Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 21.4KOplossingen
  • 42.7KDiscussies
  • 148KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Onderhoud Opgelost

Op 5 sept. is er onderhoud en valt op een donderdag, is het dan van woensdag op donderdag of van doderdag op vrijdag?

Decoder i.c.m. duur abonnement Opgelost

Goede morgen, wil graag weten waarom ik een duur abonnement moet nemen om in aanmerking te komen voor een Ziggo Next decoder. Waarom worden deze dingen niet verstrekt aan alle Ziggo abonnees. Desnoods...

Gratis monteur en toch een rekening Onopgelost

Sinds vorige week storing SMARTCARD DEFECT , digitaal extra zenders ed werken dus niet meer. Ziggo gebeld en aangegeven wat de storing is... en dat ik nieuwe kaart wou.Voor de zekerheid stuurde ZIGGO ...

johnans door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Al dagen geen tv en internet nieuwe mediabox next en modem Onopgelost

Woensdag hebben we in een ziggo winkel de mediabox next en modem opgehaald, alles thuis geïnstalleerd. Maar tot nu toe doet niks het. We hebben inmiddels al heel wat keer gebeld met de klantenservice ...

Krijger75 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo wil dat klant zelf oude apparatuur naar milieustraat brengt. Onopgelost

Mijn modem loopt op zijn eind (brandlucht) dus ik krijg een nieuw modem. Aan de telefoon werd me eerst verteld dat ik een doos krijg toegestuurd om mijn oude modem terug te sturen. Vervolgens krijg ik...

Facturen onduidelijk en niet juist na switch naar next! Opgelost

Ongeveer eind mei de switch gemaakt naar de next box (dit had paar jaar eerder moeten zijn) want veel trager en slechter dan de horizon box kon ook niet.nu heb ik sindsdien facturen die zwaar onduidel...

Betalingsregeling aanvragen. Onopgelost

Hallo allen,Ik heb op 21 augustus een brief gekregen van Ziggo dat er een achterstand is ontstaan van over de 300 euro. Dacht ook dat ik bij was , maar is wellicht mij ontgaan. Brief was gedateerd 19 ...

webvader door Gedreven Ontdekker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Hoeveel Webspace ruimte heb ik eigenlijk? Opgelost

Zoals de titel al doet vertellen heb ik een vraag over mijn webspace ruimte. Ik heb altijd gedacht dat ik 50Mb had, maar onlangs was ik aan het googlen en zag dat dit 500Mb zou zijn.Als ik weer verder...

Lucky_H door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Tijdelijk twee adressen Opgelost

Ik heb de verhuizing al door gegeven. Echter willen we in ons nieuwe huis al eerder wifi verbinding hebben. Ik kan nergens vinden of dit mogelijk is

Truusk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone factuurdatum aanpassen/veranderen Onopgelost

Is het onderhand (jaren terug dezelfde vraag gesteld) al mogelijk om de onwijs onhandige factuurdatum van 21e te veranderen naar de 25/26e :)? Dit vraag ik zowel voor Vodafone als Ziggo.

Gandoe door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen Tele2 NL naar Vodafone (Mobiel/Telefonie) Onopgelost

Ik zit momenteel bij Tele2, maar ik wil overstappen naar Vodafone. Dit omdat ik zo de extra's meekrijg, want ik ben al klant bij Ziggo. Ik wil mijn iPhone 7 én mijn nummer behouden, en wil dus enkel e...

van acceptgiro naar incasso - welke datum afschrijving? Opgelost

Ik heb mijn betaalwijze omgezet van acceptgiro naar automatische incasso (datum 21 augustus). Mijn vraag is wanneer mijn betaling via de automatische incasso gaat en op welke datum het geld van mijn r...

Wel Mediabox Next ontvangen maar geen Modem Opgelost

Heb 3-in-1 pakket besteld.Gisteren pakket ontvangen wat enkel de Mediabox bevat envlgs ordernr SHE409089876 van Postnl bevatte het maar 1 pakket.En vlgs link in email is het pakket bezorgd. (Enkel med...

LowSpeed door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 0 Likes

activatiecode tijdens installatie Opgelost

goedenavond,nadat ik de afgelopen twee dagen al bezig ben met het activeren van mijn nieuwe ziggo pakket, 4 medewerkers heb gesproken, waarvan bij elk ik een andere antwoord krijg... ben ik er wel een...

Andere verwachting Onopgelost

Inverband storing met de Horizon op aanraden in de winkel van Vodafone de mediabox next aangevraagd. Mijn abonnement van €67 zou €0.50 per maand duurder worden en verder zijn er geen kosten werd duide...

Harm3 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

tot wanneer loopt mijn abonnement Opgelost

Hallo,ik vraag mij af tot wanneer mijn abonnement loopt?

Zjoske door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vergoeding na ruim 24 uur durende storing Opgelost

Beste Ziggo,Wij hadden vanaf dinsdag 13-8 tot 15-8, door een beschadiging van een leiding, in het gehele dorp geen internet, televisie of telefoon.Mijn dochter en ik waren hierdoor genoodzaakt om ook ...

AsS door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mediabox next - kan ik deze ook krijgen? Opgelost

Ik heb een alles in één plus abonnement bij ziggo.Kan ik bij dit abonnement een mediabox next krijgen?

Jempi door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betaalinformatielijn vraagt om niet bestaand volgnummer Opgelost

Ik heb jullie betaalinformatielijn ( 0800-2233444) gebeld voor betaal informatie. Eerst wordt om mijn klantnummer gevraagd, en dat toets ik dan in. Vervolgens wordt om een 'volgnummer' gevraagd, er wo...

Shilka door Raadgever
  • 200 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 47 Likes

Verhuizing / Przeprowadzka Onopgelost

Witam, Niedługo sie przeprowadzam, chce dokonać swojego Internetu po nowym adresie

Geen aop in meterkast, wel twee kabels met splitters? Opgelost

Iemand dit al eerder gezien?We gaan straks naar een huis uit de jaren 70 verhuizen en had gewoon een aop punt verwacht in de meterkast Heb zo mijn twijfels of dit gaat werken met mijn nieuwe next box...

AppieSan door Stamgast
  • 70 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 25 Likes

Volop bellen niet meer in pakket Opgelost

Ik maak gebruik van volop bellen. Is steeds goed gegaan tot en met 25 juni 2019. Na die datum worden gesprekken (vast en mobiel) plotseling wel in rekening gebracht...Het zijn gewone vaste en mobiele ...

abuijsen door Gedreven Liefhebber
  • 40 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Secret Circle activeren lukt niet Opgelost

Hallo,Gezien de hoeveelheid vragen over het activeren van deze zender ben ik niet de enige met problemen. Zoals eerder gezegd krijg ik de E16-4 foutmelding. Van alles al geprobeerd zoals zenders ophal...

liesje111 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opruimen oude spullen Onopgelost

Ik ben bezig met het opruimen van wat oude spullen. Ik heb hier nog installatiemateriaal liggen dat de monteur in 2012 heeft achtergelaten nadat hij ons alles-in-eensysteem geïnstalleerd had. De spull...

iMark door Expert
  • 1673 Topics
  • 124 Oplossingen
  • 574 Likes

Opzeggen Movies and Series XL via Mijn Ziggo Opgelost

Ik zou de aanvulling voor moviesxl zelf uit moeten kunnen zetten, werd mij verteld door ziggo. Door middel van een vinkje ergens uit te zetten.Nu zoek ik bij mijnziggo, maar het is nergens te vinden.

Inloggen in Mijn Ziggo lukt niet Opgelost

Ik kom met geen mogelijkheid in mijn Ziggo account, pop UPS toegestaan enz..Android probleem of Chrome?

Huidig abonnement anders dan wat bij 'mijn televisie' staat Opgelost

Kun u uitleggen waarom er bij " mijn televisie" staat dat ik Movies and Series XL, Film1 en Ziggo Sport Totaal" heb en bij "huidig abonnement" staat:Ziggo Sport Totaal en Fox Sports Eredivisie, Movies...

Madlo door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen