Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 22.5KOplossingen
  • 44.3KDiscussies
  • 150KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

zie extra mediabox optie bij veranderen abbo ! vraagje Onopgelost

Hallo als ik inlog in mijn account en ga naar mijn abbo wijzigen kan ik alles zo laten bij internet en tv e.d. maar als ik dan naar extras bij TV scroll zie ik extra mediabox optie staan voor 4 euro p...

2 accounts ziggo Opgelost

Ik heb schijnbaar 2 accounts voor ziggo onder verschillende e-mailadressen. Een met een actief tv abonnement en een zonder. Daarnaast heb ik een vodafone account. Echter is het vodafone account gekopp...

Timmettje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Online aanpassen abbo niet mogelijk. Opgelost

Waarom is het niet mogelijk om online een aanpassing aan mijn abbo door te voeren? Inlog gedaan op verschillende devices met verschillende browsers. Ook op de telefoon lukt dit niet. Hebben meer mense...

Glorieus door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Waarom geen Alles-in-1 Start XXL bij CI+ Onopgelost

Ben sinds kort omgezet van een oud Ziggo abonnement naar Alles-in-1 Start met CI+.Ik ben inmiddels al enige commentaren tegenkomen op de Community waarom de Start XXL versie niet met een CI+ abonnemen...

Robbert J. door Gedreven Meedenker
  • 61 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 7 Likes

Geen facturen of service mails worden verzonden door Ziggo Onopgelost

Ik krijg al ruim 2 jaar geen factuur-, service- of marketingmails van Ziggo. Tientallen keren contact gehad hierover, steeds dezelfde controles en daarna afwachten of het is opgelost.Niet dus! De enig...

Tella door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wederom foutieve factuur Onopgelost

Geachte heer/mevrouw, Wederom na een door jullie uitgevoerde correctie een foutieve factuur ontvangen. Wat blijkt uit een schrijven van Ziggo d.d. 12 mei 2021 blijkt dat het abonnement op € 1,00 omhoo...

De kogel is door de kerk... Onopgelost

In mijn omgeving is een actie geweest waarbij glasvezel wordt aangeboden met gratis aanleg een aansluiting.Ik heb besloten daar op in te gaan om een aantal redenen. Sinds de laatste verhoging naar 600...

Kortingen op website kunnen niet worden nageleefd Onopgelost

Gisteren ben ik gebeld voor mijn nieuwe abonnement met Friends & Family (waar ik via een reclame op Ziggo Sport ben gekomen) korting en heb ik een goede deal kunnen maken voor mijn nieuwe abonnement. ...

Koeniejj door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet inloggen in Mijn Ziggo App op iPad Onopgelost

Kan niet inloggen in Mijn Ziggo App op iPad sinds de laatste update van iPadOS naar 14.7.1.

arjan door Gedreven Liefhebber
  • 306 Topics
  • 18 Oplossingen
  • 21 Likes

Wijziging abbo - wat gebeurt er met de gratis extra's Opgelost

Een vraag voor de specialisten hier. Ik heb nu tv standaard met CI+ module, internet compleet 300 en vaste telefonie, daarbij heb ik 2 * Vodafone Red. Nu zijn wij kabelloos tv gaan kijken met Apple TV...

Hatolex door Gedreven Liefhebber
  • 82 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 26 Likes

retour Opgelost

Zojuist een brief gekregen om wifiboosters te retourneren die ik allang heb geretourneerd.Dit heb ik reeds met heel veel moeite (het bereiken van de klantenservice is helaas een hele opgave) aan julli...

MJP door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afspraken over abonnement en kortingen niet nagekomen Opgelost

Dit overkwam ook mij!. IK liet me overhalen door een verkoopmedewerker om het tv Max pakket met NEXTBOX en internet Start 75 MB plus Vodafone Red abonnement 25 GB alles in een te nemen. *Beloofd op de...

Snowyboy door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Volop Bellen opzeggen Opgelost

Goedeavond, Ik heb een pakket internet compleet en ook digitaal tv compleet en volop bellen erbij. Nu kost volop bellen 12.95 pm wij gebruiken dat niet maar bellen heel sporadisch met de vaste telefon...

queenknoop door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Weigering Ziggo extra tv pakket TV +Internet icm HollandsNieuwe Onopgelost

Ik heb 4 maanden geleden ( Maart 2021) een mobiel abonnement afgesloten bij hollandsnieuwe. Daarbij de aanvraag gedaan voor het extra zenderpakket. ( ziggo sport totaal). Vanaf die tijd heb ik diverse...

AvH68 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo Sport Totaal 2022 Onopgelost

Als in 2022 F1 verdwijnt uit jullie Ziggo Sport Totaal pakket gaat dan de prijs van het abbo omlaag maandelijks ? ik ben bang dat ik het antwoord al weet maar als we voor de NENT groep moeten gaan bet...

heuvela door Stamgast
  • 63 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 16 Likes

next Onopgelost

Wanneer kunnen we een tweede media box next  bestellen

Ziggo mediabox Opgelost

Geachte leden, nu heb ik een abonnement bij Vodafone voor mijn smartphone, en daar krijg ik van Ziggo een paar voordelen.Alleen aan het extra TV pakket heb ik niets, heb in het begin van @Home een kas...

Contract opzeggen na prijsstijging Onopgelost

Ik ben 22 juni overgestapt naar KPN. Omdat Ziggo de prijzen van zijn abonnement heeft verhoogd en ik op basis daarvan dus vrij ben om kosteloos over te stappen. Dit omdat ziggo eenzijdige contractbreu...

mediabox Onopgelost

Kan ik de mediabox xl inwisselen voor de mediabox next , heb abonnement Complete,

Korting kwijt na wijziging Ziggo medewerker Onopgelost

Wij zijn overgestapt naar Ziggo sinds onze verhuizing, helaas had ik een 'foutje' gemaakt bij het kiezen van een abonnement. Alleen kabel tv en geen digitale televisie.Na contact met Ziggo bleek dit g...

Lisboa door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prijsverhoging na door onnodig gehuurde wifi boosters Onopgelost

Door diverse prive omstandigheden was ik niet in staat eerder te reageren. Helaas zag ik dat mijn vorige bericht op slot staat en ik niet meer blijk te kunnen reageren: https://community.ziggo.nl/t5/A...

Valentino door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Incassodatum wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Graag wil ik de incasso datum voor het abonnementsgeld wijzigen naar een latere datum. Nu wordt het rond de 20e afgeschreven, ik zou het prettiger vinden wanneer dit een week later plaats zou vinden. ...

Foutmeldingen in apps + storing zenders Opgelost

Geachte heer, mevrouw, Sinds 15 juni 2021 zijn wij aangesloten aan Ziggo. Helaas werkt een aantal dingen niet goed, te weten: - Ziggo go app: We krijgen steeds de melding dat we een abonnement nodig h...

Wijzigen abonnement niet mogelijk via Mijn Ziggo ? Onopgelost

Goedenavond, Graag wil het volop bellen uit mijn abonnement opzeggen omdat we dit niet gebruiken. Via Mijnziggo werkt dit niet. Heeft iemand een oplossing hiervoor. Dank alvast !! Gr,

Ziggo Go via kabel zoals vast bellen Opgelost

Hoi, Ik ben voor familie (ouders) een abonnement aan het uitzoeken. TV, terugkijken en bellen zijn noodzakelijk, internet niet dus ik kwam uit op Ziggo vast bellen: https://www.ziggo.nl/bellen/vast-be...

avdleye door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement niet aangepast, oude abonnementkosten op factuur Onopgelost

Goedemiddag, @Paul had voor mij een abonnements wijziging klaar gezet per 1 augustus. Maar nu komt de nieuwe factuur en er is niks aangepast blijkbaar. @Paul is afgelopen week niet meer online geweest...

ZNewbie door Meedenker
  • 18 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Abbonement activeren Onopgelost

Goedendag ze zouden mij vanaf donderdag al weer activeren op mijn wifi en internet maar er is nog steeds niets?

Afmelden Onopgelost

Hoe krijg ik die abonnement er af

Hanton38 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen