Ik weet oprecht niet wat ik moet doen! Mijn overstap naar Ziggo was technisch niet mogelijk volgens monteur dus alles afgeblazen. Echter vindt er automatische incasso plaats vanuit Ziggo, nemen ze mijn vaste lijn bij KPN weg en heb ik zodoende 2 weken geen vaste telefoon. Na oeverloos bellen, in de wacht staan, doorverbonden worden en vele beloftes, o.a. Suzanne zou mij binnen 2 dagen terugbellen, nooit meer iets gehoord, Diane zou mij binnen 24 uur een mail sturen waarin alles bevestigd zou staan dat alles kosteloos weer is teruggedraaid, mail nooit ontvangen en dat was me reeds 2x eerder beloofd door andere klantenservicemedewerkers. En nu krijg ik gisteren via de post wederom de zoveelste aanmaning. Ik heb inmiddels mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld, want heb geen tijd en energie meer om dit gevecht verder aan te gaan, laat staan dat ik nog in goede afloop geloof. Maar mocht iemand hier mij in deze kunnen helpen, dan hoor ik het graag.
** Aangepast door moderator (Mark) **
Volledige namen verwijderd, ook medewerkers hebben recht op hun privacy.