Ziggo Wifi Pod abonnement opzeggen Opgelost
Hoi Ziggo, Ik heb 1 Ziggo Wifi Pod besteld afgelopen maand (gehuurd). Graag zou ik dit abonnement willen opzeggen. Ik zag alleen niet hoe ik dit kon doen via het dashboard van Ziggo. Zou iemand mij hi...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi Ziggo, Ik heb 1 Ziggo Wifi Pod besteld afgelopen maand (gehuurd). Graag zou ik dit abonnement willen opzeggen. Ik zag alleen niet hoe ik dit kon doen via het dashboard van Ziggo. Zou iemand mij hi...
Goedemorgen, Ik heb een aantal vragen aangezien ik om een of andere reden niet kan chatten via ziggo, Ik wil graag mijn 2 smart wifi pods afmelden van mijn modem, deze staat in bridge dus ik kan dat z...
Morgen wordt naast elektra en water, ook de Ziggo kabel naar mijn nieuwe woning getrokken. Het zal echter nog wel een maand of 2 duren voor ik echt kan verhuizen. Ik wil echter wel meteen internet in ...
Beste Allemaal, Ik heb mijn ziggo abbonement op 18 september afgesloten en sindsdien wil het mij niet lukken om in te loggen bij Mijn Ziggo. Wanneer ik wil inloggen krijg ik de foutcode 002 en geeft d...
Goedenavond, Op dit moment heb ik een TV & Internet Complete pakket waarbij het contract maandelijks opzegbaar is.Omdat ik eigenlijk nooit meer TV kijk, zat ik erover na te denken om het TV pakket te ...
Hallo, Weet iemand hoe je in contact komt met ziggo met iemand die je echt kan helpen?Zo een 4 weken geleden heb ik met ziggo contact gezocht om mijn volop bellen op te zeggen.Ook aangegeven dat ik gr...
Hallo,Dit jaar ( 2022 ) is de laatste F1 race op 20 nov. en aangezien ik ViaPlay alleen heb om F1 te kijken, wil ik dus dat het abonnement daarna direct stopt. Waarschijnlijk hanteert Ziggo ( en/of Vi...
Mijn abonnement bij de vorige provider liep af, en ik was aan het rond kijken.Ziggo had een mooie actie: Een jaar netflix en videoland bij tv en internet. Tevens waren ze goedkoper bij de huidige prov...
Graag zou ik wekelijks /maandelijks een nieuwsbrief ontvangen welke Priority's er zijn. Heb toentertijd namelijk de Coldplay actie ook al gemist.
Klopt het dat Ziggo een samenwerking heeft met Skyshowtime maar deze nog niet heeft aangekondigd? Ik kwam bij de help pagina's van Skyshowtime dit tegen. https://www.skyshowtime.com/nl/help/article/ar...
Sinds ik mijn account heb omgezet naar inloggen via e-mail, kan ik niet meer in de Mijn Ziggo-app op mijn iPhone 12 (iOS 15.6.1). Uiteraard al op verschillende manieren al geprobeerd hem opnieuw te in...
Hallo,Gezien de hoeveelheid vragen over het activeren van deze zender ben ik niet de enige met problemen. Zoals eerder gezegd krijg ik de E16-4 foutmelding. Van alles al geprobeerd zoals zenders ophal...
Hoi! Mijn abonnement is opgezegd per 26 oktober. Ik heb nu tot 31 oktober betaald. Ik zou misschien nog een factuur voor november ontvangen maar die is niet gekomen. Wanneer kan ik de eindafrekening v...
Beste, ik ben net nieuw bij Ziggo en heb 30/10 een account gemaakt op mijn Ziggo, maar telkens als ik wil inloggen krijg ik foutcode 002. Enig idee waardoor dit komt? Of wat ik kan doen om het te verh...
Wij hebben vanuit voorgaande tijden 3 @smartcards, waarvan wij er nog maar 1 gebruiken. ? 1: Zijn hier eigenlijk kosten aan verbonden? ? 2: Zijn die te deactiveren? En is dat nodig? ? 3: Kan ik ze ter...
Hi, i moved abroad. please help me cancelling my internet subscription. it's near impossible to get a contact, or there's no easy way to cancel my subscription online...Please cancel it as i don't liv...
Pas op 23 oktober is mijn apparatuur geregistreerd en had ik eindelijk internet en tv. Op het moment dat ik wilde opnemen bleek dit niet mogelijk terwijl ik TV Complete en Internet Start heb besteld (...
Hoe moet ik mijn ziggo wifibooster pods opzeggen? Ik krijg ze niet aan de praat. Zie enkel melding “Deze SmartWifi pod is al geïnstalleerd” en “U kunt deze pod niet gebruiken omdat deze is toegewezen ...
Ik had bij Ziggo nog een verouderd abonnement Z1 TV en Internet met extra zenders Ziggo Sport compleet en ESPN. Gisteren aangepast naar KabelTV pakket met internet Start XXL. Mijn TV heeft een ci+modu...
Af en toe krijg ik tijdens kijken van een eerder opgenomen programma diverse foutcodes. Meestal zijn het CS 2212, CS 3300 en CS 9097.Dit gebeurt gemiddeld 1 keer per week/ 2 weken. Meestal is dit 's a...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |