Aanvraag en opzegging abonnement beide niet gelukt Onopgelost
Gdm, Op 25-11 heeft mijn nichtje TV+internet aangevraagd met de wensdatum 03-01-2023. Ik zelf als bewoner van het huis waar mijn nichtje in is gaan wonen...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Gdm, Op 25-11 heeft mijn nichtje TV+internet aangevraagd met de wensdatum 03-01-2023. Ik zelf als bewoner van het huis waar mijn nichtje in is gaan wonen...
Goedendag,Op 13 oktober heb ik een contract afgesloten bij Ziggo. Echter heeft de afsluiter nooit gevraagd wanneer het contract in moest gaan. Ik had nog...
Sinds vandaag 1-1-2023 ben ik klant van Ziggo. Alles werkt perfect alleen als ik de SmartWifi app wil installeren krijg ik de melding dat ik geen Ziggo a...
Ik wil graag mijn extra mediabox next opzeggen. Via de app is het niet voor elkaar te krijgen. Kan iemand deze voor mij opzeggen ? Alvast mijn dank.
Weet iemand of telefoonnummer +31 527 857 040 van Ziggo is. Ben hier meerdere malen door gebeld. Geen voicemail ingesproken. Online kom ik tegen dat dit ...
Goede morgen, kan een Ziggo medewerker Mijn Vodafone loskoppelen van Mijn Ziggo? Kan na het samenvoegen nl niet meer in mijn ziggo, ik krijg dan de meldi...
Ik zou graag onze 2 wifi pods willen opzeggen en retour zenden. Hoe regel ik dit?
Goedemiddag, Ik hoor van andere abonnementhouders van Ziggo dat hun UPC mediabox kosteloos wordt omgeruild voor een Next mini. Wij vroegen ons af of dat ...
Hallo, ik wil graag per direct mijn smart wifi pods opzeggen. Helaas heeft het geen meerwaarde.De pods wil ik dan ook snel weer terug sturen. Kan ik deze...
LS Ik wil graag mijn Mediabox XL omruilen voor een goed en zuiniger alternatief, zonder aan functionaliteit in te boeten.Ik heb dit geprobeerd via Mijn Z...
Na een jaar afwezigheid ben ik opnieuw klant geworden bij Ziggo. Alleen mijn oude account met het oude klantnummer is nog actief met daaraan mijn Vodafon...
Goewdemorgen, Ik wil graag per direct de huur van mijn WiFi pods opzeggen en deze zsm naar ziggo retour sturen. Ik ga er vanuit dat de opzegging per dire...
Hallo, Ik ben van plan om over te stappen op glasvezel met alleen internet en vast bellen, dus zonder TV (een combinatie die Ziggo niet lijkt aan te bied...
Goede dag. Ik kan nergens vinden hoe ik abonnement kan wijzigen. Wij hebben compleet maar willen overstappen naar Internet only 350 en 2 wifi spots. Heb ...
Goedemiddag, Vanmiddag is de monteur langs geweest omdat mijn modem bij het installeren een rood knipperend lampje gaf. Bij controle bleek er geen signaa...
Goedemiddag, Bij mijn abonnement heb ik destijds een Wifibooster Pod besteld (maandelijks). Sinds gisteren is mijn abonnement actief en gebruik ik de Wif...
Hoe zet ik de sms reclame uit die Ziggo stuurt. Ik vind deze SMS'jes erg vervelend en niet wenselijk. Ik heb en wil ook geen telefoon abonnement via Zigg...
Goedemiddag, Omdat in het in MijnZiggo niet mogelijk is om mijn abonnement voor de Smartwifi pods op te zeggen,hierbij graag het verzoek om het abonnemen...
Hi, graag wil ik de betaaldatum voor automatische incasso wijzigen naar de 26ste van de maand. Kunnen jullie dit voor mij regelen?
Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.