Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 14KOplossingen
  • 19.2KDiscussies
  • 178KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Overstap gemaakt nu al spijt! Opgelost

Allereerst wil ik mijn tevredenheid over ziggo doorgeven. Al jaar en dag (ruim 15 Jaar) klant geweest privé. Kan niet anders zeggen tot op de dag van vandaag TOP!Vandaag de overstap gemaakt naar ziggo...

PMBBBF door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoge factuur, geen antwoord Opgelost

Goedemorgen, Eerst helaas even mijn beklag over de service:Zojuist heb ik met 4 collega's van jullie gesproken (al nam er 1 op, zei vervolgens niets en hing op na 2 minuten. Van mijn oude bijbaan kan ...

Aanbod bij oud abonnement Opgelost

Na 3 dagen bellen eindelijk contact. In mijn app staat u heeft een oud abonnement klopt ben al 40 jaar lid van deze toch, dus mijn vraag aan deze medewerker wat hij mijn kon bieden, bestaand paket doo...

Opzeggen Wifipods Opgelost

Hallo Ziggo, Ik zou graag mijn abonnement van de wifipods willen opzeggen. Ik kan online nergens vinden hoe dit moet. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen! Vriendelijke groet,Stephan

CI Modules opzeggen Opgelost

Ik wil graag beide CI+ modules in mijn abonnement opzeggen. Ik had er al eentje en zojuist onbedoeld een tweede ontvangen. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dit kan regelen.

Joran1 door
Level 2
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen