Serienummer controleren aankoop tweedehands SmartWifi pods Sticky Onopgelost
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Beste Ziggo,Na dat er heel wat fout ging aan jullie kant hadden jullie het opgelost en kreeg ik een vergoeding en HBO een jaar lang gratis, maar naar 1 m...
Hoi, Ik heb nu een internet xxl abonnement. 2 jaar contract met 9 maanden 50% korting. Dus mijn vraag is als ik een internet elite abonnement kies (wijzi...
Goedemorgen Ziggo-team en community members, als gesprekken worden opgenomen graag toevoegen mijn telefoongesprek van gisteren 15:43 wat begon grappig me...
Hallo Ziggo e/o allemaal, Werd vanmiddag gebeld door een nummer uit Maastricht, nl +31435690206. Als ik dit Google kom ik uit op het Ziggo-forum waar men...
Hallo, ik ben een klacht over mijn gratis abonnement van HBO max dat ik een tijdje geleden heb ontvangen als nieuwe klant van Ziggo. Dit HBO abonnement w...
Hallo,ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij ziggo na een jaar bij kpn gezeten te hebben.Nu heb ik een monteur nodig gehad om de apparatuur aan het w...
Beste .... Ik heb ook sinds gisteren een abonnement van Ziggo met gratis Disney+ voor 12 maanden. Inmiddels al diverse dingen gelezen erover en steeds wo...
Beste, Ik heb een vraag over HBO MAX welke ik niet geactiveerd krijg in 'Mijn Ziggo' In mijn abonnement zit HBO MAX Standaard toegevoegd. Deze is maandel...
Geen vraag, maar een groot compliment. Ik wilde dat ik wist met wie ik heb gesproken vanmiddag, maar het is me ontgaan. Mijn smartcard was bleek defect t...
Ik ben geen klant meer bij ziggo. Graag wil ik mijn account verwijderen maar dat kan ik nergens op jullie website vinden?
Graag met die irritante mails met 50% korting stoppen aub, ik trouwe slapende klant krijg nog geen 1% tegemoetkoming of eenmalige korting.
Hallo Ziggo, Gezien ik een mail willen sturen, maar de mailadressen op internet blijkbaar ook niet kloppen, stuur ik onderstaande maar via deze weg. Hope...
O Ziggo, mijn trouwe vriend,Waarom werkt mijn HBO Max niet zoals het moet?Sinds eind juli, zo stil en leeg,Een scherm zonder leven, een avond zo weeg. De...
Ik vind de facturen slecht leesbaar, grijze letters op witte achtergrond. Kan dit weer gewoon zwart worden? Een tijdje geleden was dit wel zo.
Maandag 19 augustus 2024 heb ik telefonisch mijn abonnement opgezegd. Echter, heb ik tot op heden geen bevestiging van deze opzegging per mail en geen ve...
Ons abonnement liep van een jaar liep 6 weken geleden af. Bij de laatste factuur betaalde we nog voor een hele maand terwijl deze eigenlijk maar voor 10 ...
Goedemiddag,Omdat ik via de telefonische helpdesk na meerdere pogingen niet verder kom, stel ik mijn vraag nu hier.Wij verhuren zo'n 115 vakantiehuizen a...
Beste allemaal, Ik werd regelmatig gebeld door +31 30 2961091. Gisteren de telefoon opgenomen en er werd mij een mooie nieuwe voordeliger abonnement aang...
Goedenavond, Afgelopen maand ben ik per 19-8 overgegaan van Ziggo naar Odido Glasvezel. Zoals de instructies aangaven heb ik alle producten (Ziggo Next M...
Nu de prijs van mijn abonnement bij Ziggo boven de 100 euro per maand schiet werd het hoog tijd om het contract op te zeggen en over te gaan op een ander...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.