Serienummer controleren aankoop tweedehands SmartWifi pods Sticky Onopgelost
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Mijn abonnement is afgelopen sinds 14 oktober toch zie ik dat in de factuur van september het abo tot eind oktober in rekening wordt gebracht. Op de reke...
Hi allen, Ik ben net gebeld door 0527857040. Maar nu zit het mij niet helemaal lekker.. Is dit wel écht een telefoonnummer van Ziggo? Zelf heb ik geen ge...
Wanneer verloopt mijn jaarcontract
Ik heb een abo op Film1. Het was redelijk chaotisch om dit te verwerken. Verwerkt, er weer vanaf, voor een kortere abo termijn en er weer af. Geen proble...
Hoeveel maanden is het maximaal voor je een abonnement aan kunt vragen.
Beste forumleden ,Ik heb een safe online abonnement voor meerdere apparaten.Zowel mijn laptop als mijn I-pad , is extra beveiligd.nu mijn vraag, mijn Sma...
Hallo. Ik kreeg een factuur van mijn nieuwe abonnement (omdat ik de next mini heb gekregen) waar 2 klantnummers opstaan mijn oude 66..../38........ Want ...
Hallo, Ik krijg mailtjes zogenaamd (?) van Ziggo dat mijn licentie verlopen is waardoor ik onbeschermd ben tegen virus aanvallen op mijn laptop en andere...
Zojuist ben ik gebeld door een vast nummer uit Maastricht: 0437440500. Toen ik had opgenomen gaf mijn (Android) toestel aan dat het Spam was! Ik schrok m...
Hallo, Lang geleden allerlei instellingen uit/aangezet, omdat ik niet benaderd wil worden ( via b.v. telefoon en email ) door Ziggo en/of consorten. Nu w...
Viaplay per abuis opgezegd,hoe kan dit teruggedraaid worden
beste @Ziggo, Als ik mijn internet naar Start wil zetten, krijg ik dat ik akkoord met Voorwaarden etc moet gaan? Lijkt dus ipv een wijziging een verplich...
Good afternoon. My contract is about to end next month and I'm not sure if it ends or renews automatically or whether I need to send a cancellation form?...
Er is glasvezel aangelegd in de straat dus wil ik het internet-deel van mijn abonnement opzeggen, maar TV behouden. In het Ziggo-account kan ik mijn abon...
Hallo, Mijn abonnement is al ruim een maand afgelopen, en ik wacht nog op bijna 2 maanden aan betalingen terug. Er staat zelfs nog geen eindfactuur in mi...
Door een lang aanmeldproces met veel pogingen om klant te worden heb ik nu twee Ziggo klantnummers. Eén met abonnement en de ander zonder (er staat ook b...
Ik kijk zeer weinig tot geen (kabel)TV meer, en zat te kijken naar 'Ziggo Alleen Internet'.Maar de prijzen zijn in verhouding nauwelijks goedkoper dan ee...
Ik wil graag mijn CI+ module opzeggen en retourneren. Heb in alle krochten van "Mijn Ziggo" gezocht maar kan het nergens vinden. Een heel slechte zaak vi...
Goedendag, Ik heb op dit moment Internet Complete en TV Start CI+ (zonder Bellen) en wil het graag omzetten naar een internet only abonnement. Via Mijn Z...
De klantenservice via de telefoon is een ramp: je moet lang wachten en de kans is groot dat je iemand aan de telefoon krijgt die je probleem niet begrijp...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.