Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 28.5KOplossingen
  • 53.8KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Verouderde hoofdaansluiting? Opgelost

Ik kan niet zeggen dat ik klachten heb, maar is dit niet een zeer verouderde hoofdaansluiting nog van UPC?Misschien eens een keer vervangen?, beeld is goed dus ik heb geen haast.

Simba24 door Expert
  • 676 Topics
  • 31 Oplossingen
  • 110 Likes

Korting weg na abonnement upgraden Opgelost

We zijn per 2-6-2021 overgestapt van Budget Alles in 1 naar Ziggo ( Bij Budget konden we voor 45 euro p/m tot 7 dagen terugkijken naar Tv-programma's). Bij Ziggo hadden we gekozen voor TV Standaard. T...

bernies door Raadgever
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Nieuw abonnement - oude e-mailadres overzetten? Opgelost

Beste, ik ben nieuw klant bij ziggo en in het verleden ben ik dit ook geweest. Nu heb ik destijds een ander klantnummer gehad en daarbij mij e-mail gekoppeld. Nu heb ik een nieuw klantnummer en zou ik...

JelleMaas door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement aanpassen lukt niet Onopgelost

Blijft hangen in klein momentje zoeken je gegevens erbij voor uren, in meerdere browsers geprobeerd.

rrkoens door Stamgast
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Extra mediabox opzeggen Opgelost

ik heb een exstra mediabox en die wil ik opzeggen maar hoe?

buurke door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnementswijzigingen zijn niet van kracht geworden Onopgelost

In maart probeerde ik over te stappen van het Giga ziggo-abonnement naar het Complete-abonnement. Dit deed ik online met Mijn Ziggo en daarna kreeg ik een bevestigingsmail. Vandaag is er nog steeds ge...

kenmac door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Upgraden van actie? Onopgelost

Beste,Ik wil het TV only abonnement van mijn moeder upgraden via deze actie: https://www.ziggo.nl/euroKan ik daarna dit pakket upgraden met Voip bellen?En kan het TV pakket ook geupgrade worden zodat ...

digibeta door Gedreven Raadgever
  • 30 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 14 Likes

Aanbod 300 -> 600 Mpbs Opgelost

Hallo, sorry - ik ben weer eens lastig.. Heb een aanbod van ziggo gekregen voor een jaar gratis internet verdubbeling, dus de ideale motivatie om mijn oude 100 Mb vaste bekabeling nu eens echt door te...

Opzegtermijn per maand of kalendermaand? Onopgelost

Ik heb een all in pakket. Dat wil ik nu opzeggen. Opzegtermijn is 1 maand. Nu is de vraag: kun je gedurende de maand opzeggen en gaat dan de maand in? Bijv: ik zeg op per 20 mei 2022, stopt alles dan ...

Kapitein door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag over aanvullende producten. Opgelost

Mijn huidige product is Internet Complete en TV Complete Next met Volop Bellen internationaal.€86, - per maandAls ik dit verander naar alles in een Compleet €71,00 per maand.(zie afbeelding Ons advies...

apelgrim door Stamgast
  • 45 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 16 Likes

Automatisch incasso niet plaatsgevonden Onopgelost

Deze vraag is rechtstreeks voor een Ziggo-medewerker.Vanwege een verhuizing heb ik mijn rekeningnummer gewijzigd. Voorheen betaalde ik altijd via een automatisch incasso en dat staat nu nog steeds op ...

Daniel4 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn Ziggo producten wijzigen Opgelost

Kan mijn mijn ziggo account gereset worden? Ik kan mijn producten niet wijzigen. Wanneer word geprobeerd mijn producten op te halen krijg ik na een tijd een foutmelding dat mijn producten niet zijn op...

Arjan_3 door Raadgever
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Wijzigen Abonnement naar Internet Only Compleet Opgelost

Hoi, Op Mijn Ziggo zie ik nergens een manier om mijn abonnement om te zetten van ‘Internet Compleet + TV Start' naar ‘Internet Only Compleet'. Ik maak namelijk nooit gebruik van digitale TV. Als ik ee...

Bus door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Bedankt Mala (klantenservice ziggo) Onopgelost

Wat een ontzettende lieve verassing. Een lach op mijn gezicht en die van mijn kinderen. Prachtig!! Dankjewel Mala, ook namens mijn kinderen voor de heerlijke snoepjes. Groetjes Ilona

Phishing mail? "Ziggo | Klantenservice | 80D " Opgelost

Kreeg net een email met de volgende inhoud van dit raadselachtige email adres Ziggo | Klantenservice | 80D Geachte heer/mevrouw ,Je ontvangt deze e-mail omdat we de Ziggo Dienstenovereenkomst updaten...

Ruud vE door Stamgast
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Ziggo Go niet meer beschikbaar na verhuizing Opgelost

Beste community, Wij zijn kort geleden verhuisd en hebben hierbij een nieuw Ziggo abonnement afgesloten met een nieuw klantnummer. Vervolgens hebben we met dit nieuwe klantnummer een nieuw Mijn Ziggo ...

Alles in 1 basis omzetten naar Internet Basic met Kabel TV Opgelost

Ik heb nu een Alles in 1 basis abo met 4 smartcards en 3 CI-modules.Wanneer ik terug ga naar Internet Basic en een TV abo, wat zijn dan naast het vervallen van vaste telefoon de verschillen?Kan ik gew...

A-B door Raadgever
  • 50 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Uitbreiden abonnement, vragen en misschien annuleren Opgelost

Beste lezer, Sinds een paar maanden ben ik Ziggo klant, met Ziggo start zonder tv, de eerste 6 maanden geniet ik van 50% korting. Al gauw wilde ik dit uitbreiden om ook tv te kunnen kijken, maar dat k...

HuubvG door Gedreven Raadgever
  • 36 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 20 Likes

Aanpassen betalingsdatum Onopgelost

Ook ik zou de datum van mijn betaling willen verzetten naar de 29e. Kunnen jullie dit regelen?

Lucia60 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen