goedendag,Ik wil graag de betaaldatum van mijn facturen wijzigen naar de 28e van de maand.

royensam door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Huidige Mediabox omruilen voor Next Opgelost

Beste @Moderator Ziggo, kan ik via deze weg mijn huidige mediabox omruilen voor de NEXT ?? Sinds kort ben ik in het bezit van een LG 65 inch 4K tv en wil deze uiteraard tot het uiterste gebruiken. Ik ...

TonKrap door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-mailadres nog gekoppeld aan een oud Ziggo account Opgelost

Goedemiddag, Onlangs ben ik verhuist waarbij mijn oude Ziggo account tot eind november vorig jaar actief was. Op mijn nieuwe adres heb ik per eind december een nieuw abonnement, dus met een nieuw klan...

Krijg sms dat abo vandaag stopt, maar KPN is nog niet klaar Opgelost

Krijg vandaag een sms dat mijn abonnement stopt. Maar heb glas bij KPN aangevraagd en zij verzorgen de overgang. Maar hebben hier nog niet eens aangelegd door issues in pand. Mag toch aannemen dat die...

mt07 door Gedreven Raadgever
  • 92 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 18 Likes

0 euro factuur Opgelost

Goedemiddag, ik kijk net tussen mijn facturen omdat ik die van deze maand wil betalen alleen er staat dat hij 0 euro is en ook betaald. Is dit een error of bug? Ik wil graag mijn rekening betalen. ook...

VANVEEN86 door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mailbox van overleden vader is nog actief na bijna 5 jaar Opgelost

Hallo,Bijna 5 jaar na het overlijden van mijn vader blijkt zijn mailbox nog steeds actief te zijn. Er kunnen nog steeds mails naartoe worden gestuurd. Natuurlijk is zijn abonnement ooit opgezegd, maar...

Roel26 door Stamgast
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifibooster opzeggen Opgelost

Hallo allemaal, Ik heb een tijd de wifiboosters thuis als huurabonnement. Ik heb inmiddels een nieuwe set meshwifipunten aangeschaft. Ik zou daarom graag het abonnement op de wifiboosters opzeggen. Ik...

avreijnen door Stamgast
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen