Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 14KOplossingen
  • 19.2KDiscussies
  • 178KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Abonnement opzeggen Opgelost

Ik heb op 1.10.22 een ziggo abonnement afgesloten welke vandaag 1.12.22 zou ingaan. Echter ziggo heeft t weer voor elkaar dat ze me "vergeten" zijn. Gisteren tot wel 2 uur aan de telefoon gehangen wan...

roy vk door
Level 2
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Where to send the old modem? Opgelost

I received the new modem a few days ago. The letter I received about the modem update mentioned that there will be instructions included in the package for how and where to send the old modem, but the...

Rh68 door
Level 1
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstap niet geregeld Onopgelost

Op 20 juli 2022 ben ik benaderd door ziggo voor het afsluiten van een abonnement. Mijn contract bij mijn oude provider liep tot en met 28 oktober 2022, daarom zou het nieuwe abonnement starten op deze...

YC300 door
Level 1
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen