Femke Roth

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

automatische incasso datum veranderen

Hallo 

Ik zou graag de datum van mijn automatische incasso willen veranderen. Die staat nu op de 20e van de maand. Ik zou het graag rond de 26 of 27e van de maand willen hebben. Zouden jullie dit kunnen aanpassen? 
 

Met vriendelijke groet, 

Femke Roth 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey Femke. Ik heb je incassodatum aangepast. Het is iets later nog dan je vroeg (ik heb niet alle opties). Je kunt de incasso nu rond de 30e verwachten :-). 

Bekijk in context

12 Reacties 12
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als je zorgt dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan kan een moderator dit voor je regelen. Zij komen op werkdagen langs de topics.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey Femke. Ik heb je incassodatum aangepast. Het is iets later nog dan je vroeg (ik heb niet alle opties). Je kunt de incasso nu rond de 30e verwachten :-). 

MaHe69

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Ook ik zou graag mijn incassodatum aanpassen naar de 26ste van de maand of later.

 

Groetjes,

Marianne

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @MaHe69!
Ook voor jou kan dit geregeld worden. Vanaf de eerstkomende factuur zal de incasso iedere maand rond en nabije de 30e gaan plaatsvinden. 

robje181

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Ziggo,
Ook ik zou graag mijn incassodatum laten aanpassen naar ergens tussen 23-30e van de maand. Nu wordt deze op 20/21 afgeschreven wat erg onhandig is.
Mocht dit eenmalig tot een dubbele factuur leiden dan is dat geen probleem.
Bij voorbaat dank

groetjes
Rob

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@robje181 als je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan kan een moderator e.e.a. voor je in orde maken. Er komt iemand hier langs.

robje181

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
KBX458 wrote:

@robje181 als je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan kan een moderator e.e.a. voor je in orde maken. Er komt iemand hier langs.

Top dat had ik idd in eerdere berichten gezien en toegevoegd. Ik wacht rustig af

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @robje181, welkom op de Community! 

Ik heb het voor je gewijzigd naar het einde van de maand. De exacte datum kan ik niet noemen, maar het zal later plaatst vinden dat momenteel het geval is. 
 

PeterZ1gg0

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi, 

Ik zou ook graag de datum wijzigen naar de 29ste van de maand.

Groeten, 

Peter

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @PeterZ1gg0 
Het is bij deze geregeld hoor. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso iedere maand rond en nabije de 29e gaan plaatsvinden. 

cdj846

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik wil graag de incassodatum veranderen naar de 25 of 26ste.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @cdj846,

Allereerst welkom op de Community! Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan en heb het voor je in orde gemaakt. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso iedere maand rond en nabije de 29e gaan plaatsvinden. 🙂 

Uitgelicht topic