Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 10.5KOplossingen
  • 14.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Ziggo GO TV app Onopgelost

Goedendag,Ik heb een alles in één abonnement van Ziggo, maar wil dat terugbrengen naar internet en kabel TV. Nu is mijn vraag, kan ik dan steeds gebruik maken van de Ziggo GO TV app op mijn android TV...

Sveekeren door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen Viaplay Opgelost

Hallo, ik wilde graag mijn Viaplay abonnement opzeggen, dat kan alleen via je account op mijn ziggo. Nu is er toevallig storing met het opzeggen gedeelte. Je kunt wel lid worden 藍. Wie kan mij helpen ...

Afkoop resterende abonnementstermijn Onopgelost

Beste,Zojuist Ziggo opgezegd wegens de jaarlijkse prijsverhoging. Dit is allemaal netjes gelukt. Alleen in de bevestigingsmail staat bij Digitale Kabel TV afkoop resterende abonnementstermijnen. Dit z...

Clavis door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Vraag over abonnement Opgelost

Ik heb een vraag over het abonnement van mijn ouders.Ze hebben nu : Alles-in-1 BasisDigitale TV activatieZiggo Digitale TVTV Extra-----Dit is een verouderd TV en Internet pakket met een te hoge prijs....

Tv Max of Complete icm Vodafone Onopgelost

Wij hebben Z + V. Zouden aan TV complete (bijna) genoeg hebben. liefst daarbij RTL lounge, Eurosport 2 en NPO 1en 2 Extra. is dat met extra zenderpakket op te lossen?of anders ?

hans6011 door Gedreven Raadgever
  • 53 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 10 Likes

geen klant maar toch brief "uw modem wordt vervangen" Opgelost

Ik ben sinds een week of twee geen klant meer van Ziggo maar kreeg vandaag toch een brief met de melding dat mijn modem vervangen wordt. Dus ik bellen, postcode en huisnummer inspreken, en dan niet me...

dennusdus door Raadgever
  • 30 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 10 Likes

MTC Traject Starten Onopgelost

Sinds kort ben ik verhuist en heb bij Ziggo een telefonisch gesprek gehad of ik daar mijn abonnement van mijn vorig adres kon meenemen naar het nieuwe adres, dit alles was geen probleem volgens die me...

B.Voncken door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Factuur komt binnen op verkeerd email adres Opgelost

Hallo ziggo Ik heb eind maart mijn e-mail adres gewijzigd in mijnziggo. Het nieuwe e-mail adres staat sindsdien juist vermeld in mijnziggo. Ik heb desondanks toch mijn factuur binnengekregen op het ni...

Shilka door Gedreven Raadgever
  • 244 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 62 Likes

Abonnement wijzigen werkt niet. Opgelost

Mijn abonnement is niet te wijzigen via mijn ziggo. Hoe moet ik dit veranderen, zodat de pagina wel wordt geladen.

Vriesg door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

acties Ziggo, maar niet voor de vaste klant ...wij twijfelen dus Opgelost

Wij twijfelen of we nu wel of niet overstapen naar een concurrent, het is helaas aantrekkelijker.Een jaar (of misschien wel langer) geen Ziggo ondanks dat we al vele jaren Ziggo (Home) hebben.Wij hebb...

Aanbod 300 -> 600 Mpbs Opgelost

Hallo, sorry - ik ben weer eens lastig.. Heb een aanbod van ziggo gekregen voor een jaar gratis internet verdubbeling, dus de ideale motivatie om mijn oude 100 Mb vaste bekabeling nu eens echt door te...

nieuwe tv kopen Opgelost

Als ik een nieuwe tv koopt kan ik dan mijn huidige mediabox next mini nog gebruiken ?

Albert571 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mijn factuur klopt niet. Negen maanden korting opeens verdwenen. Opgelost

Ik heb in april 2022 mijn abonnement bij Ziggo verlengd met een jaar. Ik heb onder andere daarvoor een korting gekregen van 35 euro per maand voor negen maanden. Dit werd ook netjes berekend op de fac...

wewanl door Gedreven Raadgever
  • 771 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 212 Likes

Onterechte kosten voor het ongevraagd vervangen van het AOP/modem? Onopgelost

Er is een monteur langs geweest vanwege een storing, en deze heeft op eigen initiatief ook het verouderde AOP en modem vervangen. De storing is nog niet verholpen omdat het ging om een kabelbreuk in d...

hsslo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Factuur probleem: Dubbel betaald Opgelost

Hoewel ik mijn rekening op 20 mei betaalde, werd er op 25 mei geld van mijn rekening afgeschreven. Ik begrijp niet waarom ik zo'n probleem heb. Ik verwacht dat u mij hierbij helpt.

ihsan door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht: Ik heb een week zonder internet gezeten Onopgelost

Goedemorgen Ziggo. Graag wil ik onderstaande ervaring delen en kijken naar een passende oplossing. Ik ben sinds 18 mei 2022 verhuis naar een nieuw adres in een nieuwe stad.Op mijn vorige adres heb ik ...

Damienn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blijft bij wijziging abo mijn eigen ci+ module nog werkend Opgelost

Ik heb nog een heel oud Ziggo-abonnement (Alles in 1 plus). Ik wil deze wijzigen in een nieuw pakket in van internet compleet / tv start / geen vast mobiel. Dit is net iets goedkoper dan mijn huidige ...

Peter9899 door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Mail ontvangen: Ongevraagd Netflix abonnement Onopgelost

Vanmorgen een e-mail ontvangen dat ik schijnbaar op de streamingsdienst Netflix zou hebben geabonneerd. Dit had ik niet gedaan. Gebeld met klantenservice en die geven aan dat dit vaker gebeurd bij kla...

JMS91 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zomaar sms ontvangen over opzegging die ik niet gedaan heb Onopgelost

Ik kreeg vandaag een sms van ziggo die luidt "Dag, uw opzegging is verwerkt. Een paar dagen voor de einddatum krijgt u een retourdoos. Daarmee stuurt u apparatuur die u in bruikleen heeft terug. Toch ...

levi90 door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen