Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 14KOplossingen
  • 19.1KDiscussies
  • 178KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Voortijdig opzeggen Opgelost

Mijn contract bij Ziggo loopt t/m 26 januari 2023. Als ik voortijdig opzeg, dan weet ik dat ik in dat geval de resterende looptijd gewoon gefactureerd krijg. Wat me niet duidelijk is of ik dan ook een...

Leen01 door
Level 2
  • 47 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Levering installatiepakket Opgelost

Mijn abonnement gaat 6 december in. Wanneer gaat het installatie pakket geleverd worden, zodat ik al wat voorbereiding kan doen? Ook heb ik een verouderd aop. Zag fotos op het forum van hetzelfde kast...

GL068 door
Level 2
  • 21 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Incassodatum wijzigen Opgelost

Beste, Graag wil ik de incasso datum voor het abonnementsgeld wijzigen naar een latere datum. Nu wordt het rond de 15e afgeschreven, ik zou het prettiger vinden wanneer dit plaats vind rond de 28e van...

Opzeggen wifipod Opgelost

Hallo Ziggo, Ik zou graag mijn abonnement van de wifipods willen opzeggen. Ik kan online niet vinden hoe dit moet.Ik zie dat op dit forum meerdere mensen met hulp van een moderator de pods hebben kunn...

Ziva22 door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Archief
Leden met de meeste oplossingen