Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 21.4KOplossingen
  • 42.7KDiscussies
  • 148KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Groene kabel kapot in de muur. Opgelost

Beste, gister heb ik een abonnement afgesloten bij ziggo en deze zal volgende maand ingaan. uit interesse waar de aansluiting zat ben ik gaan zoeken en kwam er achter dat die in de muur zit en niet ui...

maurice90 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dag 6 en wij en onze buurt zitten nog steeds zonder internet en tv!!! Onopgelost

Buren die vodafone hebben zijn gecompenseerd met een grote databundel. Kunnen wij extra aangeschafte databundels van tele2 en KPN ook bij jullie declareren?Dit zijn abonnementen die sws al liepen voor...

Rean79 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Bug in javascript op ziggo .nl Onopgelost

Hoi…Ik wilde even laten weten dat er een bug zit op in ieder geval de pagina https://www.ziggo.nl/abonnement-wijzigen/home/psales.htmjavascript geeft een error waardoor de rest van javascript niet mee...

Abonnement nodig, Ziggo Go. Onopgelost

Ik kijk via pc naar ziggo go. Ik heb ziggo go in mijn abonnement. Ik kan gewoon inloggen. Sinds vandaag kan ik veel content niet meer zien. Er staat dan dat ik een abonnement moet hebben maar DAT HEB ...

Ziggo Go zelfde probleem Opgelost

@Harry82 heb jij een oplossing voor jouw probleem met Ziggogo mogen ontvangen? Mijn probleem is exact gelijk, maar niemand lijkt te kunnen helpen. Verder blijft het vooral stil

PierK door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

eenmalige kosten Onopgelost

Op de factuur van December waarop de nieuwe overeenkomst met sneller internet staan 'eenmalige kosten' terwijl mij toegezegd is, en in de bevestigingsmail van het contract staat dat de eenmalige koste...

ilper103 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

koppelcode voor ESPN eredivisie Onopgelost

Ik hen een maand gratis kijken naar eredivisiewedstrijden gewonnen. Bij het inloggen bij ESPN moet ik een koppelcode invoeren van de TV provider. Klantenservice weet het niet.

Bestanden van Humax 5050C kopiëren naar USB Opgelost

Ik wil bestanden kopiëren naar USB, maar krijg de optie kopiëren niet actief op de Humax 5050C (blijft ‘grijs’) . Moet ik de USB eerst formateren?

Kluit door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Groene aansluitkabel Opgelost

De groene kabel steekt maar 2cm uit de muur,er komt een iemand vann Ziggo langs.Kan hij de POA wel aansluiten.

Balder door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Modemactivatie Onopgelost

bijna een maand verder en nog is mijn modem niet geactiveerdbij deze gebeurt dit niet voor 1 jandan hoef ik niks meer van ziggo te hebben harrold

Apparatuur in bruikleen Opgelost

Ik ben al erg lang klant bij Ziggo. Aangezien er sinds kort glasvezel voorhanden is ga ik dat eens uitproberen, mede door de interessante korting.Nu is het de bedoeling dat de apparatuur in bruikleen ...

jk2477 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SMS m.b.t. service ondanks dat ik dit heb uitgezet Onopgelost

Hallo,Ik heb alle communicatie uitgezet in Mijn Ziggo, alleen serviceberichten mogen per email worden verstuurd. Echter, ik ontvang nog steeds SMS met deze berichten. Enig idee hoe dit kan worden verh...

Polhovsky door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

acount verwijderen Onopgelost

Hallo, ik wil dit account verwijderen. Mvg

Stop Ziggo Cancellation Onopgelost

Hey I’m in process of cancelling ziggo, but due to technical issues the other provider cant provide. How can I tell Ziggo that i dont want to cancel anymore?Customer number: ****post Code: ****mail: *...

installatiemonteur afspreken Opgelost

In verband met een verhuizing heb ik een installatie monteur nodig op mijn nieuwe adres. Hiervoor wil ik nu een afspraak maken, zodat ik op de verhuisdatum ( 8-1-2021) op het nieuwe adres over interne...

Wernsen48 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Storing op tv-signaal, door pc-gebruik en/of stroom schakeling Opgelost

Ik heb af en toe een sterk verstoord tv-beel (signaal).. De 1e keer kwam ik thuis en deed de tv aan en had zomaar een blokkerig/streperig beeld. Toevallig waren manen voor ziggo aan het werk bij de bu...

CS1004 en ERR SP 0.1.6 melding Onopgelost

Ik heb alles aangesloten zoals voorgeschreven is.we hebben de modem aangesloten, wifi en vast internet werkt dus en is snel dus dat is primaverder geeft de mediabox aan offline te zijn en dus lukt het...

Ziggo Booster retour Opgelost

Hallo Ziggo mensen,Ik heb van jullie een nieuwe Ziggo WIFI booster gekregen en daarmee is mijn probleem opgelost. Wat moet ik met de kapotte (oude) booster doen? Ik hoor het graag,Vriendelijke groeten...

Eifke door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

geluid valt helemaal uit Onopgelost

Sinds de update van de Next (4.28).valt bij mij het geluid (random) helemaal weg, na het uit en aan zetten van de Next doet het geluid het weer , ook valt soms het geluid voor een seconde weg. Dit pro...

Robbie door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Essent thuisvoordeel Opgelost

Ik ben klant bij Ziggo en Essent. Van de week kreeg ik een mail van Essent over "Thuisvoordeel: heel veel korting bij Ziggo”. Hierbij kon ik kiezen uit drie cadeau's, nl Ziggo Sport Totaal of Movies &...

Kapee door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Samenvoegen abo's vanwege samenwonen lukt niet. Opgelost

Ik heb inmiddels 3x contact gehad met de klantenservice, maar we komen er niet uit. Situatie:Ik heb een woning met Ziggo aansluiting. Ik woon daar niet. Ik woon samen met mijn partner, waar ook een aa...

mgvdwerf door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

geen internet, TV en telefoon na verhuizing Onopgelost

Ik heb half september mijn verhuizing per 08 oktober doorgegeven aan Ziggo. Ik heb hier op 16 september een bevestiging van ontvangen met een nieuw telefoonnummer en later de mededeling ontvangen dat ...

Maarten_S door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Verhuizen naar nieuwe woning: adres niet herkend Opgelost

Hoi! Ik verhuis volgende week naar mijn nieuwe woning. Nu is er keurig een groene kabel in de meterkast en op 11-11 is de aansluiting op straat gemaakt en gereed gemeld bij Ziggo. Sindsdien heb ik al ...

Smartcard Opgelost

Hallo, ik heb een mediabox van upc , met daarin een smartcard. kan ik deze kaarT gebruiken in mijn LG 55CX6LA ?

FritzH door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen internet na annulering bestelling Onopgelost

Drie weken geleden dacht ik er goed aan te doen mijn abonnement te upgraden naar internet max. Daar heb ik een paar dagen later toch vanaf gezien. Keurig binnen de bedenktijd. Ondertussen kreeg ik al ...

coenschans door Gedreven Liefhebber
  • 29 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

wat is het mailadres van het ziggo klantencontact? Opgelost

Hoe kun je Ziggo een mail sturen? Ik kan op die ongelooflijk onoverzichtelijke website geen mailadres ontdekken.Ik zou ze graag een mail sturen over het vernieuwde aanbod dat ik heb gehad, maar dat ni...

Overstapdatum - ´wensdatum´? Opgelost

Hoi, 25 December wordt ons contract overgenomen door Ziggo en ik heb een afspraak gemaakt voor een monteur. De monteur kan alleen op 24 óf 28 december langskomen en het Ziggo installatiepakket komt ee...

MariaPatio door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Slechte kwaliteit geluid bij contact met 1200 Opgelost

Heb de afgelopen maand een paar keer contact moeten zoeken met 1200 ivm opzegging volop bellen en een beschadigde kabel van het modem. Bij 3 van de 4 gesprekken was de helpdesk zeer slecht verstaanbaa...

Robbert J. door Gedreven Meedenker
  • 59 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 7 Likes

Replay voor Duitse zenders Onopgelost

Geachte Ziggo,Waarom wordt er niet over na gedacht om een replay voor de Duitse zenders in te voeren en wat meer Duitse zenders toe te voegen. Met vriendelijke groet.John Gup

John Gup door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen