Sinds vanmorgen werkt de ziggo go app niet meer via mijn apple TV. Ik krijg alleen een zwart scherm met drie icoontjes die niet klikbaar zijn. Graag een oplossing.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kijk hier, het is bekend bij ziggo.
Ziggo App geeft zwart beeld na IOS 14.3 | Ziggo Community
De storingsdienst is hier nu van op de hoogte. De oorzaak - en dus ook de oplossing - is nog niet bekend. Nieuwe meldingen - en analyses waar het aan kan liggen - zijn welkom in dit topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag, ik heb exact hetzelfde probleem sinds gisteren avond. Denk dat dit door een updated komt? Van Apple TV of van Ziggo go?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Wat kan ik hieraan doen?
Kijk hier, het is bekend bij ziggo.
Ziggo App geeft zwart beeld na IOS 14.3 | Ziggo Community
De storingsdienst is hier nu van op de hoogte. De oorzaak - en dus ook de oplossing - is nog niet bekend. Nieuwe meldingen - en analyses waar het aan kan liggen - zijn welkom in dit topic.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.