Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 13.9KOplossingen
  • 19KDiscussies
  • 177KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Automatische incasso Opgelost

Hello, When we moved from one house to a new one we came also with the Ziggo account, but I don't know why the Automatic bank was lost.So we had to pay manually an invoice and by mistake my wife paid ...

J.REIG door
Level 1
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Factuur per post Opgelost

Geacht, Ik krijg mijn factuur per post. Ik heb dit liever per mail en heb dit ook al aangegeven. Echter komt het nog steeds per post en kost dit mij €2,50 per factuur. Wat kan ik hieraan doen? Met vri...

Wen1 door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Archief
Leden met de meeste oplossingen