Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Community statistieken

  • 19.1KOplossingen
  • 37.9KDiscussies
  • 143KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Abonnemen aanpassen zit ik er dan direct weer een jaar vast Onopgelost

Beste Ik wilden mij Internet abonnement bekijken op mijn ziggo. Maar de website geeft aan dat mijn abonnement verouderd is en aangepast moeten worden. Als ik nu door de wizard heen loop en bijvoorbeel...

eduard_w door Gedreven Liefhebber
  • 34 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Sonos valt steeds weg Opgelost

onze sonos werkt voor geen meter met ons huidige modem, muziek valt steeds weg en springt dan weer aan -om gek van te worden klantenservice heeft alles bekeken en een nieuw modem aangeraden klantenser...

Beperkt internet bij tv only? Onopgelost

Mijn schoonmoeder van 85 heeft een tv start pakket met telefonie en internet start. Aangezien ze zelf met dat internet helemaal niets doet, zou ik voor haar willen downgraden naar alleen tv en bellen....

rowicom door Raadgever
  • 87 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 57 Likes

TV en bellen uit het pakket verwijderen? Onopgelost

goede avond, ik ben sinds paar dagen opzoek naar hoe ik TV en bellen uit mijn abonament kan halen, zodat ik nog alleen internet overhoud. De klantenservice is niet te bereiken via de telefoon en de ch...

CI+ module opzeggen Opgelost

Hallo, Ik zou graag mijn CI+ module willen opzeggen, maar kan nergens vinden waar ik dit kan doen. Gr. Mauricio

Problemen na pakketwijziging Onopgelost

Wij proberen al dagen contact op te nemen naar aanleiding van een pakketwijziging die niet helemaal goed gegaan is. Daar is eerder al een werkbon voor aangemaakt en we hebben daar vorige week dinsdag ...

ZC door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mijn Ziggo account verwijderen Onopgelost

HoiIs het ook mogelijk om mijn Ziggo account te blokkeren of te verwijderen.Ik wordt vaak gehackt waarschijnlijk , moet dan vaak mijn wachtwoord wijzigen , heb nu ook maar een andere e-mail adres er o...

B Westers door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Cashback actie Mediamarkt i.c.m. abonnement Onopgelost

Goedemiddag, Recentelijk ben ik verhuisd. Het reeds aanhangige abonnement heb ik laten overzetten op mijn huisgenoot. Vrijdag jl. (12 februari) heb ik een alles-in-1 pakket besteld (ik wacht nog op de...

Bledder door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn Ziggo wijzig abonnement werkt na 2 maanden nog steeds niet Onopgelost

Hallo, Ik heb al twee maanden een probleem dat mijn Ziggo wijzig abonnement nog steeds niet werkt. Verschillende reacties gehad met name dat het wel eens met facturatie aanpassing te maken heeft. Nou ...

Kaan721 door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Er komen meer ongecodeerde radiozenders beschikbaar. Onopgelost

Goed nieuws op onze officieuze nieuwsbrieven site las ik dat er meer ongecodeerde radiokanalen beschikbaar komen. https://www.totaaltv.nl/nieuws/dit-zijn-de-58-ongecodeerde-radiozenders-bij-ziggo/ Wel...

RoWi. door Expert
  • 4434 Topics
  • 185 Oplossingen
  • 1080 Likes

Factuur - korting klopt niet Onopgelost

ik heb onlangs telefonisch een aanbieding gekregen van een half jaar korting en de mediabox xl , nu was de nota van januari 32,64 dus ik denk ah mooi das de korting voor het eerst en nu krijg ik tot m...

Ziggo-Vodafone korting & thuispakket Onopgelost

Goedemorgen . Ik heb nieuw abonnement bik vodafoon ik zou korting krijgen . Bij mijn oude abonnement zag ik dat wel . Ik wil graag mijn thuis pakket aan passen .

Slechte ervaring telefonische helpdesk Onopgelost

Ik heb even getwijfeld mijn verhaal te doen, maar zonder feedback is er ook geen kans op verandering. Ik werd gisteren gebeld door een kennis met een boel haperingen in het geluid. Hij belde met zijn ...

Yoshi door Stamgast
  • 80 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 23 Likes

Wifi booster huren Opgelost

Ik wil de wifi booster huren. De opzegtermijn is 1 maand. Is er ook een minimale huurperiode?

Robin door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toon van klantenservice Onopgelost

Gister heb ik de klantenservice even gebeld omdat ik een vraag had over een factuur en daar wilde ik uitleg over. De toon van de klantenservice is onacceptabel. De meest nemen met een verveelde toon i...

Marion12 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verschil tussen nieuw abonnement en veranderen bestaand abonnement. Onopgelost

Waarom ga ik bij het veranderen van mijn huidig start abonnement naar het nieuwe met de MBXL meer betalen terwijl ik 3 tv kanalen lijk in te leveren, ook lijkt het KabelTV pakket er 4 kwijt te raken. ...

RoWi. door Expert
  • 4434 Topics
  • 185 Oplossingen
  • 1080 Likes

Onsympathieke medewerkers klanten service Onopgelost

Vandaag belde ik even over een factuur van waar ik het bedrag nogal hoog vond. Na even de factuur te hebben bekeken kwam ik erachter dat dit om het contract heb wat tot 2-3-2021 loopt. Ik heb inmiddel...

Marion12 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Klantnummer wijzigen in mijn ziggo/verwijderen mijn ziggo Opgelost

Hallo, na een nieuw abonnement afgesloten te hebben wil ik een mijn ziggo account aanmaken. In verband met verhuizen besloten de boel eerst op te zeggen om vervolgens een nieuw abonnement af te sluite...

Marcow88 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bedrag factuur Onopgelost

Op 12-2-2021 kreeg ik in mijn email de factuur van mijn abonnement binnen. Toen ik de factuur beter bekeek zag ik dat het niet het goede abonnement is. Vanaf 2-3-2021 heb ik als abonnement Internet St...

Marion12 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

cs1010 en incompetente helpdesk Onopgelost

Ik heb sinds 2 weken gigabit internet en een bijbehorend tv abonnement. De modem werkt prima. De installatie van de mediabox ging goed, totdat deze bleef hangen op cs1010. Dat zou tot een uur kunnen d...

Higher invoice (January) Opgelost

Good morning, I just noticed the last invoice (1-31 of January) was higher than expected: the rate for the initial 5 months was agreed to be €39.9 whereas in January I was charged €48.2, is there a re...

Waarom kan niemand mij helpen bij Ziggo? Onopgelost

Ik ben inmiddels 5 dagen onderweg om mijn onterecht afgesloten abonnement te herstellen. Inmiddels zit ik in de fase dat Ziggo Nederland verwijst naar de afdeling in India en dat ze daar niemand kunne...

Pollins door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Help- hulp als nieuwe klant Onopgelost

Beste mensen,Over een 3 tal maanden is het huis klaar waarin wij gaan wonen. Nu loop ik tegen een paar problemen aan. En hopelijk is er hier iemand die mij wil en kan helpen. 1. de bouwer heeft via “m...

030 2097978 blijft maar bellen is dit Ziggo Opgelost

Ik word al weken gebeld door 030-2097978. Meestal word de verbinding al verbroken voor ik iets kan zeggen. De afgelopen weken 3 x met iemand gesproken die zegt te zijn van Ziggo. Er wordt niet verteld...

Mkrane door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuwe Yamaha rx-v4a en hdmi problemen Onopgelost

Ik heb een nieuwe Yamaha receiver de RX-V4A receiver en ondervindt toch veel hinder van een goed werkende hdmi connectie. de Next zit op HDMI-1, Philips tv via ARC verbonden. vaak geen geluid over de ...

ypehille door Stamgast
  • 48 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 13 Likes

Spullen terug sturen Opgelost

Hallo, ik moet mijn modem en tv kastje terug sturen maar door de sneeuw (spiegelgladde Straat) kan ik het postkantoor niet bereiken. Tot wanneer kan ik mijn spullen terug sturen zonder problemen?

Opzegging Alleen-lezen Opgelost

Kunt u bevestigen wanneer mijn abonnement is opgezegd?

mlangerak door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen