Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 21.5KOplossingen
  • 42.8KDiscussies
  • 148KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Facturen die niet kloppen en verkeerd emailadres in het systeem bij Ziggo Onopgelost

Vandaag belde ik met de klantenservice omdat de betaling van mijn factuur niet goed is gegaan en de beloofde korting van €20,- niet is verwerkt. Ook krijgen wij de facturen niet opgestuurd; niet per p...

Miepje1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Next en de klantenservice Onopgelost

Mijn huidige Mediabox XL ondersteund geen 4k beelddefinitie, terwijl mijn TV wel in 4k is. Hier heb ik nooit zo'n moeite mee gehad omdat ik weinig TV kijk en vooral gebruik maak van het internet uit m...

sspoelst door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

De kogel is door de kerk... Onopgelost

In mijn omgeving is een actie geweest waarbij glasvezel wordt aangeboden met gratis aanleg een aansluiting.Ik heb besloten daar op in te gaan om een aantal redenen. Sinds de laatste verhoging naar 600...

Toegang Mijn Ziggo Onopgelost

Goedemiddag, een week of drie geleden heb ik op deze plek gevraagd of mijn MyVodafone en MijnZiggo ontkoppeld konden worden. Een van de moderatoren heef toen bevestigd dat dit was gebeurd.Het probleem...

Wen777 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Moving out Onopgelost

Good afternoon, At the end of the month I will be moving away from the Netherlands, therefore I would like to terminate my contract.Would it be possible to stop paying the monthly bill then or I will ...

Incassodatum aanpassen Onopgelost

L.S Hoe kan ik dit aan laten passen naar de 29e van de maand? GroetDirk

davg door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Heropenen vorige topic, adres is nog steeds onjuist. Onopgelost

Kan mijn voorgaande topic: chaos op factuur....weer geopend worden. We zijn nu ruim een half jaar verder maar het adres op de factuur klopt nog steeds niet. Dat de korting niet te repareren is en dit ...

J.meertens door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Abonnement activation Onopgelost

Hello, we are going to move to new house and have installed ZIGGO router to get internet there. As far as I understand our contract does also include monthly internet subscription. However, I have not...

Oleg door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonement Onopgelost

Hallo Ik vraag mij af of ziggo wel op 1 lijn staat.Heb nu inmiddels met 5 contact gehad en 5 verschillende verhalen.Men komt niks na , laat je niet uit praten cq zelfs hoorn word eropgegooid.Erg profe...

Fred514 door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan zakelijk niet meer geannuleerd worden? Onopgelost

Eergisteren stonden er 2 jongemannen aan de deur (die voor ziggo werkten met pas en al) nu blijken die 2 voor een of anderen cunsument te werken voor de GiGa.Door met deze personen in gesprek te gaan ...

Geen signaal Onopgelost

Beste lezers gisteren installatie pakket gekregen. vandaag alles geïnstalleerd KPN opgezegd. Monteur geweest ... blijkt totaal geen signaal op de groene kabel..service dienst zou bellen voor nieuwe af...

Factuur Onopgelost

Hallo ik heb en vraag over factuur . Deze mand ik heb 68e waroom? Ik niet begrijp. Dit is mijn nummer 06xxx Groetjes Szymanska **Moderator edit: Privégegevens weggehaald**

Marta8787 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

foutief mailadres voor facturen van Ziggo Onopgelost

Sinds een maand of 5 komen mijn digitale facturen niet meer op mijn mailadres binnen. Als ik kijk op mijn abonnement staat er wel degelijk mijn mailadres benoemd. Mijn zoon heeft een maand of 5 gelede...

Gerritje1 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

@ Alex z Onopgelost

Geachte @Alex ZKunt u contact met mij opnemen.Zit met precies het zelfde probleem als Gentleman en worden hierbij van kastje naar de muur gestuurd

overzetten van contract Opgelost

Vandaag het abbonement proberen over te zetten naar een huisgenoot van mij omdat ik uit huis ga. Dit omdat wij in een studentenhuis wonen. Via de site word dit duidelijk uitgelegd en word er verwezen ...

gebruikers naam wijzigen Onopgelost

Hi, ik wil mijn gebruikersnaam wijzigen in de community maar kan dit niet zelf. Zou een ziggo moderator dit kunnen doen. Of mij hierbij kunnen assisteren.

Zakdoek 7 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prijs-prestatie verhouding Internet Z2 enZ3 Onopgelost

Op (https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Ziggo-verhoogt-de-internetsnelheden/ba-p/756933) zie ik dat de legacy abonnementen Internet Z2 en Internet Z3 dezelfde snelheid hebben (en ook al hadde...

Renl door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oneerlijke aanbieding trouwe/bestaande klanten tov nieuwe klanten Onopgelost

Mijn contract bij Ziggo loopt ten einde. Dus ik dacht laat ik eens bellen voor het aflsuiten van een nieuw jaarcontract. Echter wat mijn verbazing schetste is dat de korting plus extra's die geboden w...

MrVanish door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wanneer heb ik nu Internet? Onopgelost

Inmiddels is de ZIGGO kabel twee gelden aangesloten in de meterkast..........................Krijg een mail waarin staat dat "de voorlopige oplevering 18 juni is."En er staat ook een "wensdatum" in va...

Wat zijn nu exact mijn abonnementskosten per maand? Opgelost

Wat zijn nu exact mijn abonnementskosten per maand?Ik heb “Internet + TV Complete zonder vast bellen” en geen extra zenders. Mijn maandbedrag in juni 2021 is nu €74, 95 geworden en het oorspronkelijke...

Kobus48 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

Kan mijn abonnement niet wijzigen via mijnziggo Onopgelost

Als ik inlog via mijnziggo zie ik mijn facturen etc. Als ik dan naar bijvoorbeeld tv ga en klik op “abonnement wijzigen” dan krijg ik een pagina waar wordt aangegeven dat mijn pakket wordt opgehaald. ...

Kolker door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betere communicatie werkzaamheden of updates Opgelost

Ik moet zeggen dat het de laatste tijd bijzonder slecht gesteld is met de communicatie van Ziggo v.w.b. updates en werkzaamheden.De afgelopen 12 maanden is het met regelmaat gebeurt dat 's nachts opee...

Richard G. door Gedreven Raadgever
  • 270 Topics
  • 16 Oplossingen
  • 75 Likes

zeer moeilijk bereikbare en onwillende klantendienst Onopgelost

Ik heb eigenlijk geen vraag maar meer een teleursteling.Ben op 14-05 aan het bellen gegaan om dat mij box met afstandsbediening niet goed meer werkt.eerst contact met luna probeert me door te verbinde...

emiel14 door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Kabel tv en Netflix? Opgelost

Hallo, ik heb wellicht een hele domme vraag, maar ik kan het antwoord maar niet vinden: als je kabel tv van Ziggo hebt, kun je dan ook abonnementsdiensten als Netflix op je televisie krijgen? Of moet ...

Inloggegevens WifiSpots niet zichtbaar in Mijn Ziggo Opgelost

Om je wifispot login gegevens te zien moet je naar mijn ziggo, producten dan Internet. Maar vervolgens staat er onder internet/WiFi niks over wifispots. Wat nu?!

Rensel86 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen Ziggo abonnement. Ik word teruggebeld??? Opgelost

Goedenavond, Ik heb vanavond via de digitale weg (opzegformulier) mijn abonnement opgezegd. Tot mijn grote verbazing lees ik dat ik over 3 werkdagen gebeld ga worden?? Waarom moet ik een opzegging tel...

Music21 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Dagpas bestellen lukt niet Onopgelost

Gisteren dagpas besteld ad 7,99 om de wedstrijd Sparta/Utrecht te kijken. Deze wedstrijd was niet te vinden. Een ingewikkeld verhaal gevonden om ESPN te kunnen ontvangen, maar dit lukte niet. Op 2 and...

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen