Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 24.6KOplossingen
  • 47.9KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Automatische incasso Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik wil de datum van mijn automatische incasso verplaatsen naar later in de maand 29 of 30, kunnen jullie dat voor mij regelen.Alvast bedankt.

brillo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Email op fout adres Onopgelost

Ik heb al meerdere keren contact met jullie gehad omdat ik nog steeds mails over mijn factuur blijf ontvangen op mijn oude emailadres.In mijn Ziggo staat gewoon mijn nieuwe emailadres.En toch gaat het...

marsman58 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gegevens veranderen en abonnement wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer mijn Internet abonnement aan te passen. Dit lukt me niet online, ik krijg telkens de melding 'Hmm, we kunnen de pagina niet vinden…" Overigens heb ik vanmiddag met de helpdesk gebeld, die g...

Elgar door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet inloggen (op oude account) mijn Ziggo Alleen-lezen Opgelost

Enige tijd geleden heb ik mijn account gekoppeld aan mijn ziggo account. Volgens mij was dat goed gegaan echter kan ik nu niet meer inloggen. Als ik inlog zonder mijn ziggo dan dan krijg ik de melding...

Madmaus1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beschikbaarheid NEXT bestaande klanten. Alleen-lezen Opgelost

Waarom is de NEXT niet beschikbaar voor bestaande klanten en enkel voor nieuwe klanten?Deze krijgen de next + 6 maanden korting en betalen hierna 50 cent meer, zgn voor de next. Bij hetzelfde pakket. ...

Glorieus door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Oud abonnement veranderen Alleen-lezen Opgelost

Zou fijn zijn als er ff een moderator kon reageren, want aan de telefoon begrepen ze er niet veel van  Mijn ouders hebben nog een oud 'pakket' ten tijden van UPC, of zelfs Chello - Internet Start XL ...

Cancel subscription before it starts Alleen-lezen Opgelost

Hello, a few months ago I subscribed by error to a 1 year Ziggo Internet. The subscription should start on the 31/7/2021 but I do not want it anymore. Trying to communicate with Ziggo customer service...

paolo87 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Chatten met Ziggo niet mogelijk? Opgelost

Op diverse pagina's op de website van ziggo wordt gesproken over een mogelijkheid om te chatten.Er staat bijv. "Chat met ons" - maar er is geen mogelijkheid om dat te doen.Of er staat "Loop je vast bi...

jdpt door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Fout in factuur Opgelost

In de factuur van juni is een verrekening opgenomen met betrekking tot de vervanging van een defecte gehuurde booster via het stopcontact. Hierbij is een fout gemaakt met betrekking tot de periode waa...

Jan F. door Super Expert
  • 16621 Topics
  • 1309 Oplossingen
  • 2889 Likes

Kapotte straatkast Alleen-lezen Opgelost

Op de hoek Jan Willenstraat/ Wenckebachstraat in Geleen staat een kapotte straatkast.

giants777 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Straatkast Ziggo verplaatsen Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen Wij hebben deze week onze voortuin opgeknapt maar nu komt de Ziggo kast die prominent bij ons voor de voortuin staat zeer hinderlijk in het gezicht. Graag zou ik de kast willen laten verpl...

Ferdi1959 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo komt afspraken niet na Opgelost

Vorig jaar had Ziggo een fout gemaakt bij het omzetten van mijn abonnement.Ik moest kiezen tussen een CI+ of mediabox, terwijl ik helemaal geen extra/nieuwe apparatuur nodig had.Toen had ik maar CI+ g...

Madman_K door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

overzetten email aliassen Alleen-lezen Opgelost

Goedendag. Ik zit met het volgende vraagstuk... hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.Ik heb op het adres van onze woning een ziggo tv/tel/internet abonnement. Daaraan zit gekoppeld:1 e-mail adres (h...

Ziggo tv pakket, welke zenders? Alleen-lezen Opgelost

Ok, ik heb nu Ziggo max met, naar ik begrijp zo'n 125+ tv zenders. Maar nu wil ik graag een overzicht ergens kunnen zien waar ik het verschil in zenders kan zien met het complete pakket, wat volgens m...

SMS geen combinatie voordelen Ziggo en Vodafone meer. Alleen-lezen Opgelost

Ik wijzigde in de Vodafoon app op de mobiele telefoon de buitenland limiet. Prima gelukt. Ontving direct daarna SMS bericht dat de kortingen en extra's komen te vervallen omdat ik geen diensten van Zi...

KBX458 door Super Expert
  • 6293 Topics
  • 256 Oplossingen
  • 2704 Likes

Mediabox Next en de klantenservice Alleen-lezen Opgelost

Mijn huidige Mediabox XL ondersteund geen 4k beelddefinitie, terwijl mijn TV wel in 4k is. Hier heb ik nooit zo'n moeite mee gehad omdat ik weinig TV kijk en vooral gebruik maak van het internet uit m...

sspoelst door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen extra TV bij digitale TV Opgelost

Vorige maand een Vodafone Unlimited aangeschaft. We hebben kabel TV en dachten dat we via de Ziggo app het extra TV pakket konden krijgen. Helaas hoewel kabel TV digitaal is, krijgen we het niet. Zie ...

ron131 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement activation Alleen-lezen Opgelost

Hello, we are going to move to new house and have installed ZIGGO router to get internet there. As far as I understand our contract does also include monthly internet subscription. However, I have not...

Oleg door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Email wijzigen van mijn Ziggo Alleen-lezen Opgelost

Ik ben aan het Google minderen en daarbij hoort in mijn geval ook een nieuw email account. Ik kon zonder problemen dat e-mailadres instellen in Ziggo Community, echter op mijn Ziggo lijkt het erop dat...

Groentjuh door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen