Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 23.3KOplossingen
  • 45.8KDiscussies
  • 153KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Opzeggen CI+ module Onopgelost

Goedemorgen, Ik zou graag mijn CI+ module willen stopzetten.

acties Ziggo, maar niet voor de vaste klant ...wij twijfelen dus Opgelost

Wij twijfelen of we nu wel of niet overstapen naar een concurrent, het is helaas aantrekkelijker.Een jaar (of misschien wel langer) geen Ziggo ondanks dat we al vele jaren Ziggo (Home) hebben.Wij hebb...

KPN aan de deur - gratis tov Ziggo? Opgelost

KPN komt aan de deur om een gratis glasvezelaansluiting aan te bieden, volgens hen moeten we voor een zelfde aansluiting van Ziggo betalen, klopt dit.

aansluiting Onopgelost

Ben ik al aangesloten bij Ziggo?

Terugkoppeling grote hulp vorige topic(zie link in omschrijving) Onopgelost

(Vorige topic: https://community.ziggo.nl/community-archief-226/weer-sporadisch-langzaam-internet-net-als-de-vorige-keer-52062/index3.html) Goedemorgen allen, Half jaar geleden met @Cecilia Ziggo mijn...

Conflixx door Gedreven Liefhebber
  • 45 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Abonnement veranderd Onopgelost

Ik heb onlangs mijn internet snelheid laten verhogen naar max en heb ook TV max, ik kreeg daarna een mail dat er een nieuwe modem opgestuurd gaat worden, ik zou ook graag de mediabox next krijgen als ...

Rene3065 door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

abonnement opzeggen i.v.m. samenwonen Onopgelost

Hallo,Mijn vriendin heeft vanmiddag contact met ziggo gehad over het abonnement van haar dat op gezegt moet worden ivm samenwonen. Ziggo geeft aan dat ik een mail moet sturen om dit te bevestigen zoda...

Verhuizing niet goed gegaan Onopgelost

Radeloos zijn wij ……..!!!!!!!Meerdere malen gebeld met klantenservice dat wij niet verhuisd zijn, en vanavond weer een uur aan de lijn gehangen, 4 x doorverbonden en uiteindelijk verbinding verbroken....

Piecomol door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Opzeggen volop bellen Opgelost

Goedenavond, Omdat het niet mogelijk is om via Mijn Ziggo het abonnement Volop bellen op te zeggen zou ik dat graag op deze manier doen.Het liefst nog per 1 januari 2021. Met vriendelijke groet,Eltjo ...

nieuwe klant: ik word gek van ziggo!!!! Onopgelost

Een beetje verplicht moest ik afgelopen maand overstappen op ziggo. Vdsl werd hier teruggezet naar adsl dus de snelheid was niet om naar huis te schrijven.Ik mijn stoute schoenen aangetrokken en voor ...

verhuizen van 8313AT naar 2235TH lukt niet Onopgelost

Goedemiddag,Op tijd heb ik aangegeven dat ik mijn abonnement wilde verhuizen van 8313AT naar 2235TH.De verhuisdag 5 december 2020 is bevestigd door Ziggo zelfs kregen we een nieuw telefoonnummer.Na di...

ziggo aansluiten Onopgelost

Goedemiddag,Ik wil ziggo klant worden maar heb geen antenne aznsluiting of kabel in huis,alleen glasvezel tot on de meterkast. Wat moet ik aanschaffen voor kabel en aznsluitingen?

Addy21361 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wachtwoord mijn ziggo kan ik niet aanpassen Opgelost

Ik wil mijn wachtwoord van mijn Ziggo wijzigen. Echter als ik bij mijn Ziggo een nieuw wachtwoord aanvraag, ontvang ik geen mail in betreffende aangegeven mailbox, ook niet in spamfolder. Ik heb al me...

Tintin1967 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Opzeggen huur en terugsturen Wifibooster (Access point) Opgelost

@Alex Ziggo, @Cecilia Ziggo of andere mods...Graag wil ik via deze weg mijn wifibooster (Access point) abonnement opzeggen…Kunnen jullie dit in gang zetten voor mij? Ik heb de originele doos eventueel...

vraag over factuur Opgelost

Goedemiddag, afgelopen maand heb ik mijn abbonement met ziggo afgesloten.Tijdens het afsluiten van mijn abbonement heeft de werknemer van ziggo mij verteld dat mijn internet pas ingaat wanneer ik een ...

Geen korting en juiste zenderpakket nieuwe Ziggo klant Onopgelost

Ik ben onlangs overgestapt van KPN naar Ziggo. Nadat ik wat problemen had met mezelf te registreren bij MijnZiggo is dat gelukkig opgelost. Het bleek dat ik mijn oude klantnummer nog had van de jaren ...

Bokkepoot door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement heractiveren Opgelost

Goedemorgen. Ik ben al de hele week bezig om mijn pakket online te krijgen. Nu ben ik al 2 dagen bezig geweest met een monteur van jullie. Hij heet Raymond Mulder. Die heeft al 6 x met India gebeld om...

CI+ module opzeggen Opgelost

Ik wil graag mijn CI+ module opzeggen

Dirkv door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

opzeggen volop bellen Opgelost

Ik wil graag volop bellen opzeggen, maar kan helaas niet online. Vreemd. Kunnen jullie het per direct opzeggen?Groet JKl

JKl25 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mijn humax heeft update nodig Opgelost

Welke stappen moet ik volgen om mijn humax updaten?

Elham door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

update digitale ontvanger of CI+ module Opgelost

Kreeg melding dat update nodig is van digitale ontvanger of CI+ module. Nummer van kastje is 5300C. Ik kom niet verder met digitale instructie omdat na intoetsen menu geen scherm verschijnt met ‘inste...

Ans Buys door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

CI+ Module ongeopend teruggestuurd Opgelost

Hallo @Lycke Ziggo Ik heb een CI+ Module besteld en ook geleverd gekregen maar ik bleek deze niet te kunnen gebruiken in de tv die ik nu heb, ik heb hem al teruggestuurd maar deze staat nog niet in mi...

Dickie91 door Raadgever
  • 69 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 19 Likes

Installatiepakket voor de overstapdatum ontvangen Opgelost

Beste Moderator,24 november 2020 stap ik over naar internet + tv complete. Ik zit met mijn internet nog bij Tele2. Heb contact gehad met Tele2 en zei gaven aan dat 24 november internet gelijk wordt af...

kaan72 door Stamgast
  • 170 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 26 Likes

Groene kabel kapot in de muur. Opgelost

Beste, gister heb ik een abonnement afgesloten bij ziggo en deze zal volgende maand ingaan. uit interesse waar de aansluiting zat ben ik gaan zoeken en kwam er achter dat die in de muur zit en niet ui...

maurice90 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dag 6 en wij en onze buurt zitten nog steeds zonder internet en tv!!! Onopgelost

Buren die vodafone hebben zijn gecompenseerd met een grote databundel. Kunnen wij extra aangeschafte databundels van tele2 en KPN ook bij jullie declareren?Dit zijn abonnementen die sws al liepen voor...

Rean79 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Bug in javascript op ziggo .nl Onopgelost

Hoi…Ik wilde even laten weten dat er een bug zit op in ieder geval de pagina https://www.ziggo.nl/abonnement-wijzigen/home/psales.htmjavascript geeft een error waardoor de rest van javascript niet mee...

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen