Verhuizing maar geen aop. Opgelost
Wij hebben een huis gekocht en gaan medio mei verhuizen. Ik heb vandaag de meterkast kunnen inspecteren en wat blijkt: er is geen aop. Er steekt alleen een groene kabel uit een buis. is het tegen die ...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Wij hebben een huis gekocht en gaan medio mei verhuizen. Ik heb vandaag de meterkast kunnen inspecteren en wat blijkt: er is geen aop. Er steekt alleen een groene kabel uit een buis. is het tegen die ...
Als ik uit pure nieuwsgierigheid in MijnZiggo klik op abonnement wijzigen verschijnt er de tekst: “Tijd voor een nieuw abonnement Je hebt een oud Ziggo-pakket. Stel nu zelf een nieuw ideaal pakket sam...
ik heb nu Ziggo wifibooster POD en wil daarom mijn 3 x TP-Link Deco M4 opzeggen.Wat moet ik daarvoor doen.Dit is niet mogelijk in mijn ziggo Met vriendelijke groeten, Martin Postma-Petit
Beste Ziggo community, Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, want na vele gesprekken met de klantenservice en vaak een verschillende uitleg weet ik niet meer hoe nu verder. Ik ben recent verhuisd ...
Ik heb het basisabonnement van Ziggo all in.Ik heb ook Hollands nieuwe als mobiele telefoon abonnement.Kan ik ook aanspraak maken op een extra zenderpakket zoals movies en series l? Bvd dank voor uw m...
ik wil de datum van automatische incasso verschuiven naar de 27ste van de maand.waar kan dat?
Heb alles.in.een abonnement. Om alle radiozenders te kunnen beluisteren bij Ziggo de nieuwe musicbox besteld. Tevens gevraagd de nieuwe Mediabox te vervangen door kleinere Mediabox Next. Ongevraagd is...
Ik ben recent weer overgestapt naar Ziggo. De klantenservice melde mij dat er een fout in mijn aanvraag zat en zij hebben mijn aanvraag geannuleerd en hem handmatig opnieuw ingevoerd. Super service da...
Zodra ik in mijn producten inzie (Mijn Ziggo) en klik op "Internetsnelheid wijzigen", word ik doorverwezen naar https://shop.ziggo.nl/inlifesales/. Volgens mij klopt dat gewoon. Dit geeft echter altij...
Okee, hopelijk bij het goede forum. Er is veel gedoe en reclamepost over glasvezel. Weet iemand hoe het nou precies allemaal zit? Ik woon in born/sittard en hier is e-fiber blijkbaar de glasvezel-legg...
Hello, Is there any way to switch how I receive my invoice? I kept seeing that I have to pay 2.5E for receiving my invoice by post and I want to change it to email. Could not find anything helpful on ...
Ik was eens aan het kijken wat alleen een TV abo zou kosten bij Ziggo.Maar op de website is dat nergens meer te vinden, als je bij TV klikt en daarna bij TV pakketten, krijg je toch weer internet erbi...
Beste community, Sinds gisteren heb ik internet en tv van Ziggo. De Wifi thuis werkt perfect. Ook televisie kijken werkt goed.Ik wilde gisterenavond inloggen op Ziggogo, maar daar staat dat er geen ab...
Heb onlangs een nieuwe Mediabox XL ontvangen/geïnstalleerd maar in MijnZiggo account staat nog mijn oude Mediabox XL serienummer vermeld, hoe kan ik dit wijzigen of gebeurt dit automatisch na verloop ...
Zou iemand mijn ziggo account definitief kunnen verwijderen en alle gegevens die hieraan gekoppeld zitten. Alvast bedankt
Goedemiddag, Zou de datum van mijn automatische incasso kunnen worden verschoven naar het einde van de maand? Alvast bedankt. Bas
Goedemorgen, Ik word sinds een aantal dagen elke dag gebeld door 030-2003642 en meestal gaat deze 3 keer over, te kort om uberhaupt op te nemen. Mijn telefoon (Samsung A12) geeft aan dat dit "Mogelijk...
Goede middag, ik zal eerst even een korte uitleg geven wat er gebeurd is. Vanwege problemen met de stabiliteit van het internet en WiFi op het adres van mijn moeder, was ik daar toch 3 a 4 x per week ...
Het email@dres dat Ziggo toont in zijn berichten gaat niet gepaard met het 'no reply' toevoegsel. Dat wordt pas per reactie meegedeeld. Als je gaat zoeken naar een directe contactmogelijkheid blijf je...
Goedendag,Zou graag de factuur datum willen laten aanpassen naar de 2e van de maand.Behoort dit tot de mogelijkheden? Reden is om hiermee de maandelijkste kosten inzichtelijker te hebben. Mvg,Ingmar
Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
4 | |
4 | |
3 | |
3 |