Zijn er momenteel mensen die ook sinds afgelopen vrijdag al last hebben van het niet kunnen ontvangen van mail op hun ipad en iphone?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
kun je de iphone of ipad een opnieuw opstarten
Dat heb ik reeds gedaan, helpt niet
Joris27 wrote:Dat heb ik reeds gedaan, helpt niet
mailbox verwijderen en opnieuw toevoegen
Geen in komende mail maar wel reclame en spam wat er door ziggo al uit gefilterd is. Opnieuw opstarten en opnieuw installeren helpt. Van Apple afstappen maar dat doen we natuurlijk niet. Het heeft te maken met verwijderde certificaten, maar hoe nu verder? Mail naar je zelf komt niet op inkomend maar in de map verzonden te staan , alles bij elkaar een vreemde situatie!!!
Als ik het goed begrijp heeft opnieuw opstarten en opnieuw installeren geholpen, @j.vanderweele ? 🙂
Joris27 wrote:Dat heb ik reeds gedaan, helpt niet
Welke mail applicatie gebruik je ? op de iphone ?
Dus niet!! Nu een omleiding gemaakt dat ziggo mijn mail doorstuurt via Gmail en dat werkt. Het hele euvel is dat ziggo een certificaat verwijderd heeft en de beveiliging van Apple ziet dit nu als corrupt, houd dus in dat inkomende mail geblokt wordt. Maar even met een nood greep toch weer inkomende mail( mijn ziggo.nl) gaat ook op zwart.
j.vanderweele wrote:Dus niet!! Nu een omleiding gemaakt dat ziggo mijn mail doorstuurt via Gmail en dat werkt. Het hele euvel is dat ziggo een certificaat verwijderd heeft en de beveiliging van Apple ziet dit nu als corrupt, houd dus in dat inkomende mail geblokt wordt. Maar even met een nood greep toch weer inkomende mail( mijn ziggo.nl) gaat ook op zwart.
Lees bovenstaande vraag even.
Zelf heb ik gekozen voor anders tijdens het aanmaken van mijn diverse mailadressen , van Ziggo en eigen domein , en bij mij werkt het prima op dit moment en heb geen problemen ervaren.
Ik weet wel dat er vorige week of deze week een issue is geweest maar dat is opgelost zover ik dat heb begrepen.
Maar normaal zonder ingrepen moet alles normaal werken met alleen ziggo, twee chatbox sessies gehad van een uur en wat er uit komt is zoek het zelf maar uit en ga maar googelen ,een zeer slechte hulp van ziggo.. ik ben hier ook nog niet klaar mee.
j.vanderweele wrote:Maar normaal zonder ingrepen moet alles normaal werken met alleen ziggo, twee chatbox sessies gehad van een uur en wat er uit komt is zoek het zelf maar uit en ga maar googelen ,een zeer slechte hulp van ziggo.. ik ben hier ook nog niet klaar mee.
Het valt niet onder de normale ondersteuning van Ziggo ( service garantie, service berijk ) , de iphone is niet van hun dus ik vind dit iets te kort door de bocht.
Deze stappen doorgenomen ? https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap#/smartphone/apple-iphone/10-of-nieuwer/cont... op de site van Ziggo krijg je alle hulp die er mogelijk te bedenken voor het instellen van je e-mail
Ten overvloede ook hier melden Ziggo heeft niks gedaan de verstrekker van het bewuste certificaat heeft deze teruggetrokken. Meerde providers hebben hier last van.
Wat RoWi. zegt klopt helemaal. Check ook het antwoord van Folkert in dit topic. Als je na het installeren van de laatste updates nog steeds problemen ervaart, dan horen we het graag in het topic waar Folkert in heeft gereageerd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.