Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 20.9KOplossingen
  • 41.7KDiscussies
  • 147KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

vraag over factuur Opgelost

Goedemiddag, afgelopen maand heb ik mijn abbonement met ziggo afgesloten.Tijdens het afsluiten van mijn abbonement heeft de werknemer van ziggo mij verteld dat mijn internet pas ingaat wanneer ik een ...

Geen korting en juiste zenderpakket nieuwe Ziggo klant Onopgelost

Ik ben onlangs overgestapt van KPN naar Ziggo. Nadat ik wat problemen had met mezelf te registreren bij MijnZiggo is dat gelukkig opgelost. Het bleek dat ik mijn oude klantnummer nog had van de jaren ...

Bokkepoot door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement heractiveren Opgelost

Goedemorgen. Ik ben al de hele week bezig om mijn pakket online te krijgen. Nu ben ik al 2 dagen bezig geweest met een monteur van jullie. Hij heet Raymond Mulder. Die heeft al 6 x met India gebeld om...

CI+ module opzeggen Opgelost

Ik wil graag mijn CI+ module opzeggen

Dirkv door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

opzeggen volop bellen Opgelost

Ik wil graag volop bellen opzeggen, maar kan helaas niet online. Vreemd. Kunnen jullie het per direct opzeggen?Groet JKl

JKl25 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mijn humax heeft update nodig Opgelost

Welke stappen moet ik volgen om mijn humax updaten?

Elham door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

update digitale ontvanger of CI+ module Opgelost

Kreeg melding dat update nodig is van digitale ontvanger of CI+ module. Nummer van kastje is 5300C. Ik kom niet verder met digitale instructie omdat na intoetsen menu geen scherm verschijnt met ‘inste...

Ans Buys door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

CI+ Module ongeopend teruggestuurd Opgelost

Hallo @Lycke Ziggo Ik heb een CI+ Module besteld en ook geleverd gekregen maar ik bleek deze niet te kunnen gebruiken in de tv die ik nu heb, ik heb hem al teruggestuurd maar deze staat nog niet in mi...

Dickie91 door Stamgast
  • 63 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 18 Likes

Installatiepakket voor de overstapdatum ontvangen Opgelost

Beste Moderator,24 november 2020 stap ik over naar internet + tv complete. Ik zit met mijn internet nog bij Tele2. Heb contact gehad met Tele2 en zei gaven aan dat 24 november internet gelijk wordt af...

kaan72 door Stamgast
  • 170 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 26 Likes

Groene kabel kapot in de muur. Opgelost

Beste, gister heb ik een abonnement afgesloten bij ziggo en deze zal volgende maand ingaan. uit interesse waar de aansluiting zat ben ik gaan zoeken en kwam er achter dat die in de muur zit en niet ui...

maurice90 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dag 6 en wij en onze buurt zitten nog steeds zonder internet en tv!!! Onopgelost

Buren die vodafone hebben zijn gecompenseerd met een grote databundel. Kunnen wij extra aangeschafte databundels van tele2 en KPN ook bij jullie declareren?Dit zijn abonnementen die sws al liepen voor...

Rean79 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Bug in javascript op ziggo .nl Onopgelost

Hoi…Ik wilde even laten weten dat er een bug zit op in ieder geval de pagina https://www.ziggo.nl/abonnement-wijzigen/home/psales.htmjavascript geeft een error waardoor de rest van javascript niet mee...

Abonnement nodig, Ziggo Go. Onopgelost

Ik kijk via pc naar ziggo go. Ik heb ziggo go in mijn abonnement. Ik kan gewoon inloggen. Sinds vandaag kan ik veel content niet meer zien. Er staat dan dat ik een abonnement moet hebben maar DAT HEB ...

Ziggo Go zelfde probleem Opgelost

@Harry82 heb jij een oplossing voor jouw probleem met Ziggogo mogen ontvangen? Mijn probleem is exact gelijk, maar niemand lijkt te kunnen helpen. Verder blijft het vooral stil

PierK door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

eenmalige kosten Onopgelost

Op de factuur van December waarop de nieuwe overeenkomst met sneller internet staan 'eenmalige kosten' terwijl mij toegezegd is, en in de bevestigingsmail van het contract staat dat de eenmalige koste...

ilper103 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

koppelcode voor ESPN eredivisie Onopgelost

Ik hen een maand gratis kijken naar eredivisiewedstrijden gewonnen. Bij het inloggen bij ESPN moet ik een koppelcode invoeren van de TV provider. Klantenservice weet het niet.

Bestanden van Humax 5050C kopiëren naar USB Opgelost

Ik wil bestanden kopiëren naar USB, maar krijg de optie kopiëren niet actief op de Humax 5050C (blijft ‘grijs’) . Moet ik de USB eerst formateren?

Kluit door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Groene aansluitkabel Opgelost

De groene kabel steekt maar 2cm uit de muur,er komt een iemand vann Ziggo langs.Kan hij de POA wel aansluiten.

Balder door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Modemactivatie Onopgelost

bijna een maand verder en nog is mijn modem niet geactiveerdbij deze gebeurt dit niet voor 1 jandan hoef ik niks meer van ziggo te hebben harrold

Apparatuur in bruikleen Opgelost

Ik ben al erg lang klant bij Ziggo. Aangezien er sinds kort glasvezel voorhanden is ga ik dat eens uitproberen, mede door de interessante korting.Nu is het de bedoeling dat de apparatuur in bruikleen ...

jk2477 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SMS m.b.t. service ondanks dat ik dit heb uitgezet Onopgelost

Hallo,Ik heb alle communicatie uitgezet in Mijn Ziggo, alleen serviceberichten mogen per email worden verstuurd. Echter, ik ontvang nog steeds SMS met deze berichten. Enig idee hoe dit kan worden verh...

Polhovsky door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

acount verwijderen Onopgelost

Hallo, ik wil dit account verwijderen. Mvg

Stop Ziggo Cancellation Onopgelost

Hey I’m in process of cancelling ziggo, but due to technical issues the other provider cant provide. How can I tell Ziggo that i dont want to cancel anymore?Customer number: ****post Code: ****mail: *...

installatiemonteur afspreken Opgelost

In verband met een verhuizing heb ik een installatie monteur nodig op mijn nieuwe adres. Hiervoor wil ik nu een afspraak maken, zodat ik op de verhuisdatum ( 8-1-2021) op het nieuwe adres over interne...

Wernsen48 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Storing op tv-signaal, door pc-gebruik en/of stroom schakeling Opgelost

Ik heb af en toe een sterk verstoord tv-beel (signaal).. De 1e keer kwam ik thuis en deed de tv aan en had zomaar een blokkerig/streperig beeld. Toevallig waren manen voor ziggo aan het werk bij de bu...

CS1004 en ERR SP 0.1.6 melding Onopgelost

Ik heb alles aangesloten zoals voorgeschreven is.we hebben de modem aangesloten, wifi en vast internet werkt dus en is snel dus dat is primaverder geeft de mediabox aan offline te zijn en dus lukt het...

Ziggo Booster retour Opgelost

Hallo Ziggo mensen,Ik heb van jullie een nieuwe Ziggo WIFI booster gekregen en daarmee is mijn probleem opgelost. Wat moet ik met de kapotte (oude) booster doen? Ik hoor het graag,Vriendelijke groeten...

Eifke door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen