Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 11KOplossingen
  • 15.8KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Verhuizing maar geen aop. Opgelost

Wij hebben een huis gekocht en gaan medio mei verhuizen. Ik heb vandaag de meterkast kunnen inspecteren en wat blijkt: er is geen aop. Er steekt alleen een groene kabel uit een buis. is het tegen die ...

Frankvv door Raadgever
  • 51 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 13 Likes

Je abonnement wijzigen: Oud pakket? Opgelost

Als ik uit pure nieuwsgierigheid in MijnZiggo klik op abonnement wijzigen verschijnt er de tekst: “Tijd voor een nieuw abonnement Je hebt een oud Ziggo-pakket. Stel nu zelf een nieuw ideaal pakket sam...

Jocola door Gedreven Raadgever
  • 327 Topics
  • 8 Oplossingen
  • 229 Likes

Wifiboosters opzeggen Opgelost

ik heb nu Ziggo wifibooster POD en wil daarom mijn 3 x TP-Link Deco M4 opzeggen.Wat moet ik daarvoor doen.Dit is niet mogelijk in mijn ziggo Met vriendelijke groeten, Martin Postma-Petit

MartinPP door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet activatiecode en wachtwoord Opgelost

Beste Ziggo community, Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, want na vele gesprekken met de klantenservice en vaak een verschillende uitleg weet ik niet meer hoe nu verder. Ik ben recent verhuisd ...

Extra’s bij abonnement Opgelost

Ik heb het basisabonnement van Ziggo all in.Ik heb ook Hollands nieuwe als mobiele telefoon abonnement.Kan ik ook aanspraak maken op een extra zenderpakket zoals movies en series l? Bvd dank voor uw m...

hepagu door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Datum automatische incasso wijzigen Opgelost

ik wil de datum van automatische incasso verschuiven naar de 27ste van de maand.waar kan dat?

ongevraagd gigabit Onopgelost

Heb alles.in.een abonnement. Om alle radiozenders te kunnen beluisteren bij Ziggo de nieuwe musicbox besteld. Tevens gevraagd de nieuwe Mediabox te vervangen door kleinere Mediabox Next. Ongevraagd is...

bugsy door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht klantenservice: Overstapservice Onopgelost

Ik ben recent weer overgestapt naar Ziggo. De klantenservice melde mij dat er een fout in mijn aanvraag zat en zij hebben mijn aanvraag geannuleerd en hem handmatig opnieuw ingevoerd. Super service da...

Ton911 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wijzigen abonnement toont altijd "we kunnen de pagina niet vinden" Opgelost

Zodra ik in mijn producten inzie (Mijn Ziggo) en klik op "Internetsnelheid wijzigen", word ik doorverwezen naar https://shop.ziggo.nl/inlifesales/. Volgens mij klopt dat gewoon. Dit geeft echter altij...

hbart door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Glasvezel: Rol van Ziggo? Opgelost

Okee, hopelijk bij het goede forum. Er is veel gedoe en reclamepost over glasvezel. Weet iemand hoe het nou precies allemaal zit? Ik woon in born/sittard en hier is e-fiber blijkbaar de glasvezel-legg...

Changing invoice from post to email Opgelost

Hello, Is there any way to switch how I receive my invoice? I kept seeing that I have to pay 2.5E for receiving my invoice by post and I want to change it to email. Could not find anything helpful on ...

Waarom is er geen TV Only abo meer te vinden? Opgelost

Ik was eens aan het kijken wat alleen een TV abo zou kosten bij Ziggo.Maar op de website is dat nergens meer te vinden, als je bij TV klikt en daarna bij TV pakketten, krijg je toch weer internet erbi...

Abonnement niet zichtbaar in Ziggogo Opgelost

Beste community, Sinds gisteren heb ik internet en tv van Ziggo. De Wifi thuis werkt perfect. Ook televisie kijken werkt goed.Ik wilde gisterenavond inloggen op Ziggogo, maar daar staat dat er geen ab...

Aron1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verwijderen account Opgelost

Zou iemand mijn ziggo account definitief kunnen verwijderen en alle gegevens die hieraan gekoppeld zitten. Alvast bedankt

jwbrug door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aanpassen datum automatische incasso Opgelost

Goedemiddag, Zou de datum van mijn automatische incasso kunnen worden verschoven naar het einde van de maand? Alvast bedankt. Bas

bvde4886 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo service team? 030-2003642 Opgelost

Goedemorgen, Ik word sinds een aantal dagen elke dag gebeld door 030-2003642 en meestal gaat deze 3 keer over, te kort om uberhaupt op te nemen. Mijn telefoon (Samsung A12) geeft aan dat dit "Mogelijk...

CBR600F door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zeer vervelende ervaring met helpdesk Alleen-lezen Opgelost

Goede middag, ik zal eerst even een korte uitleg geven wat er gebeurd is. Vanwege problemen met de stabiliteit van het internet en WiFi op het adres van mijn moeder, was ik daar toch 3 a 4 x per week ...

Waarom kan ik Ziggo klantenservice niet direct een mailtje sturen? Opgelost

Het email@dres dat Ziggo toont in zijn berichten gaat niet gepaard met het 'no reply' toevoegsel. Dat wordt pas per reactie meegedeeld. Als je gaat zoeken naar een directe contactmogelijkheid blijf je...

wik door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Factuur Datum Abonnement Onopgelost

Goedendag,Zou graag de factuur datum willen laten aanpassen naar de 2e van de maand.Behoort dit tot de mogelijkheden? Reden is om hiermee de maandelijkste kosten inzichtelijker te hebben. Mvg,Ingmar

Ingmar2x door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen