Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 21.6KOplossingen
  • 43.1KDiscussies
  • 149KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Confirmation email Onopgelost

Earlier today I placed an order and after it said that I would receive a confirmation email within 1 hour. Now it is several hours later and I have yet to receive the email. I was wondering if this is...

Ilinca door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Einde abonnement Opgelost

Hallo,Sinds vandaag overgestapt naar glasvezel van KPN. Ons abonnement bij Ziggo is ook door hen per vandaag bij jullie opgezegd. Nu loopt ons abonnement eigenlijk tot 4 februari, dus we zijn net te v...

Marco78 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vaag telefoontje Onopgelost

Ik ben zojuist gebeld door iemand van de afdeling 4sdvmkjsa van Ziggo. Na 2x vragen verstond ik het nog niet, maar ze wilde weten of ik particulier of zakelijk internet had, omdat ze dachten ik zakeli...

MarcVank door Gedreven Liefhebber
  • 34 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement wijzigen - geen bevestiging Onopgelost

In mijnziggo heb ik nu al 4 keer geprobeerd om mijn internetsnelheid te wijzigen van compleet naar max, maar dat gaat helaa niet goed. Ik krijg namelijk geen mail waarin dit wordt bevestigd en er word...

dhabers door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wijzigen abonnement niet mogelijk via Mijn Ziggo ? Onopgelost

Goedenavond, Graag wil het volop bellen uit mijn abonnement opzeggen omdat we dit niet gebruiken. Via Mijnziggo werkt dit niet. Heeft iemand een oplossing hiervoor. Dank alvast !! Gr,

Mail geblokkeerd - Inloggen op Mijn Ziggo Alleen-lezen Onopgelost

Vanwege dat mijn mail is geblokkeerd, probeer ik de wachtwoorden te wijzigen. Alleen krijg ik bij inloggen bij mijn ziggo, oeps time out en kan 15 minuten niet inloggen. Probeer het later nog eens. Na...

pvulppie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone van ziggo ontkoppelen Onopgelost

Goedemorgen, Gisteren heb ik perongelijk mijn ziggo gekoppeld aan mijn Vodafone.Aangezien het om verschillende personen gaan die wel op hetzelfde adres leven willen we dit zeer graag weer ontkoppeld h...

Loeloetje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

waarom heb ik een Extra maand kosten in mijn eerste factuur? Opgelost

HalloIk ben een nieuwe klant bij Ziggo. Ik heb nu mijn eerste factuur binnen. Maar de kosten zijn driedubbel zo hoog. Ik heb kosten van de maand december, de maand waar ik het abonnement heb gestart. ...

Klantnr. *******-1 (factuur klopt niet) Onopgelost

tav, Klantenservice, brief Ziggo 30-11-2020 Heb van jullie bovenvermelde brief ontvangen, en heb derhalve met zeer veel tegenzin het restbedrag betaald.In de brief word tevens aangegeven dat bij de vo...

HeSc64 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe kabel van modem naar aansluiting muur Onopgelost

Ik heb een nieuwe kabel nodig voor de modem aan te sluiten mijn katten hebben hieraan zitten knagen Graag hoor ik van u

inloggen server lukt niet meer? Opgelost

Ik probeer in te loggen bij de server. Dat doe ik al jaren maar nu opeens lukt het niet meer. Ik krijg de melding:Status: Adres bepalen van homedrive.ziggo.nlStatus: Verbinden met 212.54.40.6:21...Sta...

GerardW door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Er zijn weer oplichters actief met telefoonnumer +31 85 065 9933 Onopgelost

Er zijn weer oplichters actief met telefoonnummer +31 85 065 9933.Ik werd vandaag gebeld door een meneer met een buitenlands accent die zei dat hij door Ziggo was ingehuurd om zakelijke abonnementen a...

Rias1933 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

retourzenden mediabox xl en wifi stekkers Onopgelost

Ik heb recentelijk (eind 2020) mijn mediabox vervangen (Next voor XL). Ik zou hiervoor een retourbox ontvangen, maar deze heb ik nooit gekregen. Hetzelfde geldt voor mijn wifi-extenders via het stopco...

IPv6 Onopgelost

Ik wil IPv6 uitzetten 

Ben6975 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ING punten korting Opgelost

Hallo,Ik heb een Ziggo abonnement besteld met korting via meer voordeel van mijn ING punten. Ik heb hier een bevestiging van gehad en het is goed doorgeet naar jullie. Alleen is deze korting niet verr...

casr door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

wijziging abonnement Opgelost

Ik ben gebeld over een gratis upgrade van mijn internet. Van dit aanbod maak ik graag gebruik. Nu blijkt dus na ontvangen van mail dat het om een wijziging van mijn abonnement gaat en ik nu dus een ni...

pschuijl door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kan geen ziggo account aanmaken Opgelost

Ik kan geen account aanmaken omdat ik elke keer een melding krijg dat ik al een account hebt

Ganimete door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Eigen webspace niet bereikbaar. Opgelost

Heb al zins 2009 een eigen website toen nog via upc. bijna 2dagen kan ik niet meer op mijn site http://members.upc.nl/g.spykerboer4Ziggo is in november 2020 gestopt met deze service maar had je al voo...

Borre door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement besteld - geen bevestiging ontvangen Opgelost

L.S. Heb de 10e reeds een bestelling geplaatst voor de aanschaf van het Ziggo internet & tv compleet, maar niet binnen een uur een bevestigingsmail ontvangen. Tot op heden nog steeds niet. Dacht dat h...

Joppekop door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

internet change Onopgelost

hello I have internet with kpn but the maximum is 50 mbit and i'm interested in faster if i have to terminate the agreement with kpn if i want to take internet from you? or if i take the internet from...

Dawid door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samenwonen 1 aansluiting en 2 abonnementen Onopgelost

Samenwonen en wij hebben ieder een abonnement. Zouden 1 abonnement willen opzeggen en ons mailadres @home en Vodafone willen behouden. Hoe te handelen en wat zijn de minpunten !!

Alleen internetsnelheid wijzigen niet mogelijk Onopgelost

Hallo,Momenteel beschik ik over een TV Standard (icm Humax 5300C) + Internet Start abonnement.Ik wil graag alléén de internetsnelheid verhogen naar 100/10 MBit/s of 250/25Mbit/s.Ik heb zojuist geprobe...

Volop bellen opzeggen Opgelost

Goedemorgen,Ik zou graag mijn Volop Bellen abonnement stop zetten, via Mijn Ziggo is dit helaas niet mogelijk.In afwachting van uw bevestiging,

Gert40 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

account verwijderen Onopgelost

Graag mijn ziggo account verwijderennaam ****adres ****postcode ****klantnummer ****email adres **** *Privégegevens verwijderd door moderator*

ward1961 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox in bridge?? Opgelost

Mijn wifi bereik is op sommige plekken in mijn huis onvoldoende. Besloten om een mesh netwerk in te richten. Hiervoor heb ik gekozen voor een ORBI RBR50 met twee satellieten. Door diverse kenners word...

Ger Roos door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Lengte van mijn contract. Onopgelost

Hi Community. Binnenkort ga ik verhuizen. Bij de verhuizing komt een interessante optie vrij namelijk glasvezel. Nu begrijp ik dat Ziggo dat helaas niet kan/mag aanbieden. Ik kreeg via een persoon uit...

XziXzi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verhuizen - extra modem mogelijk? Opgelost

Hallo, Zojuist heb ik telefonisch een verhuizing doorgegeven. Via de website werkte helaas niet. Nu heb ik nog een vraag.De verhuis datum bij Ziggo is de datum dat we ook daadwerkelijk gaan verhuizen....

Machael door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet plat na upgrade Onopgelost

Gisteren toch maar een upgrade aangevraagd. Nu sinds 10:00 ongeveer het internet helemaal plat. De modem geeft via DHCP ook een 169. adres wat niet klopt.Kan een moderator even kijken wat er mis gaat?...

Woger door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Wat een gedoe om iets te anuleren. Opgelost

Gisteren was ik aan het surfen over de site van ziggo en uit interesse kwam ik bij huur 3 wifi boosters uit (onderaan mijn prive pagina op ziggo) Nu staat onderaan een link “Koop de smart wifi booster...

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen