HiervanDaan

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

automatische incasso

ik wil de datum van mijn automatische incasso verschuiven naar later in de maand, zeg de 28e. wie kan dat regelen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @HiervanDaan

Dit kan ik voor jou regelen! Bij deze heb ik de opmaak van de factuur aangepast, waardoor ook automatisch de incasso op een later moment zal plaatsvinden. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso iedere maand rond en nabije de 29e gaan plaatsvinden. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @HiervanDaan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Dit is een klanten helpen klanten Community van Ziggo. De vraag die jij hebt, kan ik je niet mee helpen maar ik kan je wel zeggen dat iemand van Ziggo je verder kan helpen. Daarom wil ik je vragen om te wachten op een Ziggo moderator/medewerker, meestal binnen een werkdag komen ze langs iedere topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen ze gelijk de juiste gegevens erbij pakken. Geef je gegevens op deze link (op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @HiervanDaan

Dit kan ik voor jou regelen! Bij deze heb ik de opmaak van de factuur aangepast, waardoor ook automatisch de incasso op een later moment zal plaatsvinden. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso iedere maand rond en nabije de 29e gaan plaatsvinden. 

Uitgelicht topic