Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 20.7KOplossingen
  • 41.4KDiscussies
  • 147KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Kan mijn login naam niet veranderen Onopgelost

Ik probeer nu al 2 uur lang mijn login naam te veranderen, de webpage waar dat moet geeft aan dat ik geen naam meer kan gebruiken, maar alleen nog maar een emailadres wat bereikbaar is.Dus ik heb mijn...

Marcurio door Liefhebber
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Verrekening factuur vorige provider Onopgelost

Goedemiddag.Ik ben onlangs overgestapt van T-mobile naar Ziggo toe. Vanwege een mooi aanbod. Ziggo zou de overstap regelen en daarmee mij dus bij de vorige provider uitschrijven. Dat is uitschrijven b...

Connect Box en TP Link Deco M9 werken niet samen. Opgelost

Om het Wifi signaal te verbeteren en het ongemak van het handmatig switchen tussen access points te voorkomen, heb ik een TP Link deco M9 aangeschaft. Het lukt me alleen niet om de Deco rechtstreeks o...

Verhuizen Onopgelost

Hallo Ziggo, Mijn man heeft afgelopen week contact gehad met de klantenservice ivm onze verhuizing. Toen hij vroeg of jullie misschien een leuke aanbieding hadden, we blijven toch klant bij jullie, ga...

Cbk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slechte service 50 woningen zonder signaal Opgelost

Ik stel deze vraag voor mijn vader van 81. Vrijdag 30 april heeft er in gorinchem een stroomstoring plaats gevonden daarbij zaten 17000 klanten zonder stroom. Nadat de stroom terug was werkte er niks ...

Slechte service graag passende oplossing Onopgelost

Ik ben zeer ontevreden over de service van de klantenservice. Graag zou ik willen dat iemand met verstand van zaken contact met mij opneemt om een en ander te bespreken. Ik ben echt schandalig behande...

Eliah97 door Liefhebber
  • 28 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

abonnement wordt niet herkent. Opgelost

zojuist mijn mediabox Next aangesloten, maar ik krijg nu een foutmelding CS 1011. Abonnement wordt niet herkent. Wat moet ik doen?mvg Norbert Vaessen

Norbert V door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement Onopgelost

De 26ste april de nieuwe module met Smartcard geactiveerd voor mijn nieuwe tv abonnement, ik had een kabel tv abonnement en sinds de 26ste het standaard abonnement. Op de tv zijn 74+ kanalen zichtbaar...

5sraar3 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement gewijzigd en problemen Onopgelost

Pfffff, moedeloos word ik er wel eens van. Toen ik verhuisde, ging zo'n beetje alles mis bij ziggo wat er mis kon gaan. Nu ruim 2 jaar later heb ik mijn abonnement aangepast, 50 cent per maand duurder...

Eric V door Gedreven Meedenker
  • 25 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mijn Ziggo account verwijderen Opgelost

HoiIs het ook mogelijk om mijn Ziggo account te blokkeren of te verwijderen.Ik wordt vaak gehackt waarschijnlijk , moet dan vaak mijn wachtwoord wijzigen , heb nu ook maar een andere e-mail adres er o...

B Westers door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slechte service communicatie Opgelost

Afgelopen twee weken erg veel problemen met internet en TV. Een aantal malen hierover contact gehad. Afgelopen woensdag zou volgens afspraak een service monteur komen, die niet kwam opdagen en waar wi...

Geen producten zichtbaar in Mijn Ziggo Opgelost

Vandaag is mijn abonnement bij Ziggo geactiveerd.Heerlijk.De tv werkt goed.Internet werkt. Wifi werkt.Ziggo go en ziggogo.tv werkt.Helaas zie ik na het inloggen de volgende zin:"Geen zenders beschikba...

Niet kunnen wijzigen van het emailadres om in te loggen op "mijn ziggo" Onopgelost

Bij pogingen van het wijzigen van het emailadres om in te loggen op "mijn ziggo", krijg ik een foutmelding wanneer ik op de link in het ontvangen e-mailtje klikt. Hierover meermaals contact gehad met ...

Ing1810 door Raadgever
  • 234 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 36 Likes

Traag netwerk na installatie nieuwe Mediabox XL Onopgelost

Ziggo heeft ons een nieuwe mediabox gegeven met software 4.30,(en opnemen in de cloud). na installatie gebeurt het meerdere malen per dag dat het netwerk traag is, ze geven aan dat de wifi traag is ma...

johmau door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Volop bellen opzeggen Opgelost

Goedemorgen, Ik zou graag mijn volop bellen op willen zeggen, maar kan in mijn Ziggo nergens de optie vinden om dit te wijzigen.Voor alle duidelijkheid, ik wil wel mijn telefoonlijn behouden, maar heb...

Problemen met overstap vanaf T-mobile Onopgelost

Beste Ziggo, Ik heb de afgelopen week al een aantal keren contact gehad met jullie klantenservice alleen lijkt het niet goed te gaan. Wij zijn pas klant maar ontvangen onze apparatuur niet. Dit komt o...

Mijn Ziggo account verwijderen Opgelost

Hallo Ik zou graag mijn Ziggo account willen verwijderen omdat het contract wat er aan gelinkt is van mijn ouders is. ik maak ook zelf geen gebruik van mijn ziggo Groetjes

Paddymans door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Kosten monteur Opgelost

Na enkele maanden problemen met de Connect Box (startte zo'n 15 a 20 keer per dag opnieuw op) toch maar de klantenservice gebeld. Oorzaak was waarschijnlijk de verouderde coax-wandcontactdoos (iets wa...

TheoB. door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

automatische incasso datum wijzigen Onopgelost

Beste lezer, Ik zou graag mijn automatische incasso datum wijzigen om de kosten op een handigere moment in de maand te betalen. Echter is er nergens op de site een mogelijkheid om dit zelf te doen. Al...

jg2 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aansluiting nieuwe woning Onopgelost

Een week geleden is de Ziggo kabel in mijn meterkast aangelegd en aangemeld door de aannemer. De status is nu: Je aansluiting is opgeleverdNog heel even geduld. Wij laten je binnenkort weten wanneer j...

gverlouw door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra Mediabox Next - wanneer? Opgelost

Ik vraag me nu onderhand eens af wanneer 2de next media box te bestellen is ik las in een ander topic Een 2e Next kreeg/krijg je wel als je het kleine broertje/zusje hebt/had staan van de Mediabox XL ...

Belazerd Onopgelost

Best vreemd dat medewerkers van Ziggo beloftes doen die ze niet nakomen!! Beloven een goede compensatie te geven voor niet optimaal werkende apparatuur en dan vervolgens zeggen dat er niets in het sys...

Ziggo en Vodafone account ontkoppelen Opgelost

Goedemorgen, Mijn echtgenote heeft per ongeluk onze ziggo met haar vodafone account gekoppeld, zoudenjullie zo vriendelijk kunnen zijn om deze weer te ontkoppelen.

Klantgegevens kloppen niet Onopgelost

Mijn account gegevens blijken niet te kloppen waardoor ik mijn wachtwoord niet kan resetten. Meerdere medewerkers gesproken. Van kastje naar de muur gestuurd. De laatste medewerker vertelde mij dat hi...

Rudolfw1 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mijn Ziggo en My Vodafone ontkoppelen Onopgelost

Goedendag, Ik ben zo stom geweest om mijn ziggo en my vodafone te koppelen. Later gelezen dat je dit beter niet kan doen, maar had niet verwacht dat je hiermee zoveel in de war kan schoppen. My Vodafo...

Mexflex1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

privacy Onopgelost

Toevallig keek ik in een internet-telefoonboek en vond daar mijn adresgegevens. Via mijnnummervermelding.nl kun je opvragen door wie deze gegevens zijn geregistreerd. En je raadt het al: door Ziggo du...

AndreasD door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Eenmalige kosten bij downgraden TV abonnement Opgelost

Goedemorgen, Op dit moment heb ik TV Max en zou ik graag willen downgraden naar TV Start. Ik heb ooit een MediaBox ontvangen, maar die ligt al jaren ongebruikt op zolder. TV kijken doe ik via 2 smartc...

louis-m door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Wifibooster opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Graag zou ik mijn huur van de wifibooster via stopcontact op willen zeggen. mvrgr, Erik

Geen overzicht producten Opgelost

Het veld blijft leeg als ik in mijn Ziggo (prive) naar mijn producten ga.Factuur, verbruik en gegevens zijn wel te bekijken.

Theotje door Gedreven Raadgever
  • 403 Topics
  • 13 Oplossingen
  • 45 Likes

Verhuisservice Onopgelost

Hallo, Ik probeer een verhuuzing door te geven, maar krijg een error. GroetBas Heijnen

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen